یوان چین توسط نارضایتی های ناشی از کووید، ین با Dovish BoJ ترکیب شد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com– یوان چین در روز جمعه در مقایسه با همتایان آسیایی خود عقب افتاد زیرا این کشور اقدامات جدید قرنطینه کووید را معرفی کرد، در حالی که ین شاهد تجارت پرنوسان در میان سیگنال‌های ناخوشایند بانک ژاپن (BoJ) بود. ارزش دلار تا حد زیادی ثابت بود زیرا شهرهای چین

کد خبر : 273225
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۴
یوان چین توسط نارضایتی های ناشی از کووید، ین با Dovish BoJ ترکیب شد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com– یوان چین در روز جمعه در مقایسه با همتایان آسیایی خود عقب افتاد زیرا این کشور اقدامات جدید قرنطینه کووید را معرفی کرد، در حالی که ین شاهد تجارت پرنوسان در میان سیگنال‌های ناخوشایند بانک ژاپن (BoJ) بود.

ارزش دلار تا حد زیادی ثابت بود زیرا شهرهای چین از جمله گوانگژو و ووهان محدودیت‌های جدیدی را برای جلوگیری از افزایش اخیر موارد COVID-19 اعمال کردند.

این حرکت باعث افزایش عدم اطمینان در مورد اقتصاد چین می شود، که هنوز هم در سال جاری درگیر محدودیت های شدیدی است. اما در روز جمعه 0.2 درصد افزایش یافت و ارزهای آسیایی گسترده تر از ضعیف تر شدن در پی داده های تولید ناخالص داخلی قوی سود بردند.

و هر کدام 0.2 درصد افزایش یافت و هر دو واحد نیز برای هفته مثبت تعیین شدند.

پس از سطح بسیار پایین همانطور که انتظار می‌رفت، زیان روزانه با 0.1% افزایش به 146.19 رسید. بانک مرکزی همچنین پیش بینی تورم خود را برای سال 2022 افزایش داد که نشان دهنده درد کوتاه مدت بیشتری برای اقتصاد ژاپن است.

داده‌های اولیه روز جمعه نشان داد که این رقم در اکتبر به بالاترین حد خود در 33 سال گذشته رسیده است. این رقم احتمالاً نشان دهنده یک جهش مشابه در تورم سراسری در ماه است.

ین یکی از بدترین ارزهای آسیایی در سال جاری است که حدود 30 درصد در سال کاهش یافته است زیرا شکاف رو به رشد بین نرخ بهره داخلی و خارجی جذابیت آن را کاهش داده است.

اما قرار بود ین هفته را با افزایش قیمت به پایان برساند و از حمایت از کاهش دلار و کاهش بازدهی خزانه داری ایالات متحده استفاده کرد.

پس از آن که داده ها نشان داد رشد بیش از حد انتظار در سه ماهه سوم نشان داد، احساسات مثبت شد. این قرائت همچنین نشان داد که فشارهای تورمی ایالات متحده آنطور که در ابتدا تصور می‌شد تأثیر بدی بر اقتصاد نداشته است.

این انتظارات را برانگیخت که تأثیر ملایم‌تر تورم می‌تواند باعث تحرک کمتر فدرال رزرو در ماه‌های آینده شود.

تحلیلگران ING در نوشتند: کاهش استفاده از repo معکوس ممکن است نشان‌دهنده این باشد که فدرال رزرو حداقل می‌تواند سرعت انقباض کمی را کاهش دهد، اما به غیر از آن، به نظر می‌رسد که در آستانه نشست FOMC برای برخی نکات محوری گمانه‌زنی شود. یک یادداشت

در حالی که دلار یک شبه افزایش یافت، بازدهی بیشتر از مرز 4 درصد سقوط کرد که نشان دهنده رشد انتظارات برای فدرال رزرو کمتر جنگ طلب است.

بازارها همچنان در هفته آینده توسط فدرال رزرو قیمت گذاری می کنند. اما انتظار می رود بانک مرکزی در ماه دسامبر افزایش کمتری نرخ بهره را اعمال کند.

در روز جمعه 0.2 درصد کاهش یافت و قرار بود این هفته 1.4 درصد کاهش یابد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.