یورو (EUR/USD) آخرین – تورم منطقه یورو به رکورد جدیدی رسید

EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل تورم منطقه یورو در ماه ژوئن به 8.6 درصد رسید. تورم اصلی به 3.7 درصد کاهش یافت. تورم اصلی در منطقه یورو در ماه ژوئن به بالاترین حد خود رسید و قیمت انرژی افزایش یافت و دوباره این حرکت را افزایش داد. تورم به 8.6 درصد رسید، در

کد خبر : 223562
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
یورو (EUR/USD) آخرین – تورم منطقه یورو به رکورد جدیدی رسید


EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • تورم منطقه یورو در ماه ژوئن به 8.6 درصد رسید.
  • تورم اصلی به 3.7 درصد کاهش یافت.

تورم اصلی در منطقه یورو در ماه ژوئن به بالاترین حد خود رسید و قیمت انرژی افزایش یافت و دوباره این حرکت را افزایش داد. تورم به 8.6 درصد رسید، در مقایسه با برآوردهای 8.4 درصدی و 8.1 درصدی ماه قبل. تورم اصلی – قیمت کمتر انرژی و مواد غذایی – از 3.8 درصد در ماه می به 3.7 درصد در ژوئن کاهش یافت.

با نگاهی به مؤلفه‌های اصلی تورم منطقه یورو، انتظار می‌رود انرژی بالاترین نرخ سالانه را در ژوئن (41.9 درصد در مقایسه با 39.1 درصد در ماه می) داشته باشد و پس از آن مواد غذایی، الکل و دخانیات (8.9 درصد در مقایسه با 7.5 درصد در ماه مه) قرار بگیرند. کالاهای صنعتی غیر انرژی (4.3 درصد در مقایسه با 4.2 درصد در اردیبهشت) و خدمات (3.4 درصد در مقایسه با 3.5 درصد در اردیبهشت).

افزایش ناخواسته تورم همچنان به فشار بر بانک مرکزی اروپا (ECB) برای افزایش شدید نرخ های بهره در ماه های آینده ادامه می دهد، علیرغم کاهش شدید رشد در سراسر بلوک واحد. انتظارات بازار برای حدود 150 واحد افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در سال جاری است.

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

نمودار پنج دقیقه ای EUR/USD نشان می دهد که یک حرکت کوچک بالاتر پس از انتشار به عقب کشیده شده است. EUR/USD در روز پنجشنبه به 103.83 رسید که تنها 33 پیپ از پایین ترین سطح اخیر خود و تنها 50 پیپ کاهش آخرین بار در ژانویه 2017 مشاهده شد.

با انواع مختلف میانگین متحرک آشنا شوید

نمودار قیمت پنج دقیقه ای EUR/USD، 1 ژوئیه 2022

یورو (EUR/USD) آخرین - تورم منطقه یورو به رکورد جدیدی رسید

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 66.70 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 2.00 به 1 است. تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 5.54 درصد کاهش و نسبت به هفته گذشته 2.80 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش 0.17 درصد نسبت به دیروز و 3.39 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان روند قیمت یورو/دلار آمریکا ممکن است به زودی معکوس شود، علیرغم این واقعیت که معامله گران به مدت خالص باقی می مانند.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.