یوان چین با توقف بازگشت پس از کووید به سطح کلیدی 7 توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com– چین در روز چهارشنبه به زیر سطح کلیدی 7 سقوط کرد، زیرا یک رشته قرائت‌های ضعیف اقتصادی باعث ایجاد تردید در مورد بهبود این کشور در سال جاری شد. یوان فراساحلی در برابر دلار 0.1 درصد کاهش یافت و به 7.0030 رسید و برای اولین بار در سال جاری از این

کد خبر : 359806
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۰۳
یوان چین با توقف بازگشت پس از کووید به سطح کلیدی 7 توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com– چین در روز چهارشنبه به زیر سطح کلیدی 7 سقوط کرد، زیرا یک رشته قرائت‌های ضعیف اقتصادی باعث ایجاد تردید در مورد بهبود این کشور در سال جاری شد.

یوان فراساحلی در برابر دلار 0.1 درصد کاهش یافت و به 7.0030 رسید و برای اولین بار در سال جاری از این سطح عبور کرد. سطح دلار-یوآن با 0.2 درصد کاهش به 6.9895 رسید و در ضعیف ترین سطح خود از اواخر دسامبر بود.

در حالی که سطح 7 تا حد زیادی خودسرانه است، چین اهمیت روانی این سطح را با اجرای مجموعه ای از اقدامات در سال های اخیر برای جلوگیری از عبور ارز از آستانه پذیرفته است. شکستن سطح 7 معمولاً از ضعف بیشتر پول چین خبر می دهد.

اما افت اخیر یوان پس از یک رشته قرائت‌های ضعیف اقتصادی از چین رخ می‌دهد، مانند و این هفته – نشان داد که بهبود اقتصادی در این کشور پس از جهش اولیه در سه ماهه اول کند شده است.

بانک خلق چین همچنین روز چهارشنبه نرخ میانی نرخ دلار-یوآن را در سطح قابل ملاحظه‌ای ضعیف‌تر از جلسه قبل تثبیت کرد و سیگنال نزولی را به بازارها ارسال کرد.

این امر، همراه با در کشور، باعث شد تا شرط‌بندی‌های مجدد مبنی بر کاهش بیشتر نرخ بهره توسط PBOC برای تقویت رشد اقتصادی محلی افزایش یابد.

به دنبال مجموعه ای از کاهش ها توسط PBOC در سال گذشته، معیار چین در حال حاضر در پایین ترین سطح تاریخی قرار دارد. این امر همچنین باعث شد که یوان در آگوست 2022 از سطح 7 عبور کرد و پس از آن، این ارز به پایین‌ترین حد در 15 سال گذشته سقوط کرد. یوان فراساحلی در سال 2022 پس از عبور از سطح 7 به پایین ترین حد خود رسیده بود.

پس از آن، یوان تنها تا اواخر دسامبر از سطح 7 گذشته بود، زیرا کاهش اقدامات ضد کووید باعث ایجاد خوش بینی نسبت به جهش اقتصادی چین در سال جاری شد.

اما با توجه به اینکه اکنون به نظر می رسد که بهبودی به پایان رسیده است، معامله گران ارز، ارز چین را تخلیه کردند. یوان همچنین تحت فشار افزایش بازدهی و بازدهی خزانه داری قرار گرفت، که در پی یک رشته سیگنال های جنگ طلبانه مقامات فدرال رزرو در این هفته بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.