کروگمن می‌گوید در مورد تورم اشتباه می‌کرد، تابستان درباره رکود صحبت می‌کرد، بایدن به دلیل «نیمه حقیقت‌ها و تارها» مورد انتقاد قرار گرفت – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1] در اواسط ماه ژوئن، تورم داغ در آمریکا بار دیگر سر زشت خود را افزایش داد، زیرا آخرین گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) اداره آمار کار ایالات متحده نشان داد که تورم در ژوئن با سریع ترین سرعت در بیش از 40 سال گذشته افزایش یافته است. جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده ۱۸

کد خبر : 233076
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
کروگمن می‌گوید در مورد تورم اشتباه می‌کرد، تابستان درباره رکود صحبت می‌کرد، بایدن به دلیل «نیمه حقیقت‌ها و تارها» مورد انتقاد قرار گرفت – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

در اواسط ماه ژوئن، تورم داغ در آمریکا بار دیگر سر زشت خود را افزایش داد، زیرا آخرین گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) اداره آمار کار ایالات متحده نشان داد که تورم در ژوئن با سریع ترین سرعت در بیش از 40 سال گذشته افزایش یافته است. جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده ۱۸ ماه است که بر سر کار آمده است و گزارش‌های رسانه‌ها شروع به اشاره به اشتباه دولت وی در مورد تورم کرده‌اند و دولت او «ادعاهای مشکوکی درباره اوج تورم» داشته است. در همین حال، دولت بایدن و چند گزارش حاکی از آن است که “نشانه هایی وجود دارد که تورم ممکن است در ایالات متحده به اوج خود رسیده باشد، زیرا قیمت کالاها و نفت در زمان های اخیر کاهش یافته است.”

پل کروگمن می‌گوید «در مورد تورم اشتباه می‌کردم»، لری سامرز ادعا می‌کند «احتمالاً احتمال شروع رکود در سال آینده بهتر از نصف است».

در 13 جولای، Bitcoin.com News در مورد گزارش CPI ژوئن گزارش داد که شاخص های تورم در آن ماه نشان دهنده افزایش 9.1 درصدی نسبت به سال گذشته است. افزایش تورم در آمریکا که در ژوئن 2022 ثبت شد با سریعترین سرعت از نوامبر 1981 افزایش یافت. کاخ سفید در آن زمان خاطرنشان کرد که گزارش CPI قبلاً از روزی که دفتر کار این داده ها را منتشر کرد قدیمی بود.

به دنبال آخرین داده های CPI، گزارش ها اشاره کردند که جو مانچین، سناتور ویرجینیای غربی، لایحه آب و هوایی بایدن را به دلیل نگرانی های تورمی نادیده گرفت. در حالی که رئیس جمهور فعلی به دلیل تورم به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است، در 15 جولای، الکساندر نظریان، خبرنگار ارشد کاخ سفید در سرمقاله ای تاکید کرد که تورم به “کابوس سیاسی بایدن” تبدیل شده است.

کروگمن می‌گوید در مورد تورم اشتباه می‌کرد، تابستان درباره رکود صحبت می‌کرد، بایدن به دلیل «نیمه حقیقت‌ها و تارها» مورد انتقاد قرار گرفت.
در 21 ژوئیه 2022، اقتصاددان آمریکایی پل کروگمن در سرمقاله نظری منتشر شده توسط نیویورک تایمز گفت که در مورد تورم اشتباه می کند. کروگمن روز پنجشنبه گفت: «در هر صورت، کل این تجربه درس فروتنی بوده است.

تورم به قدری بالا رفته است که پل کروگمن، اقتصاددان آمریکایی و برنده نوبل، مقاله ای برای نیویورک تایمز نوشت و اشاره کرد که در مورد تورم اشتباه می کند. کروگمن به طور خاص در مورد طرح نجات آمریکا صحبت کرد و اشاره کرد که برخی از اقتصاددانان هشدار دادند که این طرح منجر به افزایش تورم خواهد شد. کروگمن گفت که او مانند بسیاری دیگر از اقتصاددانان کینزی نسبت به بسته محرک «آرام‌تر» بود.

کروگمن در 21 ژوئیه نوشت: «همانطور که معلوم شد، البته، تماس بسیار بدی بود.

کروگمن همچنین به سرعت به لری سامرز، مشاور اقتصادی سابق باراک اوباما، رئیس جمهور سابق، اشاره کرد. سامرز اخیراً در انجمن امنیتی آسپن درباره رکود اقتصادی صحبت کرد. سامرز توضیح داد که “احتمالاً احتمال شروع رکود در سال آینده بهتر از نصف است.” این اقتصاددان همچنین به قیمت نفت خام و کالاها اشاره کرد و مشکلات مربوط به “وضعیت ژئوپلیتیکی” را نیز برجسته کرد.

کروگمن می‌گوید در مورد تورم اشتباه می‌کرد، تابستان درباره رکود صحبت می‌کرد، بایدن به دلیل «نیمه حقیقت‌ها و تارها» مورد انتقاد قرار گرفت.
لری سامرز، اقتصاددان آمریکایی، از دولت بایدن می‌خواهد تلاش بیشتری برای مبارزه با تورم انجام دهد. سامرز گفت: “ای کاش دوستان من در دولت توجه خود را به این موضوع معطوف می کردند که چه کاری می توانند برای کاهش تورم انجام دهند نه اینکه به این ایده بچسبند که این چیزی است که سرنوشت با آنها انجام شده است.”

سامرز در مجمع امنیت آسپن گفت: “من فکر می کنم این بستگی زیادی به اتفاقات خارج از حوزه اقتصادی دارد.” همچنین بستگی به این دارد که چقدر خوش شانس و، می دانید، چقدر مهارت دارد [Federal Reserve] معلوم می شود… آنها با توجه به وضعیتی که در آن قرار داریم، مشکل بسیار بسیار دشواری از تعادل در تنظیم سیاست پولی دارند.

“نیمه حقیقت و تارهای آشکار” بایدن به صدا درآمد

چند گزارش اخیراً منتشر شده برای رد “ادعاهای مشکوک دولت بایدن در مورد اوج تورم” آغاز شده است. برای مثال، کوین ای. هاست، نویسنده ای از Nationalreview.com در مورد بهانه های بایدن و «پایین ترین زمان برای ارتباطات اقتصادی» بحث کرد.

هاست می نویسد: «بایدن حتی مدعی است که دو فصل منفی متوالی یک رکود نیست. هاست، مشاور ارشد National Review Capital Matters، در پایان می گوید: «دانشجویان تاریخ اقتصادی بهتر می دانند. در واقع، وقتی داستان این سال نوشته شود، هیچ بحثی وجود نخواهد داشت، و این تاریخ ارزش آن را دارد که در حین چرخش ماشین چرخش، در ذهن داشته باشیم.

کروگمن می‌گوید در مورد تورم اشتباه می‌کرد، تابستان درباره رکود صحبت می‌کرد، بایدن به دلیل «نیمه حقیقت‌ها و تارها» مورد انتقاد قرار گرفت.
«رکود اقتصادی چیست؟ در حالی که برخی معتقدند که دو فصل متوالی کاهش تولید ناخالص داخلی واقعی یک رکود است، این نه تعریف رسمی است و نه روشی است که اقتصاددانان وضعیت چرخه تجاری را ارزیابی می‌کنند.» با نگاهی به آینده، ما می دانیم که ایالات متحده، همراه با بقیه اقتصاد جهانی، با بادهای معکوس قابل توجهی مواجه است و هنوز اطلاعات مرتبط کمی در سه ماهه سوم (سه ماهه 2022) در دسترس است.

در 20 ژوئیه 2022، دو مشارکت کننده نظر برای The Hill، EJ Antoni و Stephen Moore، پستی را با عنوان «شش دروغ مورد علاقه بایدن در مورد تورم و اقتصاد» منتشر کردند. نویسندگان «پیامدترین فریب‌های اقتصادی دولت بایدن» را خلاصه می‌کنند.

فریبکاری ها شامل این است که به مردم بگوییم «هیچکس کمتر از چهارصد هزار دلار درآمد داشته باشد، مالیاتش افزایش نخواهد یافت»، که نادرست بود. نویسندگان این مقاله از کاخ سفید انتقاد کردند که گفته است تورم در همه جا بدتر است به جز ایالات متحده، و زمانی که بایدن گفت که اقتصاد با ورودش به قدرت در 18 ماه پیش متوقف شده است. مور و آنتونی بایدن را متهم به اغراق می کنند، مانند زمانی که رئیس جمهور ایالات متحده به مطبوعات گفت که او مسئول قوی ترین اقتصاد ایجاد شغل در دوران مدرن است.

مشارکت کنندگان نظر The Hill نوشتند: “این بیشتر یک اغراق است تا یک دروغ جسورانه.” در نهایت، نویسندگان بایدن را به خاطر این که گفته است خانواده‌های آمریکایی بدهی کمتری دارند و پس‌اندازها در دولت او افزایش می‌یابد و اینکه چگونه بایدن خاطرنشان کرده است که برای کاهش قیمت بنزین تمام تلاش خود را انجام داده است.

“شاید هیچ یک از این نیمه حقیقت ها و تارهای آشکار نباید خیلی تعجب آور باشد – چه انتظاری باید از دولتی داشته باشیم که ابتدا تورم را انکار کرد، سپس گفت تورم گذرا است، سپس ادعا کرد که فقط یک مشکل طبقه بالاست؟” نویسندگان نظر نتیجه می گیرند.

در همین حال، بایدن نیز چنین است متهم گفتن به مردم اگر واکسینه شوند حداقل چهار بار در گذشته به کووید-19 مبتلا نمی شوند. با این حال، رئیس جمهور ایالات متحده در حال حاضر به دلیل ابتلا به این بیماری پس از مصرف همه واکسن ها و تقویت کننده های توصیه شده در انزوا است.

علاوه بر این، گزارشی که توسط وال استریت ژورنال (WSJ) منتشر شد، اکنون ادعا می‌کند که «نشانه‌هایی وجود دارد که تورم ممکن است به اوج خود رسیده باشد»، بر اساس سیگنال‌های خاص در اقتصاد ایالات متحده. WSJ از رئیس Evercore ISI، اد هیمن، نقل می‌کند که «به بسیاری از شاخص‌ها اشاره کرد که 9.1 درصد ممکن است بالاترین میزان بوده باشد».

برچسب ها در این داستان

طرح نجات آمریکا، مجمع امنیت آسپن، دولت بایدن، رئیس Evercore ISI، COVID-19، ادعاهای مشکوک، مشاور اقتصادی، ارتباطات اقتصادی، اقتصاد، اد هیمن، ای جی آنتونی، تورم، اوج تورم، فشارهای تورمی، جو بایدن، کوین ای. هاست، لری سامرز، نشنال ریویو، پل کروگمن، اوج تورم، استفان مور، محرک، اقتصاد ایالات متحده، کاخ سفید

نظر شما در مورد آخرین مقاله کروگمن و شانس تابستان در مورد رکود در ایالات متحده چیست؟ درباره اظهارات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مورد اقتصاد چه چیزی را دریافت می کنید؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.