دلار آمریکا به پایین‌تر می‌آید زیرا دارایی‌های ریسکی با کاهش ارزش گرین‌بک تقویت می‌شوند

[ad_1] اشتراک گذاری: در حالی که گرین بک در بازار سبز معامله می شود، دلار آمریکا تلاش می کند تا روند شکست خود را از دست بدهد. همه به احساسات مصرف کننده میشیگان نگاه می کنند تا ببینند آیا دلار آمریکا می تواند این هفته را از پایین ترین سطح خود ببندد یا

کد خبر : 374649
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
دلار آمریکا به پایین‌تر می‌آید زیرا دارایی‌های ریسکی با کاهش ارزش گرین‌بک تقویت می‌شوند

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • در حالی که گرین بک در بازار سبز معامله می شود، دلار آمریکا تلاش می کند تا روند شکست خود را از دست بدهد.
  • همه به احساسات مصرف کننده میشیگان نگاه می کنند تا ببینند آیا دلار آمریکا می تواند این هفته را از پایین ترین سطح خود ببندد یا خیر.
  • شاخص دلار آمریکا در زیر 100.00 تثبیت می شود، بسته شدن هفتگی بالاتر از آن می تواند تسکین دهنده باشد.

دلار آمریکا (USD) در تلاش است تا در پایان هفته ای پرتلاطم که گرین بک نتوانست در طول موج های فروش بی امان نفسی بکشد، بازگردد. در یک نقطه به نظر می رسید که همه چیز در برابر دلار بود، با چندین همبستگی معکوس به دنده. قابل توجه ترین عنصر این است که بازار سهام در طول هفته افزایش یافته است که یک سناریوی طلایی را روی میز قرار می دهد که در آن نرخ های ایالات متحده همچنان کاهش می یابد، سهام به صعود ادامه می دهد و گرینبک با کاهش ارزش بیشتر از پرداخت صورت حساب برای همه آن عقب می ماند.

در جبهه اقتصادی، تنها یک عنصر واقعاً مهم که باید به دنبال آن بود، می‌تواند باعث ایجاد یا شکستن بهبود اندک دلار آمریکا در جلسه تجاری اروپا شود. احساسات مصرف‌کننده دانشگاه میشیگان می‌تواند کمی تسکین دهد یا دور دیگری از فروش دلار آمریکا را آغاز کند و می‌تواند شاخص دلار آمریکا را به زیر 100.00 برساند که آن را به بدترین هفته از نوامبر 2022 تبدیل می‌کند. مؤلفه انتظارات تورمی در نظرسنجی میشیگان بسیار مهم خواهد بود. به عنوان یک کاتالیزور ممکن

خلاصه روزانه: کاهش دلار آمریکا جریان ورودی در دارایی های ریسک را تامین می کند

  • اوایل روز جمعه، کریستوفر والر از هیئت حکام فدرال رزرو تکرار کرد که فدرال رزرو باید به مبارزه با تورم ادامه دهد و باید سیاست های محدودکننده را برای مدتی حفظ کند.
  • ین ژاپن سزاوار لحظه ای است که در کانون توجه قرار بگیرد زیرا ببر ژاپنی با رسیدن به بالاترین رقم هشت هفته ای در برابر گرین بک غرش می کند.
  • در ساعت 14:00 به وقت گرینویچ، تنها نقطه داده مهم برای این جمعه به عنوان شاخص احساسات مصرف کننده میشیگان برای ماه جولای منتشر خواهد شد. پیش بینی می شود خود شاخص از 64.4 به 65.5 برسد. به این ترتیب، این عدد نباید تاثیر زیادی بر حرکت بازار داشته باشد. معامله‌گران ترجیح می‌دهند انتظارات تورمی در کوتاه‌مدت و بلندمدت تاثیرگذارتر باشد تا شاخص دلار آمریکا به سمت بالاتر حرکت کند یا برای این هفته به پایین‌ترین حد خود برسد.
  • سهام در سرتاسر جهان در این جمعه با زیان بسیار خفیف در -0.17% برای Topix ژاپن و Hang Seng چین در +0.33% بسته شد. در مورد دومی، برخی اخبار منفی منتشر شد زیرا چین قول داده است که بسته‌های حمایتی را فقط برای بخش‌های خاص و در اقتصاد جهانی ارائه کند، اما هیچ بسته حمایتی بزرگ یا تسهیل کمی وجود ندارد.
  • معاملات آتی اوراق بهادار اروپا و ایالات متحده برای این جمعه در نیمه راه اروپا ثابت است. اگرچه سناریوی طلایی ممکن است بحث شهر باشد، فصل درآمد می‌تواند آچاری را برای آن خط مستقیم به بالاترین سطح جدید در تاریخ ایجاد کند.
  • ابزار FedWatch Group CME نشان می‌دهد که بازارها با احتمال 94.9 درصد افزایش 25 واحد پایه (bps) نرخ بهره در 26 جولای قیمت‌گذاری می‌کنند. برای آخرین جلسات فدرال رزرو در اواخر امسال دریافت می کند.
  • بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده با 3.78 درصد معامله می شود و به کاهش بی امان خود از 4.09 درصد در هفته گذشته ادامه می دهد. معامله گران در حال اجرای سناریوی طلایی‌لاک هستند که در آن فدرال رزرو به اتمام رسیده است و حتی ممکن است طبق پیش‌بینی‌ها نرخ بهره را زودتر کاهش دهد، که شاهد رونق گسترده در اقتصاد و بازار سهام خواهد بود.

تحلیل فنی شاخص دلار آمریکا: راه طولانی برای بهبود

دلار آمریکا بدترین هفته خود را از زمان اصلاح شدید خود در نوامبر سال گذشته سپری می‌کند، زیرا گرین‌بک در نیمه‌های معاملات اروپا در حال کاهش است. با زیان قابل توجهی در برابر ین ژاپن (USD/JPY)، یورو (EUR/USD) و فرانک سوئیس (USD/CHF)، شاخص دلار آمریکا نزدیک به 2.5 درصد از ارزش خود را در این هفته از دست داد. از آنجایی که DXY به زیر 100.00 عقب نشینی کرده است، یک بسته هفتگی بالاتر از رقم بزرگ می تواند امیدهایی را برای گرین بک ایجاد کند که همچنان بتواند برخی از ضررها را جبران کند.

در چنین حالت صعودی، به دنبال 102.73 باشید تا مقاومتی در میانگین متحرک ساده 55 روزه (SMA) ایجاد کند که تا حدودی پس از کاهش آن در چند هفته پیش، اهمیت خود را دوباره به دست آورد. تنها چند اینچ بالاتر از SMA 55 روزه، SMA 100 روزه با 102.82 می آید و می تواند یک منطقه مقاومت محکم بین هر دو میانگین متحرک ایجاد کند. در صورتی که DXY از آن منطقه عبور کند، بالاترین سطح ژوئیه در 103.57 سطحی خواهد بود که باید منتظر شکست بیشتر بود.

از جنبه نزولی، خرس‌های دلار آمریکا به‌عنوان پشتیبانی فنی مهم بعدی به دنبال اقدام قیمتی به سمت 99.42 هستند و پس از آزمایش، این به معنای پایین‌ترین قیمت 18 ماهه برای DXY خواهد بود. درست در پایین تر، در نمودار هفتگی، می توانیم SMA 200 روزه را در 98.25 بیابیم، که سطح حیاتی بعدی برای توقف هر گونه فروش است. اگرچه قیمت در زیر 100.00 قرار دارد، یک چرخش کوچک همچنان می تواند در کارت باشد.

سوالات متداول فدرال رزرو

سیاست پولی در ایالات متحده توسط فدرال رزرو (Fed) شکل می گیرد. فدرال رزرو دو وظیفه دارد: دستیابی به ثبات قیمت و ایجاد اشتغال کامل. ابزار اصلی آن برای دستیابی به این اهداف، تعدیل نرخ بهره است.
زمانی که قیمت ها خیلی سریع افزایش می یابد و تورم بالاتر از هدف 2 درصدی فدرال رزرو است، نرخ بهره را افزایش می دهد و هزینه های استقراض را در کل اقتصاد افزایش می دهد. این منجر به دلار آمریکا (USD) قوی‌تر می‌شود، زیرا ایالات متحده را به مکانی جذاب‌تر برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی تبدیل می‌کند تا پول خود را پارک کنند.
زمانی که تورم به کمتر از 2 درصد می‌رسد یا نرخ بیکاری خیلی بالا می‌رود، فدرال رزرو ممکن است نرخ‌های بهره را کاهش دهد تا وام‌گیری را تشویق کند، که بر گرینبک تأثیر می‌گذارد.

فدرال رزرو (فدرال رزرو) سالانه هشت جلسه سیاست گذاری برگزار می کند که در آن کمیته بازار باز فدرال (FOMC) شرایط اقتصادی را ارزیابی کرده و تصمیمات سیاست پولی را اتخاذ می کند.
در FOMC دوازده نفر از مقامات فدرال رزرو حضور دارند – هفت عضو هیئت رئیسه، رئیس بانک فدرال رزرو نیویورک، و چهار نفر از یازده رئیس بانک مرکزی منطقه ای باقی مانده، که دوره های یک ساله را به صورت چرخشی خدمت می کنند. .

در شرایط شدید، فدرال رزرو ممکن است به سیاستی به نام تسهیل کمی (QE) متوسل شود. QE فرآیندی است که توسط آن فدرال رزرو به طور قابل ملاحظه ای جریان اعتبار را در یک سیستم مالی گیر کرده افزایش می دهد.
این یک معیار سیاستی غیراستاندارد است که در طول بحران ها یا زمانی که تورم بسیار پایین است استفاده می شود. این سلاح منتخب فدرال رزرو در طول بحران بزرگ مالی در سال 2008 بود. این سلاح شامل چاپ دلارهای بیشتر توسط فدرال رزرو و استفاده از آنها برای خرید اوراق قرضه با درجه بالا از موسسات مالی است. QE معمولاً دلار آمریکا را تضعیف می کند.

انقباض کمی (QT) فرآیند معکوس QE است که به موجب آن فدرال رزرو خرید اوراق قرضه از موسسات مالی را متوقف می‌کند و اصل اوراق قرضه‌ای را که در حال سررسید است، برای خرید اوراق جدید سرمایه‌گذاری نمی‌کند. معمولاً برای ارزش دلار آمریکا مثبت است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.