یورو/دلار آمریکا به بالاترین سطح 6 ماهه پس از فدرال رزرو رسید، تمرکز به بانک مرکزی اروپا توسط Investing.com

[ad_1] Investing.com — واکنش این جفت ارز به جلسه فدرال رزرو ممکن است غافلگیر کننده باشد، زیرا یورو اندکی پس از رویدادی که به طور گسترده جنگ طلبانه تلقی می شد، به بالاترین سطح 6 ماهه 1.0696 رسید. اگرچه فدرال رزرو همانطور که انتظار می رفت سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش داد، اما نمودار

کد خبر : 294118
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۵۱
یورو/دلار آمریکا به بالاترین سطح 6 ماهه پس از فدرال رزرو رسید، تمرکز به بانک مرکزی اروپا توسط Investing.com

[ad_1]



Investing.com — واکنش این جفت ارز به جلسه فدرال رزرو ممکن است غافلگیر کننده باشد، زیرا یورو اندکی پس از رویدادی که به طور گسترده جنگ طلبانه تلقی می شد، به بالاترین سطح 6 ماهه 1.0696 رسید.

اگرچه فدرال رزرو همانطور که انتظار می رفت سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش داد، اما نمودار نقطه ای و حاوی عناصر شاهینی بود که اهمیت محوری را کاهش داد.

یورو/دلار آمریکا در برابر غافلگیری های تندرو فدرال رزرو مقاومت می کند

نمودار نقطه‌ای که نرخ اعضای FOMC را نشان می‌دهد، نشان می‌دهد که میانگین انتظار برای نرخ‌های بهره تا پایان سال 2023 در حال حاضر 5.1 درصد است، در مقایسه با پیش‌بینی 4.6 درصد در پیش‌بینی‌های سپتامبر.

شکست از علامت نمادین 5 درصد قابل توجه است، زیرا انتظارات بازار به طور کلی زیر 5 درصد بود که در پی انتشار اعداد کمتر از حد انتظار در روز سه شنبه بود.

علاوه بر این، پاول در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

ما پیش‌بینی می‌کنیم که افزایش مداوم در محدوده هدف برای نرخ صندوق‌های فدرال برای دستیابی به یک سیاست پولی مناسب باشد که به اندازه کافی محدودکننده باشد تا تورم را در طول زمان به ۲ درصد برگرداند.»

رئیس فدرال رزرو همچنین تصریح کرد:

“اکنون خیلی مهم نیست که چقدر سریع پیش برویم… بسیار مهمتر است که فکر کنیم سطح نهایی چیست، و سپس در یک نقطه مشخص این سوال مطرح خواهد شد که تا چه زمانی محدود خواهیم ماند.”

پاول همچنین به موضوع زمان‌بندی کاهش بالقوه نرخ بهره اشاره کرد و گفت: «نمی‌بینم که ما کاهش نرخ‌ها را در نظر بگیریم، مگر اینکه اطمینان حاصل کنیم که تورم در حال کاهش به 2 درصد است» که هر گونه کاهش نرخ را قبل از سال 2025 بر اساس پیش بینی تورم فعلی بانک مرکزی

با این حال، در حالی که این عناصر جنگ‌طلب بر بازارهای سهام و سایر دارایی‌های ریسکی مانند ارزهای رمزنگاری‌شده فشار می‌آوردند، تأثیر آن بر ارزهای دیجیتال محدود بود، با نوسانات در هر دو جهت در برابر انتشار، و به EUR/USD اجازه داد تا بالاترین قیمت بیش از 6 ماهه را در نزدیکی 1.07 ثبت کنند. .

EUR/USD با آزمون جلسه ECB روبرو می شود

EUR/USD کمی قبل از شروع جلسه اروپا، در میان احتیاط پیش از 1.0650 اصلاح شد. همچنین انتظار می رود بانک مرکزی اروپا سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش دهد.

با این حال، به نظر می رسد که این تصمیم برای کاهش سرعت افزایش نرخ بهره به اندازه مورد فدرال رزرو قطعی نیست، همانطور که ING در یادداشتی که هفته گذشته منتشر شد اشاره کرد.

به ویژه، بانک به اظهارات اخیر ایزابل اشنابل، عضو هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا اشاره کرد که گفت: «اطلاعات دریافتی تا کنون نشان می‌دهد که فضا برای کاهش سرعت تعدیل نرخ بهره محدود است، حتی با نزدیک شدن به تخمین‌های نرخ بهره». نرخ خنثی.” بنابراین ING به این نتیجه رسید که افزایش نرخ بهره به میزان 75 واحد به وضوح همچنان روی میز است.

به گفته این بانک، که انتظار دارد جفت ارز در این سناریو به 1.0750 افزایش یابد، چنین حرکتی بدون شک تأثیر صعودی قوی بر EUR/USD خواهد داشت.

علاوه بر این، حتی در صورت افزایش 0.5 درصدی نرخ بهره همانطور که انتظار می رفت، سخنرانی کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا می تواند حاوی جزئیات جنگ طلب باشد، زیرا به نظر می رسد بانک مرکزی اروپا به طور فزاینده ای نگران است که محرک های مالی و اقدامات حمایتی اعلام شده می تواند فشار تورمی را افزایش دهد. به ING.

بنابراین پنجشنبه می‌تواند شاهد ادامه حرکت یورو/دلار آمریکا به شکلی پر جنب و جوش باشد و احتیاط امری عادی خواهد بود.

(ترجمه از فرانسه)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.