یوان چین پس از کاهش نرخ PBoC سقوط کرد، ترس فدرال رزرو به آسیا FX رسید توسط Investing.com

© رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com– یوان چین در روز دوشنبه پس از تسهیل بیشتر پولی در این کشور به زیر سطوح اصلی سقوط کرد، در حالی که ارزهای آسیایی گسترده تر در انتظار نشست فدرال رزرو در اواخر این هفته سقوط کردند. ارزش دلار 0.4 درصد کاهش یافت و به پایین ترین سطح طی

کد خبر : 257278
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۴۲
یوان چین پس از کاهش نرخ PBoC سقوط کرد، ترس فدرال رزرو به آسیا FX رسید توسط Investing.com



© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com– یوان چین در روز دوشنبه پس از تسهیل بیشتر پولی در این کشور به زیر سطوح اصلی سقوط کرد، در حالی که ارزهای آسیایی گسترده تر در انتظار نشست فدرال رزرو در اواخر این هفته سقوط کردند.

ارزش دلار 0.4 درصد کاهش یافت و به پایین ترین سطح طی دو سال گذشته یعنی 7.0080 رسید که دومین روز آن در نقض سطح مهم 7 از نظر روانی سپری شد. این افت علیرغم اصلاحات بسیار تندروانه توسط بانک مرکزی اتفاق افتاد.

بانک خلق چین روز دوشنبه و همچنین تزریق نقدینگی به اقتصاد را افزایش داد زیرا به دنبال تقویت رشد بود که به شدت توسط قرنطینه‌های مرتبط با کووید آسیب دید.

بانک مرکزی اکنون در تلاش است تا تعادلی بین حمایت از رشد اقتصادی و جلوگیری از زیان بیشتر در یوان ایجاد کند. مجموعه ای از اصلاحات قوی در نقطه میانی توسط بانک نشان می دهد که تمایلی به کاهش بیشتر ارز ندارد.

چشم انداز چین ممکن است در کوتاه مدت، پس از ابرشهر چنگدو، بهبود یابد. با این حال، اقتصاد راه طولانی برای رسیدن به بالاترین حد پیش از کووید دارد.

ارزهای آسیایی گسترده تر در روز دوشنبه سقوط کردند، در حالی که هر کدام حدود 0.1 درصد افزایش یافتند.

افت 0.4 درصدی داشت در حالی که با 0.3 درصد کاهش بدترین عملکرد را در آسیای جنوب شرقی داشت. 0.2 درصد کاهش یافت، اگرچه تعطیلات بازار در این کشور حجم معاملات را کم نگه داشت.

فدرال رزرو به طور گسترده ای انتظار می رود در روز چهارشنبه. معامله گران همچنین احتمال افزایش 100 واحدی در ثانیه را پس از آمار تورم آمریکا در هفته گذشته داغتر از حد انتظار می دانند.

تورم بالا به این معنی است که 100 واحد در هر واحد یک ریسک است، اما انتظارات تورمی و برنامه های قیمتی شرکت ها کمتر تهدید کننده به نظر می رسند و چشم انداز رشد نامطمئن تر است، بنابراین ما آن را نمی بینیم. تحلیلگران ING در یادداشتی نوشتند، با این حال، پیام جنگ طلبانه‌تر پیرامون تورم چسبنده، نشان می‌دهد که نقاط فدرال رزرو نزدیک‌تر قیمت‌گذاری بازار را با نرخ پایانی 4.25-4.5 درصد منعکس می‌کند.

در منطقه آسیا-اقیانوسیه، 0.5 درصد کاهش یافت و به پایین ترین حد در دو سال گذشته رسید. گفت که بانک قصد دارد خطرات تغییرات آب و هوایی را در نحوه مدیریت سیاست پولی خود لحاظ کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.