در دومین نشست شورای عالی کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران چه گذشت؟

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران، در این نشست، بازنویسی اساس‌نامه‌ی این کانون با حضور اعضای این شورا نیز آغاز شد. در دومین نشست شورای عالی مشاوران کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران، احکام اعضای این شورا از سوی رییس این کانون اهدا شد. طی این نشست،

کد خبر : 391411
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۴۸
در دومین نشست شورای عالی کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران چه گذشت؟

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران، در این نشست، بازنویسی اساس‌نامه‌ی این کانون با حضور اعضای این شورا نیز آغاز شد.

در دومین نشست شورای عالی مشاوران کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران، احکام اعضای این شورا از سوی رییس این کانون اهدا شد.

طی این نشست، اعضای شورای عالی مشاوران کانون متشکل از محمد امیریاراحمدی، محمد رحمانیان، نادر برهانی مرند، افروز فروزند احکام خود را از حمیدرضا نعیمی، رییس هیئت مدیره‌ی وقت کانون دریافت کردند.

لازم به ذکر است حمید امجد، دیگر عضو شورای عالی مشاوران این کانون است که به دلیل سفر کاری در این جلسه حضور نداشت.

بر همین اساس، اعضای شورای عالی مشاوران از میان نمایش‌نامه‌نویسان مجربی انتخاب شده‌اند که خود تجربه‌ی کار صنفی دارند و بعضی از آن ها در هیئت مدیره‌های پیشین کانون نیز حضور داشته‌اند.

از نخستین فعالیت‌هایی که با همراهی اعضای شورای عالی مشاوران در حال انجام است، بازنگری و بازنویسی اساس‌نامه‌ی کانون نمایش نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران است که از نگارش نسخه‌ی اولیه‌ی آن حدود 24 سال می‌گذرد و ضرورت بازنویسی و به‌روزکردن آن مورد تایید اعضای هیئت مدیره دوره‌های قبلی این کانون بوده است. بر این اساس هیئت مدیره‌ی فعلی کانون، اساس‌نامه‌ی پیشین را بازنویسی کرده و آن را برای دریافت نظرات ایشان، در اختیار شورای عالی مشاوران قرار داده است.

این گزارش در پایان یادآور می‌شود: از دیگر فعالیت‌هایی که همزمان با بازنویسی اساس‌نامه پیش می‌رود، تعیین کف دستمزد نمایش نامه‌نویسان و مترجمان نمایش‌نامه است که از آیین‌نامه‌ی پیشین آن، بیش از 10 سال می‌گذرد و در این مدت، دستمزد نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان نمایش‌نامه به‌روز نشده است اما با توجه به افزایش نرخ تورم و تغییر شرایط اجتماعی و اقتصادی، این بازنگری نیز به شدت از سوی اعضای هیئت مدیره‌ی این کانون احساس می‌شد.

گفتنی است در حال حاضر هیئت مدیره‌ی کانون، این آیین‌نامه را نیز بازنویسی کرده و در اختیار شورای عالی مشاوران گذاشته است تا پس از تصویب نهایی آن و به زودی، کف دستمزد نمایش‌نامه‌نویسان، مترجمان نمایش‌نامه و دراماتورژها به صورت عمومی، اعلام رسمی شود.

لازم به یادآوری است که آیین‌نامه‌ی پیشین تعیین کف دستمزدها همراه با خلاصه‌ی گروه‌بندی نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان نمایش‌نامه هم اکنون در وب گاه خانه‌ی تئاتر وجود دارد.

در دومین نشست این شورا بهزاد صدیقی، شهرام احمدزاده، آرام محضری، مریم منصوری، از اعضای هیئت مدیره و بازرس این کانون نیز حضور داشتند.

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.