۱۷ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

برترین‌ها: در سال ۲۰۱۹ فیلم‌های مختلفی را شاهد بوده‌ایم و طبق معمول در میان این عنوان‌ها، فیلم‌های کمدی و خنده‌داری نیز وجود دارد که تماشاچیان را حسابی سرگرم می‌کند. فیلم‌های کمدی در ایران نیز طرفداران زیادی دارد و مطمئن هستیم در میان تمام فیلم‌هایی که تماشا می‌کنید، فیلم‌های خنده‌دار حساب ویژه‌ای دارند. به این ترتیب

کد خبر : 5563
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
۱۷ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی


برترین‌ها: در سال ۲۰۱۹ فیلم‌های مختلفی را شاهد بوده‌ایم و طبق معمول در میان این عنوان‌ها، فیلم‌های کمدی و خنده‌داری نیز وجود دارد که تماشاچیان را حسابی سرگرم می‌کند. فیلم‌های کمدی در ایران نیز طرفداران زیادی دارد و مطمئن هستیم در میان تمام فیلم‌هایی که تماشا می‌کنید، فیلم‌های خنده‌دار حساب ویژه‌ای دارند.

به این ترتیب در ادامه فهرستی از خنده‌دار‌ترین فیلم‌های جدید را آماده کرده‌ایم و امیدواریم پس از مطالعه کامل این فهرست، فیلم مورد نظر خود را پیدا کنید و از تماشای آن حسابی لذت ببرید و دل‌تان شاد شود.

چگونه اژد‌های خود را تربیت کنیم: دنیای مخفی (How to Train Your Dragon: The Hidden World)

امتیاز ۷.۱ در imdb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

اولین فیلمی که به‌عنوان جذاب‌ترین فیلم‌های کمدی برای شما انتخاب کردیم یک انیمیشن کارتونی است و مطمئن باشید این انتخاب بی‌دلیل نبوده است. اول اینکه فیلم‌های کارتونی، مخاطب را به دنیایی کاملاً غیر واقعی و جذاب می‌برند که در آن خبری از غم و غصه‌ها و زندگی روزمره نیست. در نتیجه بدون شک تماشای یک فیلم کارتونی جذاب و بامزه، حسابی شما را سر کیف خواهد آورد.

از طرف دیگر اگر طرفدار سینمای کارتون باشید و مجموعه فیلم‌های «چگونه اژد‌های خود را تربیت کنیم» را دیده باشید حتماً در جریان هستید که این مجموعه به‌اندازه‌ای طرفدار پیدا کرد که پس از ساخت اولین نسخه آن در سال ۲۰۱۰، یکی پس از دیگری نسخه‌های جدیدی از این مجموعه منتشر شد که انصافاً هم جذابیت و بامزگی بیشتری را در آن‌ها شاهد هستیم.

ماجرای کارتون «چگونه اژد‌های خود را تربیت کنیم: دنیای مخفی» دقیقاً ادامه داستان قسمت دوم این مجموعه را دنبال می‌کند و و شاهد روایت داستان بامزه و جذابی از «هیکاپ هاروندوس هادوک سوم» (Hiccup Horrendous Haddock III) هستیم که یک بار دیگر برای نجات خانه‌اش و روستایی که در آن زندگی می‌کند به‌همراه «بی‌دندان»، اژد‌های بامزه و مهربان، تصمیم‌های دشواری را می‌گیرد و ماجرا‌های هیجان‌انگیز و بانشاطی را پیش‌روی مخاطب رقم می‌زند.


آیا این عاشقانه نیست (Isn’t It Romantic)

امتیاز ۵.۹ در imdb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

«ربل ویلسون» (Rebel Wilson)، هنرپیشه بامزه و چاقی است که حضور او در هر فیلمی حکایت از لحظه‌های شاد و سراسر خنده را به دنبال دارد و به احتمال زیاد شما هم مانند ما برای اولین بار «ربل» را در فیلم «ساقدوش‌ها» (Bridesmaids)، محصول سال ۲۰۱۱ دیده‌اید و به‌رغم اینکه ربل به چهل سالگی نزدیک می‌شود، فیلم «آیا این عاشقانه نیست» ثابت کرد که هنوز هم بامزگی‌ها و شیطنت‌های زیادی را برای به‌خنده در آوردن مخاطب در آستین دارد.

همان‌گونه که از اسم فیلم «آیا این عاشقانه نیست» می‌توان حدس زد با کمدی خنده‌داری طرف هستیم که خمیرمایه‌ای عاشقانه و رومانتیک دارد و در این فیلم «ربل ویلسون» نقش دختری با نام ناتالی را بازی می‌کند که زندگی معمولی و عادی دارد و دختری است که از نبود اعتماد به‌نفس رنج می‌برد. در نتیجه روابط عاشقانه خوبی برقرار نمی‌کند و به همین دلیل نیز از فیلم‌های عاشقانه متنفر است.

اینجاست که در پی چندین ماجرا، ناتالی به رویایی فرو می‌رود که برای بیرون آمدن از این رؤیا باید جوان خوش‌تیپی را که دست بر قضا رئیس اش هست را عاشق خودش کند، نقش این جوان خوش‌تیپ را «لیام همسورث» (Liam Hemsworth)، بازی می‌کند و داستان عاشقانه و بامزه‌ای را میان ناتالی و رئیسش شاهد هستیم.


شزم! (Shazam)

امتیاز ۷.۴ در imdb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

سالی نیست که هالیوود چندین فیلم ابرقهرمانی روانه سینما‌ها نکند و با این حساب حتی اگر طرفدار پر و پاقرص فیلم‌های ابرقهرمانی هستید باز هم به شما حق می‌دهیم اگر حوصله‌تان از این فیلم‌ها سر رفته باشد. با این حساب اگر فیلم‌های ابرقهرمانی را دوست دارید و می‌خواهید در کنار این فیلم‌ها، خنده و شادی را هم تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما تماشای فیلم «شزم!» است. «زکری لی‌وای»، (Zachary Levi) در این فیلم نقش شخصیتی ابرقهرمان با نام «شزم» را بازی میکند که قدرت‌های جادویی و فوق‌طبیعی دارد. طبق معمول فیلم‌های ابرقهرمانی، در فیلم شزم شاهد حضور نوجوانی ۱۴ ساله هستیم که درس و مشق خوبی هم ندارد و با به زبان آوردن واژه جادویی شزم، به یک ابرقهرمان بسیار قدرتمند تبدیل می‌شود.

مشخصه بارز این فیلم، شوخی‌ها و بامزگی‌های «زکری لی وای» در قالب شزم است، این شوخی‌ها باعث شد تا «شزم» در نزد مخاطبین و منتقد‌ها به یک فیلم جذاب و بامزه ابرقهرمانی تبدیل شود. موفقیت این فیلم در گیشه راه را برای ساخت دومین نسخه از فیلم «شزم» هموار کرده و پیشنهاد میکنیم برای تغییر روحیه هم که شده حتماً فیلم «شزم» را به فهرست فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنید.


کارآگاه پیکاچو (Pokémon Detective Pikachu)

امتیاز ۶.۸ در imdb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

اگر به کارتون‌های ژاپنی علاقه داشته باشید بدون شک «پوکی‌مون‌ها» (Pokemon) را می‌شناسید و حسابی با شخصیت‌های بامزه این کارتون ارتباط برقرار کرده‌اید. این کارتون به اندازه‌ای محبوبیت پیدا کرد که چند سال پیش نسخه بازی موبایلی از آن با نام «پوکی‌مون‌گو» (PokemonGo)، روانه گوشی‌های هوشمند شد و در عرض یک چشم به هم زدن عنوان یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌های موبایل را از آن خود کرد.

در این بین اگر خاطرتان باشد موفقیت بازی موبایل «پرنده‌های خشمگین» راه را برای ساخت نسخه کارتونی این بازی هموار کرد و موفقیت فیلم «پرنده‌های خشمگین» ساخت دومین نسخه از آن را هم به دنبال داشت. تمامی این موارد را گفتیم تا پیش‌زمینه‌ای از فیلم «کارآگاه پیکاچو» در ذهن شما آماده کنیم و در جریان باشید که با فیلمی طرف هستید که از یک بازی موبایل بسیار پرطرفدار ساخته شده است.

ماجرای فیلم «کارآگاه پیکاچو» با گم‌شدن فردی با نام «هری گو‌دمن» (Harry Goodman)، شروع می‌شود و پسر هری برای پیدا کردن پدرش از کارآگاهی پوکی‌مان با نام پیکاچو کمک می‌گیرد.

پوکی‌مون‌ها نقش مینیون‌های (minions) کارتون‌های «من نفرت انگیز» را در «کارآگاه پیکاچو» بر عهده دارند و شوخی‌ها و نکات بامزه‌ای را در این فیلم شاهد هستیم. حضور «رایان رینولدز» بازیگر معروف و سرشناس در نقش کارآگاه پیکاچو نیز یکی دیگر از موارد مثبت این فیلم به‌حساب می‌آید.


آخر شب (Late Night)

امتیاز ۶.۳ در ۱۰ از imdb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

این فیلم داستان کمدینی با نام «کاترین» را روایت می‌کند که دوران شکوه و موفقیت‌اش را پشت‌سر گذاشته و این روز‌ها دیگر کسی اقبالی به تماشای برنامه‌های کمدی او نشان نمی‌دهد. در نتیجه «اما تامسپسون» (Emma Thompson) که نقش «کاترین» را در فیلم «آخر شب» بازی می‌کند به تلاش‌هایی دست می‌زند تا موقعیت خود را در برنامه‌های تلویزیونی کمدی حفظ کند. «کاترین» برای رسیدن به این هدف از نویسنده‌ای سیاه‌پوست با نام «مالی پانتل» که نقش او را «میندی کالینگ» بر عهده دارد کمک می‌گیرد.

از قضای روزگار رابطه بامزه و صمیمی میان کاترین و مالی شکل می‌گیرد و کاترین به لطف این نویسنده، برنامه‌های کمدی جدیدی را با شوخی‌های بامزه و جذاب اجرا می‌کند و دوباره به دوران اوج خودش باز می‌گردد.

«اما تامپسون» بازی بسیار جذاب و بامزه‌ای در این فیلم به نمایش می‌گذارد و پیشنهاد می‌کنیم به‌رغم اینکه اسم این فیلم «آخر شب» است، آنرا انتهای شب مشاهده نکنید چرا که بدون شک صدای خنده‌های شما از شوخی‌های این فیلم، همسایه‌ها را بیدار خواهد کرد.


همیشه شایدِ من باش (Always Be My Maybe)

امتیاز ۶.۸ در imdb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

اسم این فیلم مخاطب را به یاد فیلم‌های عاشقانه و رمانتیک می‌اندازد، اما از اسم آن در خصوص محتوای فیلم قضاوت نکنید و خاطرتان جمع باشد که با یکی از کمدی‌های ناب ۲۰۱۹ در فیلم «همیشه شاید من باش» طرف هستید.

در این فیلم دو عاشق‌پیشه که در دوران جوانی دلداده هم بوده‌اند پس از سال‌ها دوباره هم‌دیگر را پیدا می‌کنند و هما‌ن‌گونه که حتماً پیش‌بینی کرده‌اید، این دو نفر، دوباره عاشق هم می‌شوند. پس از چالش‌های مختلف این دو عاشق به دیدگاه‌های یکدیگر از عشق پی‌می‌برند و تعریف جدیدی از عشق و دلدادگی بین آن‌ها شکل می‌گیرد.

فیلم کمدی «همیشه شایدِ من باش»، به‌عنوان یکی از فیلم‌های خوش‌ساخت و جذاب نت‌فلیکس در سال ۲۰۱۹ به‌حساب می‌آید و انصافاً باید اعتراف کرد که با فیلمی کمدی رومانتیکی طرف هستیم که خاطره‌های خوشی را در ذهن مخاطب ماندگار می‌کند.


مبارزه با خانواده‌ام (Fighting with My Family)

امتیاز ۷.۲ در imdb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

در این قسمت به فیلمی رسیدیم که نمی‌توان آن را در یک گروه خاص، رده‌بندی کرد و فیلم «مبارزه با خانواده‌ام» در کنار خمیرمایه خنده‌داری که دارد یک فیلم درام و بیوگرافی نیز به‌حساب می‌آید. این فیلم داستانی از زندگی یکی از کشتی‌گیر‌های سابق مسابقات کشتی‌کج را روایت می‌کند که مدت‌ها است کشتی‌کج حرفه‌ای را کنار گذاشته و به همراه اعضای خانواده‌اش از قسمت‌های مختلف آمریکا گذر می‌کنند و زندگی ثابتی ندارند.

ماجرا از آنجا شروع می‌شود که بچه‌های این کشتی‌گیر به این فکر می‌افتند که بخت خودش را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشتی‌کج به آزمایش بگذارند. همان‌گونه که گفتم ته‌مایه اصلی این داستان از زندگی یکی از قهرمان‌های سابق کشتی‌کج با نام «پِیج»، (Paige)، الهام گرفته شده است و با فیلمی طرف هستیم که داستان آن به‌صورت کاملاً آزاد از زندگی این قهرمان کشتی‌کج اقتباس شده، در نتیجه فیلم «مبارزه با خانواده‌ام» داستانی جذاب پیدا کرده و لحن روایت آن هم بامزه و سرگرم‌کننده شده است.

اگر به فهرست هنرپیشه‌های این فیلم نگاهی داشته باشید، چشم شما به نام «دواین جانسون» نیز روشن خواهد شد و «راک» دنیای کشتی‌کج، قسمتی‌هایی در این فیلم را با حضور در نقش واقعی خودش در مسابقات کشتی‌کج به نمایش می‌گذارد. به این ترتیب باید گفت اگر از مسابقات کشتی‌کج خوشتان می‌آید و می‌خواهید در کنار خشونت این مسابقات، لبخندی هم بر لب‌های شما نقش ببنند، حتماً فیلم «مبارزه با خانواده‌ام» را به تماشا بنشینید.


لانگ‌شات (Long Shot)

امتیاز ۷.۲ در imdb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

بعید می‌دانم فیلمی از «ست روگن» (Seth Rogen) دیده باشید و از آن فیلم خوشتان نیامده باشد، «چارلیز ترون» هم که به‌سلامتی معرف حضور است و به‌خاطر نداریم تاکنون فیلم بدی بازی کرده باشد. در فیلم «لانگ‌شات» این دو بازیگر معروف و پرطرفدار در کنار هم آمده‌اند تا چیزی نزدیک به ۲ ساعت تماشاچی را غرق در لحظه‌های شاد و مفرح کنند.

ماجرای فیلم لانگ‌شات از این قرار است که «فرد فلارسکی» (Fred Flarsky) با بازی «ست روگن» به‌عنوان یک روزنامه‌نگار فضول شناخته می‌شود که به جایی که نباید سرک بکشد، سر می‌زند و به همین دلیل نیز کارش را از دست داده است. از قرار معلوم روزگار برنامه دیگری برای «فلارسکی» در سر داشت و در یک مهمانی، چشم او به زنی زیبارو و باهوش می‌افتد که دستی در دنیای سیاست هم دارد. این زن «شارلوت فیلد» (Charlotte Field) نامیده می‌شود و نقش او را «چارلیز ترون» بازی می‌کند. شارلوت که عزم حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را دارد، برای نطق‌های انتخاباتی خود به دنبال شخصی است که متن‌هایی تأثیر گذار و البته بامزه بنویسد و به همین به «فرد فلارسکی» پیشنهاد همکاری می‌دهد.

این داستان ممکن است در نگاه اول معمولی به نظر برسد، اما ماجرا از چیزی که فکرش را بکنید بامزه‌تر می‌شود و حضور «جاناتان لوین»، (Jonathan Levine) به‌عنوان یکی از کارگردان‌های پرکار و مطرح هالیوود نیز ارزش‌های این فیلم را بیشتر کرده است.


ولگرد ساحلی (The Beach Bum)

امتیاز ۵.۷ در imdb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

با فیلمی طرف هستیم که اسم آن اطلاعات زیادی از محتوای فیلم را در اختیارمان قرار می‌دهد و در فیلم «ولگرد ساحلی» شاهد روایت داستان زندگی فردی معتاد به ماری‌جوآنا و شاعیر پیشه را شاهد هستیم که قوانین خاص خودش را برای زندگی دارد و اصرار زیادی هم می‌کند که این قوانین همیشه اجرا شوند.

نقش این ولگرد شاعر پیشه بر عهده «مک‌کانهی» (Matthew McConaughey) است و انصافاً هم باید گفت نقش متفاوتی را از او در این فیلم شاهد هستیم. فیلم «ولگرد ساحلی» رفتار‌های معمولی زندگی و قوانینی که هر روز به آن‌ها احترام می‌گذاریم را زیر ذره‌بین می‌برد و با نگاهی طنز و موشکافانه، انتقاد‌هایی به هنجار‌های اجتماعی دارد.

این فیلم در کنار «مک‌کانهی» از ستاره‌های برجسته‌دیگری نیز بهره گرفته است که «اسنوپ داگ»، «ایسلا فیشر»، (Isla Fisher) و زک افرون (Zac Effron) را می‌توان از هنرپیشه‌هایی نام برد که حضور آن‌ها در فیلم «ولگرد ساحلی» نویدی از لحظه‌هایی شاد و بامزه را به مخاطب می‌دهد.


بوک اسمارت (Booksmart)

امتیاز ۷.۴ در imdb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

فیلم «بک‌اسمارت» داستانی جالب دارد که در نگاه اول ممکن است خیلی هم خنده‌دار به نظر نرسد، اما مطمئن باشید با یکی از بامزه‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر طرف هستیم. این فیلم به روایت زندگی دو دختر درس‌خوان و موفق اشاره می‌کند که روز‌های آخر فارغ‌التحصیلی را پشت‌سر می‌گذارند و به اندازه‌ای خودشان را غرق در کار و تلاش کرده اند که احساس می‌کنند در روز‌های پایان سال تحصیلی، باید تلاش کمتری داشته باشند و همانند دیگر هم سن و سال‌های خودشان، حسابی تفریح کنند. به همین دلیل این دو نوجوان انتخاب‌های جالب و بامزه‌ای را برای تفریح و خوشگذارنی در پیش می‌گیرند.

جالب است بدانید فیلم «بوک‌اسمارت» اولین تجربه «اولیویا واید» (Olivia Wilde)، در مقام کارگردانی است و این هنرپیشه زیبارو که پیش از این در فیلم‌های مطرحی ایفای نقش کرده بود به خوبی توانسته است از عهده کارگردانی فیلمی کمدی برآید.


کسی که بزرگ است (Someone Great)

امتیاز ۶.۲ در imdb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

در این قسمت نیز به یکی دیگر از فیلم‌های کمدی درام ۲۰۱۹ رسیدیم که تعریف و تمجید‌های زیادی از آن شده است. این فیلم داستان دختری با نام «جنی یانگ» (Jenny Young) را روایت می‌کند یک روزنامه‌نگار است و شور و شوق زیادی در کارش به‌خرج می‌دهد. او به‌رغم تجربه کمی که دارد به موفقیت‌های خوبی در روزنامه‌نگاری رسیده و قرار است که به نیویورک نقل مکان کند.

از طرف دیگر دوست‌پسر «جنی» علاقه‌ای به عزیمت به نیویورک ندارد و با «جنی» به هم می‌زند. «جنی» نیز برای اینکه زنگار شکست‌سختی که در عشق خورده بود را از دلش پاک کند، به همراه دونفر از دوستانش راهی سفری ماجراجویانه به نیویورک می‌شود و اتفاق‌های بسیار خنده‌دار و بامزه‌ای در ادامه داستان را شاهد هستیم که خاطره خوش این اتفاق‌ها، تا مدت‌ها در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود.

فیلم «کسی که بزرگ است»، در‌واقع به فرآیند بزرگ‌شدن نوجوان‌ها و پاگرفتن آن‌ها در زندگی با لحنی شاد و نگاهی متفاوت اشاره می‌کند.


آنچه که مردان می‌خواهند (What Men Want)

امتیاز ۴.۹ در imdb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

از قدیم گفته‌اند رنگ رخسار حکایت کند از سر درون، اسم فیلم «آنچه که مردان می‌خواهند» نیز محتوای این فیلم را برملا می‌کند و با فیلمی طرف هستیم که «تارا. جی پی. هنسون» (Taraji P. Henson)، نقش زنی موفق را بازی می‌کند که به دلیل تبعیض‌های جنسیتی فرصت‌های مهمی را از دست داده و به‌رغم اینکه تاکنون زن موفقی در زمینه کارگذاری ورزشکاران بوده است، موقعیت شغلی خودش را در خطر می‌بیند.

ماجرای خنده دار و بامزه فیلم «آنچه که مردان می‌خواهند» از آنجا شروع می‌شود که «تارا. جی پی. هنسون به‌صورت کاملاً اتفاقی با خوردن یک نوشیدنی عجیب، بیهوش می‌شود، ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که «تارا. جی. پی هنسون» به هوش می‌آید و متوجه می‌شود که قابلیت خواندن ذهن مرد‌ها را پیدا کرده است.

این قابلیت برای او در ابتدا حساب جالب توجه به‌نظر می‌رسد، اما پس از مدتی گوش فرادادن به فکر‌های مردان، متوجه می‌شود که خواندن فکر آقایان چندان هم جالب نیست. در کنار شوخی‌های بامزه‌ای که در این فیلم با آن‌ها سر و کار داریم، انصافاً باید گفت بازی «تارا. جی. پی. هنسون» نیز جذابیت خوبی به فیلم» آنچه که مردان می‌خواهند» اضافه کرده است.


شلوغی (The Hustle)

امتیاز ۵.۳ در imdb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

در بالا برای شما از هنرنمایی «ربل ویلیامز» Rebel Williams)، گفتیم. با این حساب اگر از طرفداران این هنرپیشه کمدی هستید، حضور او در فیلم «شلوغی» دلیل خوبی برای تماشای این فیلم به‌حساب می‌آید، اما فیلم «شلوغی» موارد مثبت بیشتری دارد.

جالب است بدانید این فیلم از فیلمی قدیمی محصول سال ۱۹۸۸ با نام «لات‌های کثیف فاسد» (Dirty Rotten Scoundrels)، الهام گرفته و در درواقع شاهد نسخه امروزی و زنانه نسخه قدیمی همان فیلم هستیم. از طرف دیگر در کنار «ربل ویلیامز» در این فیلم «ان هتوی» زیبارو نیز حضور دارد و انصافاً هم باید گفت بازی او جذابیت فیلم «شلوغی» را دوچندان کرده است.

«ربل ویلیامز» و «ان هتوی» در این فیلم نقش دو هنرمند شکست‌خورده را بازی می‌کنند که رقابتی عجیب و بامزه را با یکدیگر شروع می‌کنند و قرار می‌گذارند که بازنده شهر را ترک کند.

رفتار تلافی‌جویانه‌ای که این دو بازیگر در فیلم از خود به نمایش می‌گذارند، از چیزی که فکرش را بکنید خنده‌دارتر است و پیشنهاد می‌کنیم حتماً فیلم «شلوغی» را به فهرست فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنید.


والدین سرخوش (Drunken Parents)

امتیاز ۳.۸ در imdb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

«الک بالدوین» و «سلما هایک» را سال‌ها است که می‌شناسیم و حضور این دو بازیگر سرشناس در فیلم «والدین سرخوش»، نوید فیلمی سراسر خنده را می‌دهد. ماجرای این فیلم از این قرار است که «الک بالدوین» و «سلما هایک» نقش پدر و مادری موفق را بازی می‌کنند که خانه‌ای بزرگ و درآمدی خوب دارند و با تنها دخترشان زندگی می‌کنند.

اما روزگار به این خانواده روی خوش نشان نمی‌دهد و والدین این دختر از عهده پرداخت هزینه‌های گزاف دانشگاه او بر نمی‌آیند، در نتیجه «الک بالدوین» و «سلما هایک» که اهمیت زیادی به درس دخترشان می‌دهند کار‌های عجیب و غریب و بامزه‌ای را برای تأمین هزینه‌های دانشگاه و زندگی‌شان انجام می‌دهند که این کار‌ها یکی از دیگری بامزه‌تر و خنده‌دار‌تر است.


واین کانتری (Wine Country)

امتیاز ۵.۵ در imdb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

آخرین فیلم از فهرست فیلم‌های کمدی ۲۰۱۹ را با فیلمی به پایان می‌بریم که با لحنی جذاب و سرگرم‌کننده، داستانی از رفاقت‌های قدیمی را به تصویر می‌کشد و به همین دلیل نیز «واین کانتری» از آن فیلم‌هایی است که تماشای آن خاطره‌های خوش روز‌های گذشته را در ذهن مخاطب تداعی می‌کند.

ماجرای «واین‌کانتری» از این قرار است که شش دوست قدیمی که سن و سالی از آن‌ها گذشته است به مکانی باصفا در کالیفرنیا سفر می‌کنند تا برای یکی از دوستان‌شان جشن‌تولد بگیرند، این مسافرت باعث می‌شود یاد ایام خوش گذشته بیافتند و خاطره‌های قدیمی را با هم مرور کنند. از طرف دیگر شخصیت‌های این فیلم که اکنون پا به سن گذاشته‌اند، هر کدام مشکلات خاص خودشان را دارند و در این مسافرت کوتاه اتفاق‌های جالبی را با چاشنی طنز و شوخی شاهد هستیم.


 Sorry to Bother You (محصول سال ۲۰۱۸)

امتیاز ۷.۵ در  IMDb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

نقش اول این فیلم فردی است با نام کاسیوس، او به شدت به کار نیاز دارد و توسط یک شرکت فروش تلویزیونی کالا استخدام می‌شود. در نگاه اول کاسیوس با شغل ساده‌ای طرف است و تنها کاری که باید انجام دهد این است که با مشتریان تماس بگیرد و به آن‌ها کالا بفروشد.

اما داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود و از آنجایی که کاسیوس نژاد آمریکایی آفریقایی دارد مشتریان روی خوشی به وی نشان نمی‌دهند. اینجاست که یکی از همکارانش به او توصیه می‌کند خودش را جای فروشنده‌های سفید پوست جا بزند و همین امر سر خنده و شوخی را در فیلم باز می‌کند. فیلم Sorry to Bother You با شوخ‌طبعی سعی میکند چالش‌هایی را که انسان‌ها در سر کار با آن‌ها روبرو هستن را نمایش دهد.


 Eighth Grade (محصول سال ۲۰۱۸)

امتیاز ۸.۳ در  IMDb

۱۸ فیلم کمدی جذاب و بامزه برای شب‌های گرم تابستانی

در این فیلم شاهد روایت زندگی دختری دبیرستانی با نام کایلا هستیم. کالا همانند سایر دختران هم سن و سال خود قصد دارد در آینده دختری مشهور و با نفوذ شود. برای رسیدن به این هدف می‌خواهد یک کانال یوتیوب راه‌اندازی کند تا از این طریق استعدادش را به جهانیان ثابت کند. اما طبق معمول همه چیز بر اساس نقشه پیش نمی‌رود و در فضای آنلاین بازخورد مثبتی بدست نمی‌آورد.

حتی دوستان کایلا نیز علاقه‌ای به کار‌های او نشان نمی‌دهند و تمایلی به لایک کردن و گذاشتن پست برای کار‌های او نشان نمی‌دهند. این فیلم کمدی حکایت از سختی‌هایی دارد که بسیاری از نوجوانان امروزی با آن‌ها سروکار دارند.

در این قسمت به پایان فهرست خنده‌دارترین فیلم‌‌ها رسیدیم، از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تاکنون فیلم‌های کمدی و بامزه زیادی دیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم نام و توضیحات این فیلم‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منابع: esquire، cosmopolitan



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.