چین و روسیه 10 درصد از مشکلات پیش‌فرض شرکت‌های EM دارای رتبه‌بندی ناخواسته هستند

[ad_1] مشکلات آنها همچنین به این معنی است که بازارهای نوظهور به طور کلی بیش از 10٪ نرخ نکول شرکتی “با بازدهی بالا” را برای یک سال دیگر مشاهده خواهند کرد و آن را بیش از سه برابر میانگین تاریخی نگه می دارد. تحلیلگران JPMorgan در یادداشت تحقیقاتی روز سه‌شنبه که چین و روسیه را

کد خبر : 278131
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
چین و روسیه 10 درصد از مشکلات پیش‌فرض شرکت‌های EM دارای رتبه‌بندی ناخواسته هستند

[ad_1]

مشکلات آنها همچنین به این معنی است که بازارهای نوظهور به طور کلی بیش از 10٪ نرخ نکول شرکتی “با بازدهی بالا” را برای یک سال دیگر مشاهده خواهند کرد و آن را بیش از سه برابر میانگین تاریخی نگه می دارد.

تحلیلگران JPMorgan در یادداشت تحقیقاتی روز سه‌شنبه که چین و روسیه را به‌عنوان «نقاط مشکل» توصیف می‌کنند، گفتند: «ما انتظار داریم سال 2023 با نرخ پیش‌فرض دیگر با تمرکز بر بخش‌های خاص باشد.

با توجه به اینکه تحریم‌های غرب پرداخت‌های اوراق قرضه به دلار را برای شرکت‌های روسی دشوارتر می‌کند، «ما پیش‌بینی می‌کنیم 28 میلیارد دلار دیگر از نکول شرکت‌های روسیه در سال آینده یا 66 درصد از سهام اوراق قرضه بدون بدهی باقی‌مانده باشد».

پیش‌بینی می‌شود بخش املاک آسیب‌دیده چین در سال آینده شاهد نرخ نکول ۴۶ درصدی دیگری باشد. این رقم در سال جاری 52 درصد است و حتی سازندگان تحت حمایت دولت هم اکنون شروع به سقوط کرده اند.

در این یادداشت آمده است: «ما همچنان احتمال افزایش نرخ پیش‌فرض برای این بخش در سال 2023 را می‌بینیم، البته کمتر از سال‌های 2021 و 2022، اگر این بخش از حمایت مستقیم دولت برخوردار نشود».

پیش‌بینی می‌شود که نرخ کلی نکول شرکت‌ها در بازارهای نوظهور، زمانی که شرکت‌های «درجه سرمایه‌گذاری» از نظر مالی سالم‌تر نیز لحاظ شوند، 3.8 درصد است.

بدون احتساب املاک چین، روسیه و همچنین اوکراین، جایی که شرکت‌ها هنوز تحت تأثیر جنگ هستند، حتی انتظار می‌رود نرخ «بازدهی بالا» 2.6 درصد قابل کنترل‌تر باشد.

این به این دلیل است که چند سال گذشته نرخ‌های بهره بسیار پایین به این معنی بود که شرکت‌های EM وارد سال 2022 شدند با برخی از قوی‌ترین معیارهای اعتباری از زمان بحران مالی جهانی.

تحقیقات جی پی مورگان با اشاره به عوامل مثبتی مانند قبوض کم پرداخت بدهی های کوتاه مدت و اوراق قرضه با نرخ بهره ثابت، گفت: «به همان اندازه که عوامل بنیادی اکنون در حال تضعیف هستند، همچنان قوی هستند و به سرعت رو به وخامت نیستند.»

در سطح منطقه ای، انتظار می رود که نرخ نکول آمریکای لاتین در سال آینده از 2.2 درصد YTD به 5.7٪ افزایش یابد، که توسط آرژانتین، تکرار نکول ها، و داستان های عجیب و غریب هدایت می شود، اگرچه برخی تجدید ساختارهای “حجم” حتی ممکن است به زودی در سال جاری اتفاق بیفتد.

اوراق قرضه مضطرب، طبقه بندی شده به عنوان اوراقی که کمتر از 70 سنت بر دلار معامله می شوند – یا 30 درصد کمتر از ارزش اسمی آنها – در حال حاضر بالغ بر 178 میلیارد دلار یا 27.7 درصد از اوراق قرضه با بازده بالا شرکت EM است.

این نسبت‌ها پس از سال 2008 در رتبه دوم قرار دارند، زمانی که 69 درصد از شرکت‌های با بازده بالا در سطوحی مضطرب معامله می‌کردند. برای زمینه، نرخ نکول 10.5 درصدی در سال 2009 به دنبال داشت که تحلیلگران جی پی مورگان اشاره کردند که نزدیک به پیش بینی 10.6 درصدی برای سال آینده است.

(گزارش توسط مارک جونز. ویرایش توسط جین مریمن)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.