روپیه هند زیر 83.00 تحت فشار باقی می ماند زیرا دلار آمریکا زیان های پس از فدرال رزرو را کاهش می دهد.

[ad_1] USD/INR در حوالی بالای روز افزایش می‌یابد، و بازگشت تورم هند را افزایش می‌دهد. دلار آمریکا از وضعیت محتاطانه بازار پیش از اطلاعیه های کلیدی بانک مرکزی سود می برد. فدرال رزرو همانطور که انتظار می رفت 50 واحد در ثانیه افزایش نرخ بهره را اعلام کرد، اما آمادگی خود را برای حفظ نرخ

کد خبر : 293361
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
روپیه هند زیر 83.00 تحت فشار باقی می ماند زیرا دلار آمریکا زیان های پس از فدرال رزرو را کاهش می دهد.

[ad_1]

  • USD/INR در حوالی بالای روز افزایش می‌یابد، و بازگشت تورم هند را افزایش می‌دهد.
  • دلار آمریکا از وضعیت محتاطانه بازار پیش از اطلاعیه های کلیدی بانک مرکزی سود می برد.
  • فدرال رزرو همانطور که انتظار می رفت 50 واحد در ثانیه افزایش نرخ بهره را اعلام کرد، اما آمادگی خود را برای حفظ نرخ های بالاتر برای مدت طولانی تری نشان داد.
  • اعلامیه های کلیدی بانک مرکزی، خرده فروشی ایالات متحده به دنبال انگیزه جدیدی است.

USD/INR در اوایل پنج‌شنبه به بالاترین حد روزانه نزدیک به 82.65 رسید و حرکت بهبود روز قبل را در میان احساسات متفاوت افزایش داد.

با این حال، روپیه هند (INR) روز گذشته در بحبوحه تورم ضعیف هند کاهش یافت، اما ضعف دلار آمریکا خریداران USD/INR را مورد بررسی قرار داد. با این حال، به نظر می‌رسد که وضعیت محتاطانه اخیر در بازار، به‌ویژه در شرایطی که مجموعه‌ای از اعلامیه‌های بانک مرکزی در مسیر قرار گرفته‌اند، به نظر می‌رسد که پشتوانه جهش دلار بوده و به نفع این جفت ارز است که محکم‌تر باقی بماند.

تورم WPI هند در ماه نوامبر به 5.85 درصد کاهش یافت در حالی که انتظار می رفت 7.0 درصد و قبل از آن 8.3 درصد بود. همین امر احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره بانک مرکزی هند (RBI) را کاهش می دهد و بر INR تأثیر می گذارد. در همین راستا می‌تواند نگرانی‌های ضعیف در مورد کسری حساب جاری هند (CAD) باشد. نظرسنجی رویترز از اقتصاددانان نشان داد: کسری حساب جاری هند احتمالاً در سه ماهه جولای تا سپتامبر به بالاترین حد خود در تقریباً یک دهه گذشته رسیده است زیرا افزایش قیمت کالاها و روپیه ضعیف شکاف تجاری را بیش از پیش افزایش داده است.

شایان ذکر است که شاخص دلار آمریکا (DXY) ضررهای اخیر را در حدود 103.90 تثبیت می کند که 0.30 درصد در روز افزایش می یابد در حالی که در میان بازارهای محتاطانه از پایین ترین سطح شش ماهه خود جهش می کند. بازگشت دلار آمریکا همچنین می تواند با ارزیابی مجدد حکم فدرال رزرو مرتبط باشد که حاکی از افزایش 50 واحدی نرخ بهره و آمادگی برای نگه داشتن این نرخ برای مدت طولانی تر است.

برای نشان دادن این وضعیت، S&P 500 Futures به طور ملایم عرضه می شود اما بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده روند نزولی دو روزه نزدیک به 3.50 درصد را بررسی می کند. علاوه بر این، بازده اوراق قرضه دو ساله ایالات متحده نیز بهبود را از پایین ترین سطح ماهانه افزایش می دهد در حالی که اولین مثبت روزانه را در سه رقم نزدیک به 4.25٪ منتشر می کند. لازم به ذکر است که شاخص سهام معیار هند، BSE Sensex، زیان ملایمی در حدود 62390 را تا زمان انتشار چاپ می کند.

با نگاهی به آینده، معامله‌گران USD/INR باید به اطلاعیه‌های متعدد بانک مرکزی از جمله بانک ملی سوئیس (SNB)، بانک مرکزی اروپا (ECB) و بانک انگلستان (BOE) توجه کنند، زیرا همین امر می‌تواند باعث نوسانات بازار شود. دلار آمریکا علاوه بر این، خرده‌فروشی ایالات متحده برای ماه نوامبر، که انتظار می‌رود -0.1% در مقایسه با قبل از 1.3% باشد، ممکن است حرکت‌های کوتاه مدت جفت را نیز هدایت کند.

تحلیل تکنیکال

به نظر می رسد بسته شدن روزانه بیش از 82.90 برای قانع شدن USD/INR گاو ضروری است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.