دولت کانادا اقدامات بیشتری را برای مهار گسترش نوع Omicron اعلام می کند

[ad_1] 17 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – دولت کانادا در پاسخ به خطرات و ابهامات قابل توجهی که در اثر گسترش نوع Omicron در کانادا و در سطح جهانی ایجاد شده است، امروز وزیر بهداشت، محترم ژان ایو دوکلوس، اصلاحات بیشتر در اقدامات سفر و مرز را اعلام کرد. هدف از این اقدامات، با

کد خبر : 143975
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۳۹
دولت کانادا اقدامات بیشتری را برای مهار گسترش نوع Omicron اعلام می کند

[ad_1]

17 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – دولت کانادا

در پاسخ به خطرات و ابهامات قابل توجهی که در اثر گسترش نوع Omicron در کانادا و در سطح جهانی ایجاد شده است، امروز وزیر بهداشت، محترم ژان ایو دوکلوس، اصلاحات بیشتر در اقدامات سفر و مرز را اعلام کرد. هدف از این اقدامات، با هدایت احتیاط، کاهش انتقال نوع Omicron در کانادا و کمک به استان‌ها و مناطق کاهش سرعت گسترش جامعه است.

رفع ممنوعیت های ورود

با وضعیت در حال تحول و شواهد قاطع از انتقال Omicron در جامعه در اکثر کشورهای جهان، از جمله کانادا، دولت کانادا تصمیم گرفته است که اقدامات فوق العاده را برای مسافرانی که از ده کشور خاص ذکر شده در ابتدا باز می گردند، لغو کند. این از 18 دسامبر ساعت 23:59 اجرا می شود.

در حالی که ماهیت بحث برانگیز این اقدام را می شناسیم، معتقدیم که لازم بود ورود Omicron به کانادا را کند کنیم و برای ما زمان بخریم. با توجه به شرایط فعلی، این اقدام به هدف خود رسیده است و دیگر نیازی به آن نیست.

به طور مشابه، شرایط لازم برای کانادایی ها و سایر افراد دارای حق ورود که در طی 14 روز به این کشورها سفر کرده اند یا از آنها سفر کرده اند تا آزمایش مولکولی منفی معتبر قبل از عزیمت را در کشور ثالث دریافت کنند و در یک مرکز قرنطینه ای مشخص بمانند. دستور یک افسر قرنطینه، در حالی که آنها منتظر نتایج آزمایش ورود خود هستند، نیز لغو خواهد شد.

بلند کردن معافیت آزمون قبل از ورود به سفر کوتاه

به‌عنوان یک لایه احتیاطی دیگر، نیاز به نتیجه آزمایش PCR منفی قبل از ورود را برای همه مسافرانی که کمتر از ۷۲ ساعت از کشور خارج می‌شوند را بازگردانیم. از 21 دسامبر، الزامات آزمایش قبل از ورود مجدداً برای سفرهای تمام مدت برقرار می شود. توجه به این نکته ضروری است که این آزمون قبل از ورود باید در کشوری غیر از کانادا انجام شود.

آزمایش کردن

ما همچنین منابع تست هنگام ورود را به میزان قابل توجهی افزایش داده ایم. ما از ظرفیت آزمایش 11000 مسافر هوایی در روز در 30 نوامبر به 20960 آزمایش در 16 دسامبر رسیدیم. دولت کانادا از نزدیک با مقامات فرودگاهی، خطوط هوایی، و ارائه دهندگان آزمایش و بسیاری از شرکای دیگر برای افزایش ظرفیت فرودگاه ها، مدیریت، همکاری می کند. جریان مسافر و اطمینان از اینکه پروتکل آزمایش تا حد امکان کارآمد است.

توصیه به مسافران

از 15 دسامبر، دولت کانادا به کانادایی ها توصیه می کند که در این زمان از سفرهای غیر ضروری به خارج از کانادا خودداری کنند. محدودیت های سفر همچنان در سراسر جهان تغییر می کند و گزینه های بازگشت ممکن است در هر زمانی محدود شوند. الان وقت سفر نیست.

در صورت نیاز به سفر، از همه مسافرانی که کاملاً واکسینه شده اند خواسته می شود اقدامات بهداشت عمومی را دنبال کنند، از جمله پوشیدن ماسک مناسب و خوش ساخت، حفظ فهرست تماس ها برای 14 روز پس از ورود به کانادا و انجام اقدامات احتیاطی اضافی با اجتناب از تنظیمات پرخطر مانند امکانات مراقبت طولانی مدت. همه مسافرانی که واکسینه نشده اند باید به قرنطینه 14 روزه ادامه دهند.

همه مسافرانی که با هر نوع سفر وارد می شوند، باید اطلاعات خود را در ArriveCAN ارسال کنند. برای کاهش زمان انتظار برای دسترسی به یک تست و کاهش ازدحام در فرودگاه‌ها، مسافرانی که اجازه ورود به کانادا را دارند قویاً توصیه می‌شود قبل از آمدن به کانادا در فرودگاه ورودی خود پیش‌ثبت‌نام کنند.

دولت کانادا اذعان دارد که تغییر اقدامات مرزی می تواند برای افراد و خانواده ها چالش هایی ایجاد کند. همه اقدامات مرزی همچنان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و بر اساس آخرین علم، شواهد و داده‌ها قابل تعدیل هستند.

نقل قول ها

“هنوز چیزهای زیادی در مورد نوع Omicron نمی دانیم، اما می دانیم که به سرعت در حال گسترش است. از آنجا که هرگز نمی توانیم در مورد ایمنی و سلامت کانادایی ها خیلی مراقب باشیم، سفر و مرز خود را به روز می کنیم. اقداماتی انجام می دهد و همچنین دست در دست هم با استان ها و مناطق برای کمک به کاهش سرعت گسترش این نوع در جوامع در سراسر کشور کار می کند.”

ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت

“دولت کانادا به اقدامات سریع مبتنی بر علم برای محافظت از سلامت و ایمنی کانادایی‌ها در طول همه‌گیری کووید-19 ادامه می‌دهد. همه ما باید با رعایت بهداشت عمومی برای مهار شیوع COVID-19 و این نوع Omicron همکاری کنیم. توصیه و واکسیناسیون. ما در صورت لزوم از ارائه اقداماتی برای ایمن نگه داشتن مسافران و کارگران حمل و نقل دریغ نخواهیم کرد.”

بزرگوار عمر الغبری
وزیر حمل و نقل

“در حالی که ما وضعیت بهداشت عمومی در کانادا و در سراسر جهان را رصد می کنیم، باید امنیت خود و عزیزانمان را دوچندان کنیم. ما به اقدامات مناسب بهداشت عمومی نه تنها در مرز خود بلکه در داخل کشورمان ادامه خواهیم داد. جوامع ما. حفظ امنیت کانادایی ها اولویت اصلی ما است.”

مارکو مندیچینو محترم
وزیر امنیت عامه

حقایق فوری

  • کانادایی‌هایی که در بریتیش کلمبیا زندگی می‌کنند می‌توانند از معافیت‌های خاصی برای مرز و اقدامات مسافرتی در مرز کانادا-ایالات متحده، در تلاش برای حمایت از آسیب‌دیدگان سیل در منطقه بهره مند شوند.
  • اگر کانادایی ها مجبور به سفر هستند، باید منتظر تاخیر باشند، که احتمالاً در طول دوره تعطیلات بدتر می شود. محدودیت ها به سرعت در حال تغییر هستند و ممکن است توسط کشورهایی با هشدار کمی اعمال شود. اگر کانادایی ها سفر خارج از کانادا را انتخاب کنند، باید بدانند که برنامه های سفر ممکن است به شدت مختل شود و ممکن است مجبور شوند بیش از حد انتظار خارج از کانادا بمانند. کانادایی ها نباید برای کمک های مربوط به تغییرات در برنامه های سفر به دولت کانادا وابسته باشند.
  • ArriveCAN برای همه مسافران اجباری باقی می ماند، صرف نظر از اینکه از طریق زمینی/هوایی/دریایی وارد شده اند یا مدت غیبت از کانادا. همه مسافران باید اطلاعات اجباری خود را در ArriveCAN (برنامه تلفن همراه یا وب سایت رایگان)، از جمله مدرک واکسیناسیون به زبان انگلیسی یا فرانسوی و یک طرح قرنطینه ارسال کنند. قبل از ورود به کانادا

پیوندهای مرتبط

مخاطب

ماری-فرانس پرولکس
دفتر ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت
613-957-0200

آلیسون سنت جین
مشاور ارشد ارتباطات و دبیر مطبوعاتی
دفتر محترم عمر الغبری
وزیر حمل و نقل
[email protected]

کریگ مک براید
مدیر ارتباطات
دفتر وزیر امنیت عامه و آمادگی در شرایط اضطراری
0626-550-343
[email protected]

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

روابط رسانه ای
حمل و نقل کانادا، اتاوا
0055-993-613
[email protected]

روابط رسانه ای
امنیت عمومی کانادا
613-991-0657
[email protected]

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.