کمیسر CFTC در زمینه نوآوری، کالاها و تصورات غلط در مورد مقررات بیت کوین

[ad_1] Summer Mersigner، کمیسر CFTC درباره اجتناب‌ناپذیر بودن نوآوری بحث می‌کند و نقش آژانس در تنظیم بیت‌کوین را روشن می‌کند. با توجه به رویدادهای اخیر، بسیاری از جامعه بیت کوین اکنون بیش از هر زمان دیگری به دنبال شفافیت مقررات هستند. سوالاتی مانند “چه کسی باید بیت کوین را تنظیم کند؟” و “آیا ایالات متحده

کد خبر : 336801
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
کمیسر CFTC در زمینه نوآوری، کالاها و تصورات غلط در مورد مقررات بیت کوین

[ad_1]

Summer Mersigner، کمیسر CFTC درباره اجتناب‌ناپذیر بودن نوآوری بحث می‌کند و نقش آژانس در تنظیم بیت‌کوین را روشن می‌کند.

با توجه به رویدادهای اخیر، بسیاری از جامعه بیت کوین اکنون بیش از هر زمان دیگری به دنبال شفافیت مقررات هستند. سوالاتی مانند “چه کسی باید بیت کوین را تنظیم کند؟” و “آیا ایالات متحده اجازه نوآوری بیت کوین را می دهد یا ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را دنبال می کند؟” در بالای لیست قرار دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چشم انداز نظارتی برای کسب و کارهای متمرکز بر بیت کوین، با سامر مرسینگر، کمیسیونر کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) به گفتگو نشستم تا نظرات او را در مورد این مسائل و موارد دیگر دریافت کنم. برای درک بیشتر دیدگاه او، ما با یک پیشینه مختصر شروع کردیم که علاقه شخصی او به بیت کوین را بررسی کرد. این برای گفتگو حیاتی است زیرا قبل از اینکه کمیسیونرها بتوانند سیاست معناداری را در فضای بیت کوین مشارکت دهند، بیت کوین باید درک شود.

مرسینگر از سال 2022 پس از منصوب شدن توسط رئیس جمهور بایدن و تایید سنای ایالات متحده در CFTC خدمت می کند. او مدرک لیسانس خود را از دانشگاه مینه سوتا گرفت و بعداً مدرک حقوق را از دانشکده حقوق کلمبوس در واشنگتن دی سی گرفت. از آن زمان، او بیش از 20 سال را در کاپیتول هیل در موقعیت های مختلف سپری کرده است. از کار به عنوان دستیار جان تون، سناتور داکوتای جنوبی تا حمایت از سازمان های فناوری مالی به عنوان معاون ارشد در شرکت لابی گری اسمیت-فری گروپ.

مرسینگر زمانی که ساعت را خاموش می کند، با شوهر و چهار فرزندش وقت می گذراند. دو دختر نوجوان و دو پسر دبستانی. او خود را به عنوان یک حیوان دوست بزرگ توصیف می کند که ناشی از بزرگ شدن در مزرعه است. او گفت که همیشه توسط حیوانات احاطه شده است و این عادتی است که تا به امروز ادامه می دهد.

در زیر افکار او در مورد موضوعات مختلف پیرامون بیت کوین آورده شده است.

اولین بار چگونه با بیت کوین آشنا شدید و چه چیزی شما را به سمت آن کشاند؟

اگرچه نمی توانم زمان دقیق زمانی که برای اولین بار در مورد بیت کوین یاد گرفتم را به یاد بیاورم، می توانم بگویم که آنچه مرا به آن جلب کرد، فناوری بود.

CFTC، جایی که من در آن خدمت می کنم، تجارت در محصولات مشتقاتی را که برای اهداف کشف قیمت و مدیریت ریسک استفاده می شوند، تنظیم می کند. CFTC یک تنظیم کننده فناوری خنثی است، به این معنی که در عمل، ما هیچ فناوری را بهتر از هر فناوری دیگری نمی دانیم. و باید اذعان کرد، ما به عنوان تنظیم کننده، گاهی اوقات به چیزهای جدید و ناشناخته بدبین هستیم.

اما بخش بزرگی از کار ما این است که اطمینان حاصل کنیم که همه فناوری‌های موجود و نوظهور می‌توانند در یک زمین بازی با یکدیگر رقابت کنند. اساسنامه حاکم ما، قانون بورس کالا، به طور خاص یکی از اهداف خود را ترویج نوآوری مسئولانه و رقابت منصفانه می داند. با توجه به فرصت هایی که فناوری نوآورانه و پیشگامانه بلاک چین برای بازارهای مشتقاتی که ما تنظیم می کنیم ارائه می دهد، تمرکز من بر این است که اطمینان حاصل کنم که ما در CFTC این مأموریت را جدی می گیریم.

به نظر شما چرا مهم است که بیت کوین توسط CFTC به عنوان یک کالا تنظیم شود؟

این یکی از سوالات مورد علاقه من برای پاسخگویی است زیرا فرصتی برای رفع یک تصور غلط رایج فراهم می کند.

CFTC یک تنظیم کننده بازار معاملات آتی کالا (همراه با انواع دیگر مشتقات) است، نه خود کالاها. من اغلب از مثال بازارهای گاو برای توضیح اهمیت این تمایز استفاده می کنم. CFTC نظارت نظارتی بر قراردادهای آتی گاو معامله شده در بورس های ثبت شده ما دارد تا فرصت های کشف قیمت و پوشش ریسک در مورد گاو در ایالات متحده را فراهم کند. ما برای نظارت بر بازارهای آتی گاو آگاه و مجهز هستیم.

با این حال، ما برای نظارت بر گاو به عنوان یک کالا آگاه یا مجهز نیستیم. خانه های حراج گاو و انبارهای دام بهتر است به کارشناسان وزارت کشاورزی ایالات متحده واگذار شود.

درک تمایز بین بازارهای آتی کالا و بازار کالاهای اساسی برای درک محیط نظارتی فعلی برای دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین بسیار مهم است. همانطور که اکنون وجود دارد، مانند همه کالاهای دیگر، CFTC تجارت قراردادهای آتی بیت کوین را تنظیم می کند. اما CFTC خود بیت کوین یا بازارهای نقدی بیت کوین را تنظیم نمی کند، که مشابه خانه های حراج دام و انبارهای دام در نمونه گاو من است. برخلاف نمونه گاوهای من، در حال حاضر هیچ تنظیم کننده فدرالی برای بازارهای بیت کوین یا بیت کوین وجود ندارد.

درست است که CFTC در حال حاضر دارای اختیارات اجرایی برای پیگیری ادعاهای تقلب و دستکاری در بازارهای کالا است. با این اختیار، آژانس ما این توانایی را دارد که در خرید و فروش بیت کوین هزینه های ضد کلاهبرداری و ضد دستکاری را وارد کند. با این حال، این اختیار بعد از واقعیت اعمال می شود. تا زمانی که ما اقدام کنیم، کلاهبرداری و/یا دستکاری قبلاً رخ داده است. من معتقدم که پر کردن شکاف در نظارت فدرال بر بازارهای کالاهای دارایی دیجیتال، مانند بیت کوین، کاری است که بهتر است از طریق اختیارات کنگره به فرآیند قانونگذاری سپرده شود.

معمولاً به کسانی که بیت کوین را نادیده می گیرند، چگونه پاسخ می دهید؟

چه از کاربرد بیت کوین استقبال کنید و چه آن را رد کنید، بحث در مورد مزایای فناوری بلاک چین دشوار است. این مزایا بسیار فراتر از ارزهای رمزنگاری شده است، و صرف نظر از اینکه آیا شما پذیرنده بیت کوین هستید یا نه، من معتقدم که فناوری زیربنایی تأثیر مثبتی بر جامعه خواهد داشت.

در دنیای مشتقات، قبلاً شاهد اجرای این سناریو بوده ایم. برای چندین دهه، تقریباً تمام معاملات آتی کالاها از طریق “فریاد باز” انجام می شد. یعنی، معامله‌گران به معنای واقعی کلمه فریاد می‌کشند (از این رو اصطلاح «فریاد باز») و ژست‌های وحشیانه می‌کردند، و برای انجام معاملات، آنها را روی برگه‌هایی یادداشت می‌کردند. گودال‌ها داغ، پر سر و صدا و پر هرج و مرج بودند، اما این تنها راهی بود که اکثر محصولات تحت نظارت CFTC معامله می‌شدند.

امروز بازارهای الکترونیکی داریم. تغییرات قانونی و مقرراتی کمی بیش از 20 سال پیش به بازارهای الکترونیکی اجازه داد تا در کنار بازارهای اعتراضی باز توسعه یافته و رقابت کنند. در ابتدا، طرح فعلی غالب بود، سپس دو روش تجارت با هم وجود داشت و در نهایت فناوری کارآمدتر مورد پذیرش گسترده قرار گرفت.

بنابراین، ما فقط باید به تاریخ خود نگاه کنیم تا ببینیم که در گذشته با موفقیت به نوآوری های تکنولوژیکی قابل توجهی اجازه داده ایم، که در طول زمان بازارهای مشتقات تنظیم شده ما را کارآمدتر کرده است. من معتقدم که در حال نزدیک شدن به نقطه عطف مشابهی برای فناوری بلاک چین هستیم.

به نظر شما، چرا بستن شکاف جنسیتی در علاقه و پذیرش بیت کوین مهم است؟

ما باید شکاف جنسیتی را در همه جا ببندیم، هم در علاقه و پذیرش بیت کوین و هم در امور مالی سنتی. با تقسیم جمعیت تقریباً 50/50 مرد به زن، هر بخش از اقتصاد منطقاً باید منعکس کننده یک تقسیم یکنواخت باشد. اگر اینطور نیست، واضح است که فرصتی برای انجام بهتر وجود دارد. با تمرکز بر فناوری بلاک چین، من بسیار نگران شکاف جنسیتی در حوزه علم و فناوری هستم. دلیلی برای وجود این شکاف وجود ندارد و باید از خود بپرسیم که چرا وجود دارد.

مجدداً، با جمعیتی که عمدتاً به طور مساوی تقسیم شده‌اند، مشارکت ناخواسته توسط یک جنسیت به احتمال زیاد نشانه‌ای از یک بیماری زمینه‌ای جدی‌تر است. با نگاهی دوباره به تاریخچه “تظاهرات باز” در بازارهای مشتقه، چندین دهه طول کشید تا اولین زن در دهه 1960 معاملات آتی را در پیت ها انجام داد. ما می‌توانیم و باید این بار بهبود پیدا کنیم.

این یک پست مهمان توسط بکا براچر است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.