دولت کانادا اقدامات مرزی را به عنوان بخشی از انتقال پاسخ به همه‌گیری کاهش می‌دهد

[ad_1] 15 فوریه 2022 اتاوا، در آژانس بهداشت عمومی کانادا داده های اخیر نشان می دهد که آخرین موج COVID-19 که توسط نوع Omicron هدایت می شود، در کانادا به اوج خود رسیده است. از آنجایی که استان‌ها و مناطق تدابیر بهداشت عمومی خود را تنظیم می‌کنند، و با دور شدن از مرحله بحران، اکنون

کد خبر : 169093
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۱۳
دولت کانادا اقدامات مرزی را به عنوان بخشی از انتقال پاسخ به همه‌گیری کاهش می‌دهد

[ad_1]

15 فوریه 2022 اتاوا، در آژانس بهداشت عمومی کانادا

داده های اخیر نشان می دهد که آخرین موج COVID-19 که توسط نوع Omicron هدایت می شود، در کانادا به اوج خود رسیده است. از آنجایی که استان‌ها و مناطق تدابیر بهداشت عمومی خود را تنظیم می‌کنند، و با دور شدن از مرحله بحران، اکنون زمان آن است که به سمت یک رویکرد پایدارتر برای مدیریت بلندمدت COVID-19 حرکت کنیم.

این انتقال به دلیل تعدادی از عوامل، از جمله نرخ بالای واکسیناسیون در کانادا، افزایش در دسترس بودن و استفاده از آزمایش‌های سریع برای تشخیص عفونت، کاهش نرخ بستری شدن در بیمارستان و افزایش دسترسی داخلی به درمان‌ها و درمان‌ها امکان‌پذیر است.

امروز، دولت کانادا مجموعه ای از تعدیل ها را در اقدامات مرزی فعلی اعلام کرد که نشان دهنده آغاز کاهش تدریجی محدودیت های سفر است. توانایی کشور برای انتقال به مرحله جدید در مرز نتیجه اقدامات ده ها میلیون کانادایی در سراسر کشور است که اقدامات بهداشت عمومی از جمله واکسینه شدن خود و خانواده هایشان را دنبال کردند.

از 28 فوریه 2022 در ساعت 12:01 بامداد EST:

  • ما آزمایش هنگام ورود را برای مسافرانی که کاملاً واکسینه شده اند تسهیل خواهیم کرد. این بدان معناست که مسافرانی که از هر کشوری به کانادا می‌رسند و واجد شرایط واکسینه کامل هستند، به‌طور تصادفی برای آزمایش ورود انتخاب می‌شوند. مسافرانی که انتخاب می شوند نیز دیگر نیازی به قرنطینه در انتظار نتیجه آزمایش خود ندارند.
    • کودکان زیر 12 سال که با بزرگسالان کاملاً واکسینه شده سفر می کنند، همچنان از قرنطینه معاف خواهند بود، بدون اینکه هیچ شرایط تجویز شده ای فعالیت آنها را محدود کند. این بدان معناست که، برای مثال، آنها دیگر نیازی به انتظار 14 روز قبل از حضور در مدرسه، اردو یا مهد کودک ندارند.
    • مسافران واکسینه نشده همچنان ملزم به انجام آزمایش در بدو ورود، در روز هشتم و قرنطینه به مدت 14 روز خواهند بود. اتباع خارجی واکسینه نشده اجازه ورود به کانادا را نخواهند داشت مگر اینکه یکی از معدود معافیت ها را داشته باشند.
  • مسافران اکنون می توانند از نتیجه آزمایش آنتی ژن سریع COVID-19 استفاده کنند (یک روز قبل از پرواز برنامه ریزی شده آنها یا رسیدن به مرز زمینی یا بندر ورودی دریایی) یا یک نتیجه آزمایش مولکولی (که حداکثر 72 ساعت قبل از پرواز برنامه ریزی شده یا رسیدن آنها به مرز زمینی یا بندر ورودی گرفته می شود) برای برآورده کردن الزامات قبل از ورود. انجام آزمایش سریع آنتی ژن در خانه برای برآورده کردن نیازهای قبل از ورود کافی نیست – این آزمایش باید توسط کشوری که در آن خریداری شده است مجاز باشد و باید توسط یک آزمایشگاه، نهاد مراقبت های بهداشتی یا خدمات بهداشتی از راه دور انجام شود.
  • دولت کانادا اعلامیه سلامت سفر خود را از سطح 3 به سطح 2 تغییر می دهد. این بدان معناست که دولت دیگر توصیه نمی کند که کانادایی ها از سفر برای مقاصد غیر ضروری خودداری کنند.
    • مسافران باید خطراتی را که با توجه به شیوع بالای Omicron هنوز در سفرهای بین المللی وجود دارد، درک کرده و اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند.
    • در 28 فوریه 2022 در ساعت 16:00 EST، اطلاعیه حمل و نقل کانادا به هوانوردان (NOTAM) که محل ورود پروازهای مسافربری بین المللی به کانادا را محدود می کند منقضی می شود. این بدان معناست که پروازهای بین‌المللی حامل مسافران مجاز خواهند بود در تمام فرودگاه‌های باقی‌مانده کانادا که توسط آژانس خدمات مرزی کانادا برای دریافت پروازهای مسافربری بین‌المللی تعیین شده‌اند، فرود بیایند.

نقل قول ها

دو سال است که اقدامات دولت ما در مبارزه با کووید-19 مبتنی بر احتیاط و علم بوده است. اطلاعیه های امروز بازتابی از پیشرفت ما در برابر این نوع Omicron فعلی است. بازگشت به آزمایش تصادفی اجباری همه مسافران واکسینه شده سفر را برای کانادایی‌ها تسهیل می‌کند و در عین حال به مقامات بهداشت عمومی ما کمک می‌کند تا تغییرات آتی در نرخ‌های واردات کووید-19 و انواع نگران‌کننده را شناسایی کنند. همانطور که همیشه گفته‌ایم، اقدامات مرزی کانادا برای سناریوهای بالقوه آینده، انعطاف‌پذیر و سازگار باقی خواهند ماند.»

ژان ایو دوکلوس محترم

وزیر بهداشت

اقداماتی که امروز اعلام می کنیم تا حدی ممکن است به این دلیل که کانادایی ها قدم برداشته اند، آستین ها را بالا زده و واکسینه شده اند. این اقدامات به کانادایی‌های واکسینه‌شده این امکان را می‌دهد تا بار دیگر با خانواده و دوستان خود جمع شوند و از مزایای اقتصادی سفر برخوردار شوند. ما به ارزیابی اقدامات خود ادامه خواهیم داد و از انجام تنظیمات لازم برای ایمن نگه داشتن کانادایی ها و سیستم حمل و نقل خود دریغ نخواهیم کرد.”

بزرگوار عمر الغبری

وزیر حمل و نقل

“سلامت و ایمنی کانادایی ها اولویت اصلی دولت ما است. از زمان شروع این بیماری همه گیر، ما اقدامات عملی و لازم را برای جلوگیری از گسترش COVID-19 انجام داده ایم – و با پیشرفت وضعیت، واکنش ما نیز تغییر می کند. من به ویژه می خواهم از کارمندان آژانس خدمات مرزی کانادا برای کار خستگی ناپذیر آنها در دو سال گذشته تشکر کنم. ما همیشه برای امنیت مرزها و حفاظت از جوامع خود اقدام می کنیم، زیرا این چیزی است که کانادایی ها انتظار دارند.»

ارجمند مارکو ال مندیچینو

وزیر امنیت عامه

ما متعهد به بازگشایی ایمن هستیم. برنامه ای که قابلیت پیش بینی، انعطاف پذیری را فراهم می کند و به دنیا نشان می دهد که کانادا یکی از امن ترین مکان ها برای سفر است. سفر در کانادا ایمن است و همچنان ایمن خواهد بود. با تشکر از صنعت گردشگری که در تضمین ایمنی مسافران در حین عبور از یکی از چالش‌برانگیزترین بحران‌های اقتصادی در سراسر جهان پیشرو بوده است. اجازه دهید واضح بگویم که تا زمانی که بخش گردشگری ما بهبود نیابد، اقتصاد کانادا به طور کامل بهبود نخواهد یافت و اقدامات امروز به ما کمک می کند با خیال راحت از بازدیدکنندگان به کانادا استقبال کنیم.

ارجمند رندی بویسون

وزیر گردشگری و معاون وزیر دارایی

حقایق فوری

  • مسافران قبل از رفتن به مرز باید بررسی کنند که آیا واجد شرایط ورود به کانادا هستند یا خیر. علاوه بر این، برخی استان ها و مناطق ممکن است محدودیت های ورود خود را داشته باشند. بررسی کنید و دنبال کنید هر دو فدرال و هرگونه محدودیت و الزامات استانی یا منطقه ای قبل از سفر به کانادا.
  • همه مسافران، صرف نظر از مدت زمانی که از کانادا دور بوده‌اند، همچنان ملزم به ارائه اطلاعات اجباری خود از طریق ArriveCAN (برنامه تلفن همراه یا وب‌سایت رایگان)، از جمله مدرک واکسیناسیون به زبان انگلیسی یا فرانسوی و یک طرح قرنطینه قبل از ورود به کانادا هستند.
  • برای اثبات عفونت قبلی COVID-19، دولت کانادا فقط نتایج آزمایشات مولکولی را که حداقل 10 روز تقویمی و حداکثر 180 روز تقویمی قبل از ورود به کانادا گرفته شده است، می پذیرد.
  • در بررسی این که آیا مسافرت کنند، مسافران باید در دسترس بودن خدمات پزشکی در یک کشور خارجی را در نظر بگیرند و در صورت مثبت بودن آزمایش COVID-19 در خارج از کشور، برای هزینه های بالقوه بالای درمان و تمدید سفر خود برنامه ریزی کنند. مسافران همچنین باید درک کنند که این خطر ادامه دارد که اقدامات مرزی و سفر در سایر کشورها و همچنین در کانادا ممکن است در زمانی که آنها در خارج از کشور هستند تغییر کند و باید به طور منظم شرایط ورود و معافیت ها را برای وضعیت سفر خود بررسی کنند.
  • کانادایی‌ها می‌توانند با واکسیناسیون و تقویت، در صورت لزوم از ماسک استفاده کنند، در صورت داشتن علائم، خود را ایزوله کنند و در صورت امکان خودآزمایی کنند.

پیوندهای مرتبط

مخاطب

ماری فرانس پرولکس
دبیر مطبوعاتی
دفتر ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت
613-957-0200

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

لورل لنوکس
دبیر مطبوعاتی
دفتر محترم عمر الغبری
وزیر حمل و نقل، اتاوا
[email protected]

روابط رسانه ای
حمل و نقل کانادا، اتاوا
[email protected]
0055-993-613

سوالات عمومی:
613-957-2991
1-866-225-0709

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.