یوان چین به سطح 7 نزدیک می شود زیرا بازگشت اقتصادی پس از کووید به سرد می شود توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com — یوان چین در روز دوشنبه در برابر دلار در کمترین حد دو ماه اخیر معامله شد و پس از مجموعه ای از داده های اقتصادی ضعیف در هفته های اخیر، بار دیگر در فاصله کوتاهی از سطح کلیدی 7 در برابر دلار قرار گرفت. پس از افت مداوم در هفت

کد خبر : 359363
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۵۸
یوان چین به سطح 7 نزدیک می شود زیرا بازگشت اقتصادی پس از کووید به سرد می شود توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com — یوان چین در روز دوشنبه در برابر دلار در کمترین حد دو ماه اخیر معامله شد و پس از مجموعه ای از داده های اقتصادی ضعیف در هفته های اخیر، بار دیگر در فاصله کوتاهی از سطح کلیدی 7 در برابر دلار قرار گرفت.

پس از افت مداوم در هفت جلسه گذشته، ارزش دلار با 0.1 درصد کاهش به 6.9620 رسید. هر دلار که تمایل بازار جهانی به این ارز را بهتر منعکس می کند، با قیمت 6.9713 در برابر دلار معامله شد.

آخرین سقوط این ارز توسط داده‌های دولتی که نشان می‌داد چینی‌ها در ماه آوریل به‌طور غیرمنتظره‌ای کاهش یافتند، آغاز شد.

پس از آن، قرائت‌های جداگانه نشان داد که چینی‌ها در ماه آوریل به سختی رشد کرده‌اند، و نشان می‌دهد که هزینه‌های مصرف‌کننده نیز علیرغم اقدامات دولت برای افزایش مصرف در رکود باقی مانده است.

قرائت ها نشان داد که علیرغم جهش در سه ماهه اول، اقتصاد چین احتمالاً در بحبوحه اثرات ماندگار ناشی از همه گیری کووید-19 سرد می شود.

کاهش شدید تورم، به‌ویژه در چین، این گمانه‌زنی را برانگیخته است که بانک خلق چین مجبور خواهد شد در سال جاری نرخ‌های بهره را بیشتر به سطح پایین‌تری کاهش دهد، زیرا در تلاش برای افزایش نقدینگی است.

اما این بانک روز دوشنبه نرخ های میان مدت خود را بدون تغییر نگه داشت و انتظار می رود در اواخر ماه مه نیز همین کار را با معیار خود انجام دهد.

با توجه به اینکه پول چین در حال حاضر تحت فشار افزایش نرخ بهره در سایر نقاط جهان است، چشم انداز کاهش بیشتر نرخ ها برای یوان بد است. بازگشت دوباره به یوان نیز تحت فشار قرار گرفت، زیرا بازارها شرط می‌بندند که فدرال رزرو نرخ‌های بهره را برای مدت طولانی‌تری بالاتر نگه می‌دارد.

این ارز آخرین بار در سپتامبر 2022، به دنبال کاهش غیرمنتظره نرخ بهره توسط PBOC، از سطح 7 عبور کرد و تنها با خوش بینی نسبت به بازگشایی مجدد چین، از سطح 7 خارج شد. اما این خوش بینی اکنون رو به اتمام است و یوان را در برابر فروش بیشتر آسیب پذیر می کند.

تمرکز این هفته بر روی مجموعه‌ای از خوانش‌های اقتصادی چین است – و – برای سرنخ‌های بیشتر در مورد این کشور در حالی که رشد اقتصادی در پی همه‌گیری کووید-19 با مشکل مواجه است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.