مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل در سال 2021

[ad_1] مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل گاهی وقت ها ما به مهاجرت به عنوان یک راه صرفا خوب برای بهبود و ارتقای شرایط زندگی فکر نمی کنیم بلکه به عنوان یک راه فرار و نجات از تهدید و تحقیر و تبعیض به دلایل نژادی و مذهبی یا عضویت در گروهی خاص و مسائل

کد خبر : 90071
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل در سال 2021

[ad_1]

مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل

گاهی وقت ها ما به مهاجرت به عنوان یک راه صرفا خوب برای بهبود و ارتقای شرایط زندگی فکر نمی کنیم بلکه به عنوان یک راه فرار و نجات از تهدید و تحقیر و تبعیض به دلایل نژادی و مذهبی یا عضویت در گروهی خاص و مسائل سیاسی و… می اندیشیم و به نوعی مجبور به مهاجرت می شویم .

این نوع مهاجرت پناهندگی نامیده می شود . حال اینکه در قوانین و شرایط مهاجرت به کانادا راهی وجود دارد که شما می توانید از طریق سازمان ملل و با استناد به ماده ۱ کنوانسیون ۱۹۵۱ در صورتی که واجد شرایط پناهندگی باشید به کشور کانادا مهاجرت کنید .

لذا همواره مهاجرت به کانادا از هر راهی حتی از طریق سازمان ملل و پناهندگی به جهت قابلیت ها و پتانسیل های بالایی که در این کشور برای مهاجران وجود دارد، پرطرفدار و پرتقاضا بوده و هست. از اینرو هرساله مهاجران زیادی به‌ جهت ثبات اقتصادی، امنیت بالا ، تنوع قومی و نظام آموزشی برجسته کشور کانادا در تلاش برای مهاجرت به این کشور و اقامت در آن از هر راهی حتی از طریق سازمان ملل هستند .

مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل

افرادی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل یعنی پناهندگی را دارند می بایست یک سری مقدمات و مراحل را برای اخذ این نوع مهاجرت از کشور کانادا طی کنند . خب قطعا قبل از اینکه بخواهید مراحل مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل را بدانید و برای اخذ آن اقدام کنید لازم است تا از شرایط عمومی زندگی در کشوری که قرار است به آنجا مهاجرت کنید و همینطور به مسائل دوری از وطن و دوستان و نزدیکان و بسیاری مسائل این چنینی بیاندیشید .

حال وقتی تصمیم برای مهاجرت قطعی شد و مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل (united nations ) را با گمان یا اطمینان از اینکه واجد شرایط پناهندگی هستید انتخاب کردید می بایست مراحلی را تا به نتیجه رساندن آن طی کنید .

اولین مرحله ، ارائه درخواست پناهندگی به کانادا است که می توانید از طرق مختلفی اقدام به اینکار کنید. یا به محض ورود به این کشوردر مرزهای ورودی اقدام به اینکار می کنید و تقاضای پناهندگی خود را به افسر خدمات مرزبانی کانادا ارائه می دهید تا طی مصاحبه ای او را قانع به اینکه شرایط پناهندگی را دارید مجاب به پذیرش موقتی خود به عنوان پناهنده کنید تا ارجاع پرونده پناهندگی تان به IR-PRD برای بررسی و تصمیم نهایی صورت پذیرد .

در صورتی که داخل خاک کشور کانادا هستید و قصد اخذ پناهندگی دارید که می توانید از طریق دفاتر شهروندی کانادا و اداره مهاجرت اقدام کنید که برای اینکار می بایست یک سری از فرم های مربوطه را از سایت cic.gc.ca دانلود کرده و تکمیل کنید و برای مصاحبه با افسر مهاجرت منتظر بمانید.

و اما مرحله دوم زمانی است که شما می بایست یک سری از فرم های مهاجرت پناهندگان را پر کنید و در آن به سوالاتی که از وضعیت و سابقه شما ، خانواده و علت تقاضای شما برای پناهندگی است پاسخ دهید. لذا می بایست این فرم ها را که شامل فرم های BOC و CIC و… می شوند را تکمیل نمایید .

مرحله آخر وقتی است که پس از بررسی مدارک و فرم هایی که پر کرده اید واجد شرایط پناهندگی تلقی شده و می بایست برای اخذ نهایی پناهندگی به جلسه استماع مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل در IRB بروید.

شرایط مهاجرت به کاندا مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل

لذا با به همراه داشتن مدارک هویتی در جلسه استماع ، دلایل و ادعای خود برای اخذ پناهندگی را اعلام می کنید که توسط مسئول دادرسی شنیده و بررسی می شود و در پایان همان جلسه یا بعدا به شما در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش درخواستتان مبنی بر مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل اطلاع داده می شود.



Post Views:
151

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.