سیم پیچ های XAU به عنوان تضاد احتمال تورم و رکود

[ad_1] طلا، XAU، پاول، تورم، رکود، چشم انداز فنی – نکات صحبت با افزایش قیمت سهام APAC، قیمت طلا کاهش یافت قیمت نفت و ریسک رکود، کلید جهت گیری کوتاه مدت XAU است XAU/USD در محدوده‌ای محدود معامله می‌شود، زیرا یک تغییر جهت احتمالی ظاهر می‌شود پس از منفی شدن سهام در وال استریت یک

کد خبر : 220216
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۳
سیم پیچ های XAU به عنوان تضاد احتمال تورم و رکود

[ad_1]

طلا، XAU، پاول، تورم، رکود، چشم انداز فنی – نکات صحبت

  • با افزایش قیمت سهام APAC، قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت نفت و ریسک رکود، کلید جهت گیری کوتاه مدت XAU است
  • XAU/USD در محدوده‌ای محدود معامله می‌شود، زیرا یک تغییر جهت احتمالی ظاهر می‌شود

پس از منفی شدن سهام در وال استریت یک شبه، قیمت طلا در حال کاهش رشد است. فلز زرد از جذابیت خود به عنوان پوششی در برابر افت بازار سهام سود برد. شاخص نزدک-100 (NDX) یک برد دو روزه را پشت سر گذاشت و روز را 0.16 درصد کاهش داد. سهام آسیا-اقیانوسیه در معاملات روز پنجشنبه تا حد زیادی افزایش یافته است که این امر کاهش قیمت طلا را توضیح می دهد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در اوایل صبح امروز در شهادت خود در برابر کمیته بانکی سنا، نگرانی‌ها در مورد رکود جهانی را برانگیخت.

نظرات آقای پاول برای XAU/USD اهمیت ویژه ای دارد زیرا بانک مرکزی ایالات متحده نرخ ها را برای مبارزه با افزایش قیمت ها افزایش می دهد. تورم به تقویت شمش کمک کرده است، اما با باد مخالف ناشی از بازدهی بالاتر خزانه داری ناشی از اقدامات FOMC مواجه است. بازدهی بالاتر اوراق قرضه دولتی معمولاً برای طلا منفی است زیرا دارایی بدون بهره است.

در همین حال، شرط‌بندی تورم مبتنی بر بازار کاهش یافته است که بخشی از آن به دلیل افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو است. نرخ سربه سر 2 ساله آمریکا در روز چهارشنبه به 3.68 درصد کاهش یافت که پایین ترین حد از فوریه بود. این کاهش نشان می‌دهد که تلاش‌های فدرال رزرو برای فرونشاندن تورم همان‌طور که در نظر گرفته شده عمل می‌کند. علاوه بر این، کاهش قیمت نفت عامل دیگری است که احتمالاً بر قیمت طلا تأثیر می گذارد، زیرا نفت عامل اصلی تورم گسترده تر است. قیمت نفت خام WTI تقریباً 5 درصد از روز دوشنبه کاهش یافت و افت 8.5 درصدی هفته گذشته را افزایش داد.

این کاهش قیمت نفت منعکس کننده افزایش احتمال رکود است، چیزی که ممکن است به نفع طلا باشد. Thدر طلا را در موقعیتی نامطمئن بین اصول متضاد قرار می دهد. سرمایه‌گذاران در طول رکود جذب طلا می‌شوند، زیرا XAU ذخیره‌ای از ارزش را فراهم می‌کند. نظرسنجی نهایی ژوئن میشیگان در مورد احساسات مصرف‌کننده، انتظارات مصرف‌کننده را در مورد تورم روز جمعه شاهد خواهد بود، که ممکن است انتظارات تورمی را تحت تأثیر قرار دهد.

باقیمانده این هفته برای رویدادهای اقتصادی نسبتاً آرام است، اما به‌روزرسانی برآورد تولید ناخالص داخلی واقعی آتلانتا فدرال رزرو در روز دوشنبه، 27 ژوئن منتشر می‌شود. آخرین به‌روزرسانی نشان داد که میزان رشد تولید ناخالص داخلی در سه ماهه دوم به 0.0% کاهش یافته است. که توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد. افت در قلمرو منفی در به روز رسانی بعدی ممکن است باعث ایجاد نوسانات در بازار فلزات گرانبها شود.

پیش بینی فنی XAU/USD

قیمت ها از روز دوشنبه به شدت بالاتر از سطح 1830 بوده است. در همان زمان، شاخص قدرت نسبی و MACD در زیر نقاط میانی مربوطه خود تثبیت شده اند. این رفتار ممکن است نشان دهد که یک شکست یا خرابی ممکن است درست باشد. از جنبه منفی، سطح 1800 از نظر روانی مهم ممکن است به عنوان پشتیبانی عمل کند. از طرف دیگر، اصلاح فیبوناچی 61.8 درصد یا خط روند صعودی ممکن است قیمت ها را محدود کند.

نمودار روزانه XAU/USD

نمودار xau

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس وست واتر، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.