یورو به برابری دلار می رسد، اما تردیدها در مورد توانایی بانک مرکزی اروپا برای مهار تورم توسط Investing.com باقی مانده است.

[ad_1] © رویترز. نوشته یاسین ابراهیم Investing.com — در حالی که اعضای بانک مرکزی اروپا در مورد افزایش نرخ های اولیه صحبت می کردند، یورو روز دوشنبه به سمت برابری در برابر دلار حرکت کرد، اما برخی معتقدند هنوز شکی در مورد اینکه آیا بانک مرکزی اروپا قادر به مهار تورم خواهد بود وجود دارد

کد خبر : 248437
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۳:۲۸
یورو به برابری دلار می رسد، اما تردیدها در مورد توانایی بانک مرکزی اروپا برای مهار تورم توسط Investing.com باقی مانده است.

[ad_1]


© رویترز.

نوشته یاسین ابراهیم

Investing.com — در حالی که اعضای بانک مرکزی اروپا در مورد افزایش نرخ های اولیه صحبت می کردند، یورو روز دوشنبه به سمت برابری در برابر دلار حرکت کرد، اما برخی معتقدند هنوز شکی در مورد اینکه آیا بانک مرکزی اروپا قادر به مهار تورم خواهد بود وجود دارد یا خیر. گاوهای دلار را زنده نگه دارید

0.25% افزایش یافت و به 0.999 رسید، اگرچه قبل از آن به بالاترین سطح جلسه 1.002 دلار صعود کرده بود.

بر اساس داده‌های Refinitiv، پس از اینکه اعضای بانک مرکزی اروپا با پیگیری اظهارات جسورانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، بازارها را غافلگیر کردند، احتمال افزایش ۷۵ واحدی نرخ‌های پایه در ۸ سپتامبر به ۶۷ درصد افزایش یافت. آخر هفته.

ایزابل اشنابل، عضو هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا گفت: «سیاست گذاران بانک مرکزی اروپا نیز نباید در اولین نشانه چرخش احتمالی در فشارهای تورمی مکث کنند، بلکه باید عزم قوی خود را برای بازگرداندن سریع تورم به هدف نشان دهند. “

اما برخی هنوز متقاعد نشده‌اند و این سوال را مطرح می‌کنند که آیا بارگذاری اولیه افزایش نرخ‌ها برای متقاعد کردن سرمایه‌گذاران کافی است که بانک مرکزی اروپا هر کاری را که لازم است برای مبارزه با تورم انجام خواهد داد، زیرا بانک مرکزی به خوبی از منحنی عقب‌تر است.

Commerzbank در گزارشی گفت: هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه آیا افزایش 75 واحدی نرخ بهره در سپتامبر “برای متقاعد کردن بازار کافی است، با توجه به این واقعیت که بانک مرکزی اروپا احتمالاً عقب تر از منحنی است، کافی است یا خیر” نیست. توجه داشته باشید.

داده های تورم اعضای منطقه یورو در روزهای آینده احتمالا نشان خواهد داد که آیا صحبت های سخت بانک مرکزی اروپا به نجات کنترل از دست کسانی که متقاعد نشده اند کمک کرده است یا خیر. انتظار می رود که در روز پنجشنبه، از 8.9 درصد در 12 ماه منتهی به اوت به 9 درصد افزایش یابد.

Commerzbank اضافه کرد: اگر یورو به طور قابل توجهی بالاتر از یک شگفتی صعودی در تورم حرکت کند، “این نشانه آن است که بازار انتظار واکنش به اندازه کافی قوی از سوی بانکداران مرکزی را دارد.” تنها حمایت محدود از یورو است.”

با انباشته شدن بادهای معکوس اقتصادی برای اروپا و احتمال اینکه فدرال رزرو برای مدت طولانی تری نرخ بهره را بالا نگه دارد، گلدمن ساکس حمایت خود را پشت سر گذاشت.

گلدمن ساکس در یادداشت اخیر خود با اشاره به سخنان تندروانه هفته گذشته پاول در جکسون هول و بادهای معکوس اقتصادی در افق اروپا، گفت: «دلار همچنان در کوتاه مدت در بلندمدت صاف ترین به نظر می رسد. رئیس فدرال رزرو گفت که بانک مرکزی طرفدار یک “دوره طولانی مدت سیاست پولی بسیار محدود کننده” برای مهار تورم است، حتی اگر این امر “دردی” برای خانوارها به همراه داشته باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.