گسترش مرکز فرهنگی و سلامتی Ka Ni Kanichihk برای دریافت 1.8 میلیون دلار سرمایه گذاری از خدمات بومی کانادا

[ad_1] 21 آوریل 2022 – منطقه پیمان 1، وینیپگ، منیتوبا – خدمات بومی کانادا برنامه‌های سلامتی مرتبط با فرهنگ و از نظر فرهنگی ایمن، یک جزء حیاتی برای حمایت از سلامت و رفاه مردم بومی است – مهم نیست در کجا زندگی می‌کنند. شرکت Ka Ni Kanichihk از سال 2001 برنامه ها و خدمات متنوعی

کد خبر : 196591
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۵۳
گسترش مرکز فرهنگی و سلامتی Ka Ni Kanichihk برای دریافت 1.8 میلیون دلار سرمایه گذاری از خدمات بومی کانادا

[ad_1]

21 آوریل 2022 – منطقه پیمان 1، وینیپگ، منیتوبا – خدمات بومی کانادا

برنامه‌های سلامتی مرتبط با فرهنگ و از نظر فرهنگی ایمن، یک جزء حیاتی برای حمایت از سلامت و رفاه مردم بومی است – مهم نیست در کجا زندگی می‌کنند.

شرکت Ka Ni Kanichihk از سال 2001 برنامه ها و خدمات متنوعی را برای مردم بومی در مرکز شهر وینیپگ ارائه می دهد. این برنامه ها شامل مراقبت روزانه می باشد. فعالیت های توسعه رهبری فرهنگی و اجتماعی برای دختران بومی و جوانان دو روح. آموزش پیشگیری برای پسران 12 ساله و کمتر که در خطر تضاد با قانون هستند. و یک برنامه شفابخش که بر اثرات تروما، هویت فرهنگی، توانمندسازی، نقاط قوت و موارد دیگر برای زنان بومی تمرکز دارد. مانند بسیاری از محیط‌های شهری در سراسر کشور، جمعیت همچنان در حال رشد است و تقاضا برای خدمات به سرعت از ظرفیت فراتر رفته است.

امروز پتی هاجدو، وزیر فدرال خدمات بومی، اعلام کرد که شرکت Ka Ni Kanichihk Inc. 1.8 میلیون دلار برای حمایت از ساخت مرکز فرهنگی و سلامتی کا نی کنیچیهک. این سرمایه گذاری از طریق جریان بودجه برنامه ریزی شهری برای مردم بومی در دسترس است. این پروژه توسعه، تعداد افرادی را که می‌توانند به برنامه‌های سلامتی، آموزشی و آموزشی دسترسی داشته باشند، دو برابر می‌کند و فضاهای منحصربه‌فرد و فرصت‌های جدیدی را برای افراد ایجاد می‌کند تا شفا، یادگیری و آموزش شغلی با محوریت فرهنگ داشته باشند.

همراه با سرمایه گذاری دولت کانادا، استان منیتوبا، شهر وینیپگ و کمک کنندگان بخش خصوصی نیز به این گسترش حیاتی کمک کرده اند. ساخت و ساز این پروژه آماده شروع است و قرار است تا ژوئن 2023 تکمیل شود.

این حمایت مالی از سوی دولت کانادا برای پروژه مرکز فرهنگی و سلامتی Ka Ni Kanichihk بخشی از یک تعهد بزرگتر برای رسیدگی به نیاز حیاتی به فضاهای امن فرهنگی در شهرها و محیط های شهری در سراسر کشور است. این به فراخوانی برای اقدام برای جلوگیری از از دست دادن فرهنگ، سنت و زبان برجسته شده در طرح اقدام ملی زنان و دختران بومی مفقود و کشته شده و 2SLGBTQQIA+ مردم — مسیر شهری برای بازیابی قدرت و مکان، بدون توجه به محل سکونت، پاسخ می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.