یوان چین با افزایش نرخ PMI قوی آسیا FX توسط Investing.com افزایش یافت

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — یوان چین در روز چهارشنبه به شدت افزایش یافت، زیرا داده‌های قوی‌تر از حد انتظار فعالیت‌های تجاری، شرط‌های بهبود اقتصادی در این کشور را افزایش داد و به اکثر ارزهای دیگر که در معرض چین قرار داشتند، در روز افزایش یافت. افزایش 0.4 درصدی، در حالی که

کد خبر : 327663
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۴۹
یوان چین با افزایش نرخ PMI قوی آسیا FX توسط Investing.com افزایش یافت

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — یوان چین در روز چهارشنبه به شدت افزایش یافت، زیرا داده‌های قوی‌تر از حد انتظار فعالیت‌های تجاری، شرط‌های بهبود اقتصادی در این کشور را افزایش داد و به اکثر ارزهای دیگر که در معرض چین قرار داشتند، در روز افزایش یافت.

افزایش 0.4 درصدی، در حالی که چین به بالاترین سطح خود در بیش از یک دهه رسیده است، با رشد قوی تر از حد انتظار در هر دو و فعالیت، از پایین ترین سطح خود در سال جاری فاصله گرفت.

این شاخص در برابر دلار 0.5 درصد جهش کرد، زیرا داده ها نشان می دهد که بهبود اقتصادی در چین در ماه گذشته پس از کاهش بیشتر اقدامات ضد کووید در ژانویه شتاب بیشتری گرفته است.

بهبود در چین نویدبخش خوبی برای اقتصادهای آسیایی بزرگتر است که با این کشور تجارت می کنند، با افزایش یوان به اکثر ارزهای منطقه ای دیگر که در معرض تجاری بالایی برای این کشور قرار دارند.

0.3٪ افزایش یافت در حالی که 0.5٪ در معاملات تعطیلات کاهش یافت. حتی در شرایطی که داده‌ها نشان می‌داد در سه‌ماهه چهارم، در بحبوحه فشار ناشی از افزایش تورم و نرخ‌های بهره، سرعت کشور به شدت کاهش یافته است، 0.3 درصد افزایش یافت.

همچنین در ژانویه کمتر از حد انتظار رشد کرد.

ارزهای آسیای جنوب شرقی با جهش 0.8٪ و 0.6٪ افزایش یافت.

با این حال، بیشتر ارزهای آسیایی در ماه فوریه زیان های شدیدی را تجربه کردند، زیرا نگرانی ها در مورد افزایش قیمت و فدرال رزرو تندرو ادامه داشت. دلار در برابر سبدی از ارزها پس از افزایش شدید در ماه فوریه به بالاترین حد خود در دو ماه اخیر رسید.

و در روز چهارشنبه، پس از ثبت ضررهای کوچک یک شبه در خوانش های اقتصادی ضعیف تر از حد انتظار، خاموش شدند.

تمرکز این هفته تا حد زیادی برای ماه فوریه است که در روزهای چهارشنبه و جمعه انجام می شود. هر گونه نشانه ای از انعطاف پذیری در اقتصاد ایالات متحده به فدرال رزرو فرصت بیشتری برای افزایش نرخ بهره می دهد که برای بازارهای آسیایی منفی است.

شاخص های اقتصادی منطقه ای نیز در این هفته مورد توجه قرار گرفت. پس از اینکه داده ها نشان داد کشور تا ماه فوریه در انقباض باقی مانده است، 0.1 درصد کاهش یافت و به ضعیف ترین سطح خود در سال جاری نزدیک شد.

این رقم 0.1 درصد افزایش یافت زیرا داده ها نشان می دهد که این کشور در سال 2022 بسیار سریعتر از بسیاری از همتایان آسیایی خود است. اما برای سه ماهه چهارم نیز کمی انتظارات را از دست داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.