کانادا از پیمان جهانی مهاجرت حمایت می کند

[ad_1] 19 مه 2022 – نیویورک –مهاجران بخش مهمی از هویت ملی ما هستند و به رشد کانادا کمک زیادی کرده اند. آنها منبعی از قدرت برای کانادا هستند، زیرا مهاجران با پر کردن شکاف های نیروی کار به رشد اقتصادی کمک می کنند و رشد جمعیت را حفظ می کنند و در عین حال

کد خبر : 209159
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
کانادا از پیمان جهانی مهاجرت حمایت می کند

[ad_1]

19 مه 2022 – نیویورک –مهاجران بخش مهمی از هویت ملی ما هستند و به رشد کانادا کمک زیادی کرده اند. آنها منبعی از قدرت برای کانادا هستند، زیرا مهاجران با پر کردن شکاف های نیروی کار به رشد اقتصادی کمک می کنند و رشد جمعیت را حفظ می کنند و در عین حال به بنیاد فرهنگی قوی کشور ما کمک می کنند.

شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، با تکیه بر تصویب پیمان جهانی برای مهاجرت ایمن، منظم و منظم (GCM) در سال 2018، امروز هیئت کانادایی را به مجمع بین‌المللی بررسی مهاجرت در نیویورک رهبری کرد. 4 تعهد برای ایجاد شتاب و کمک به GCM به روش های ملموس.

وزیر فریزر از تعهد کانادا برای ترویج و مبادله برنامه‌ها و سیاست‌های مهاجرت پاسخگوی جنسیتی، از جمله از طریق مرکز مهاجرت جنسی و مهاجرت با بودجه کانادا، خبر داد که هدف آن کمک به کشورها برای اجرای برنامه‌های پاسخگوی جنسیتی در مهاجرت و ادغام است.

ثانیا، او متعهد به افزایش حمایت مالی از کمپین جهانی رسانه اجتماعی It Takes a Community است که توسط سازمان بین المللی مهاجرت اجرا می شود. این کمپین روایت‌های متوازن را در مورد مهاجرت ترویج می‌کند که با بیگانه‌هراسی مقابله می‌کند، با نژادپرستی مبارزه می‌کند، برداشت‌های عمومی مثبت‌تر از مهاجران را تشویق می‌کند، و جوامع استقبال‌کننده و فراگیر را تقویت می‌کند.

سومین تعهد کانادا با هدف حمایت از پروژه های ظرفیت سازی در قاره آمریکا به منظور افزایش یکپارچگی اجتماعی-اقتصادی، تحرک نیروی کار، و استخدام عادلانه مهاجران و پناهندگان از آمریکای مرکزی و ونزوئلا به کشورهای میزبان است.

در نهایت، برای کمک به کاهش عواملی که به مهاجرت پرخطر و جابجایی اجباری کمک می‌کنند، کانادا از فعالیت‌هایی برای کمک به زنان و دختران آسیب دیده از مهاجرت غیرقانونی و آوارگی اجباری در هندوراس، گواتمالا و السالوادور حمایت خواهد کرد. این بخشی از یک پروژه 10 میلیون دلاری است که سال گذشته اعلام شد و هدف آن بهبود شرایط زندگی و حفاظت از حداقل 5000 زن و دختر است.

کانادا به عنوان یک کشور قهرمان، به همسویی با سیاست ها و برنامه های ملی خود با اهداف GCM ادامه خواهد داد. کانادا به همکاری با شرکای خود در سرتاسر جهان برای ترویج GCM در سطح بین‌المللی برای تشویق مهاجرت از طریق مسیرهای منظم ادامه خواهد داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.