یورو تا چه حد ممکن است سقوط کند؟ تنظیمات قیمت EUR/USD، EUR/GBP، EUR/JPY

[ad_1] دلار آمریکا، یورو، EUR/USD، EUR/GBP، EUR/JPY – چشم انداز: یورو/دلار آمریکاتغییر و موقعیت شش ماهه ‘s در حدود افراطی است. EUR/GBP به زیر حمایت حیاتی سقوط کرده است. فشار رو به بالا در EUR/JPY اندکی کاهش یافته است. پیشنهاد مانیش جرادی نحوه معامله EUR/USD شرایط خرید بیش از حد، موقعیت های طولانی مدت و

کد خبر : 359406
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۰۷
یورو تا چه حد ممکن است سقوط کند؟  تنظیمات قیمت EUR/USD، EUR/GBP، EUR/JPY

[ad_1]

دلار آمریکا، یورو، EUR/USD، EUR/GBP، EUR/JPY – چشم انداز:

  • یورو/دلار آمریکاتغییر و موقعیت شش ماهه ‘s در حدود افراطی است.
  • EUR/GBP به زیر حمایت حیاتی سقوط کرده است.
  • فشار رو به بالا در EUR/JPY اندکی کاهش یافته است.

پیشنهاد مانیش جرادی

نحوه معامله EUR/USD

شرایط خرید بیش از حد، موقعیت های طولانی مدت و شک و تردیدهای فزاینده در مورد اینکه آیا فدرال رزرو ایالات متحده در جلسه بعدی خود متوقف خواهد شد یا خیر، باعث توقف رشد یورو شده است. در حالی که چشم انداز در بین تلاقی ها متفاوت است، عقب نشینی نشان نمی دهد که روند صعودی EUR/USD به پایان رسیده است.

سرعت رشد یورو/دلار آمریکا در ماه‌های اخیر کاملاً شدید بوده است – این تغییر شش ماهه بالاترین میزان حداقل از سال 2017 است. در حالی که افزایش شتاب برای چشم‌انداز میان‌مدت نویدبخش است، در کوتاه‌مدت شانس این است که با توجه به ماهیت میانگین برگشتی سری (نمودار را ببینید) سودها می تواند اندکی کند یا حتی معکوس شود – افت این جفت می تواند نشانه ای باشد که این اتفاق در حال حاضر رخ داده است.

EUR/USD تغییر 6 ماهه

image1.png

منبع داده: بلومبرگ; نمودار تهیه شده در مایکروسافت اکسل.

موقعیت سفته‌بازی طولانی‌مدت یورو بالاترین میزان از سال 2020 و همچنین در فضای ارز اصلی بوده است (نمودار را ببینید)، که نشان‌دهنده شرایط شلوغی برای ارز واحد است.

علاوه بر این، داده‌های کلان منطقه یورو از اوایل فوریه تحت تأثیر قرار نگرفته است، که نشان می‌دهد افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در حال عبور از اقتصاد است. داده های منتشر شده دیروز نشان داد که تولید صنعتی منطقه یورو در ماه مارس بیش از حد انتظار کاهش یافته است زیرا تولید کالاهای سرمایه ای کاهش یافته است. بانک مرکزی اروپا در آخرین نشست خود در اوایل ماه جاری موضع جنگ طلبانه خود را حفظ کرد و بازارهای پول شاهد دو افزایش دیگر نرخ بهره تا اکتبر هستند.

موقعیت یابی سوداگرانه FX

image2.png

منبع داده: بلومبرگ; نمودار تهیه شده در مایکروسافت اکسل.

سخنان اخیر فدرال رزرو آمریکا به سمت جناح جنگ طلب متمایل شده است که منجر به ارزیابی مجدد توقف قیمت گذاری شده در نشست ژوئن شد. طبق ابزار CME FedWatch، بازارها با احتمال 20 درصدی برای افزایش 25 واحدی نرخ بهره فدرال رزرو در نشست ژوئن در مقایسه با 15 درصد یک هفته قبل، قیمت گذاری می کنند.

نمودار روزانه EUR/USD

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView; یادداشت ها در پایین صفحه.

EUR/USD: تثبیت در روند صعودی

همانطور که نمودارهای روزانه شمعدان با کد رنگی، بر اساس روند/نمایش، EUR/USD اخیراً در یک روند صعودی گسترده تر به مرحله تثبیت حرکت کرده است – خطری که در به روز رسانی قبلی برجسته شده بود. نگاه کنید به «آیا ECB فقط در رالی یورو ترمز کرد؟ EUR/USD، EUR/AUD، EUR/JPY، منتشر شده در 5 مه.

نمودار روزانه EUR/USD

image4.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

شکست EUR/USD به زیر سطح حمایت جزئی در اوایل ماه مه 1.1000 نشان می دهد که فشار صعودی کمی کاهش یافته است. با این حال، حمایت همگرای نسبتاً سختی روی میانگین متحرک 89 روزه وجود دارد، که همزمان با لبه پایین ابر ایچیموکو در نمودار روزانه است. یک بالشتک قوی تر در پایین ترین سطح مارس 1.0510 قرار دارد.

نمودار روزانه EUR/GBP

image5.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

EUR/GBP: از طریق پشتیبانی خراب می شود

شکست EUR/GBP به پایین‌تر از حمایت خط روند افقی کلیدی در حدود 0.8725، باعث ایجاد فاصله‌ای از الگوی جانبی چند هفته‌ای شده است. شکست راه را به سمت پایین ترین سطح دسامبر 0.8545 باز کرده است.

نمودار 240 دقیقه ای EUR/JPY

image6.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

EUR/JPY: فشار صعودی کمی کاهش یافته است

سقوط EUR/JPY به زیر کف حیاتی در میانگین متحرک دوره 89 و ابر ایچیموکو در نمودار 240 دقیقه‌ای تأیید می‌کند که فشار صعودی در حال حاضر تا حدودی کاهش یافته است. شکست قاطع به پایین‌ترین سطح اواخر آوریل یعنی 146.25 تأیید می‌کند که روند از سمتی به اندکی نزولی تغییر کرده است. در جهت صعودی، EUR/JPY ممکن است شکستن بالاترین نرخ 149.25 در 8 می را دشوار بداند.

توجه: در نمودار شمعدانی با کد رنگی بالا، شمع‌های آبی یک فاز صعودی را نشان می‌دهند. شمع های قرمز نشان دهنده فاز نزولی هستند. شمع های خاکستری به عنوان فازهای تثبیت (در یک فاز صعودی یا نزولی) عمل می کنند، اما گاهی اوقات تمایل دارند در پایان یک روند شکل بگیرند. توجه: رنگ های شمع پیش بینی کننده نیستند – آنها فقط روند فعلی را نشان می دهند. در واقع، رنگ شمع می تواند در نوار بعدی تغییر کند. الگوهای کاذب می توانند در حدود میانگین متحرک 200 دوره ای، یا حول محور حمایت/مقاومت و/یا در بازار جانبی/متوقف رخ دهند. نویسنده صحت اطلاعات را تضمین نمی کند. عملکرد گذشته است، نشان دهنده عملکرد آینده نیست. کاربران اطلاعات این کار را با مسئولیت خود انجام می دهند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.