کاهش ین ژاپن در حالی که گزارش آمامیا به عنوان فرماندار BOJ توسط Investing.com نشان می دهد

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com– ین ژاپن در روز دوشنبه پس از انتشار گزارشی مبنی بر اینکه معاون رئیس بانک ژاپن، ماسایوشی آمامیا، که طرفدار سیاست پولی بسیار سست است، در برابر دلار به پایین ترین حد سه هفته اخیر سقوط کرد. رئیس بانک منابع دولتی گفتند که آمامیا در حال بررسی جایگزینی

کد خبر : 316268
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
کاهش ین ژاپن در حالی که گزارش آمامیا به عنوان فرماندار BOJ توسط Investing.com نشان می دهد

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com– ین ژاپن در روز دوشنبه پس از انتشار گزارشی مبنی بر اینکه معاون رئیس بانک ژاپن، ماسایوشی آمامیا، که طرفدار سیاست پولی بسیار سست است، در برابر دلار به پایین ترین حد سه هفته اخیر سقوط کرد. رئیس بانک

منابع دولتی گفتند که آمامیا در حال بررسی جایگزینی هاروهیکو کورودا فرماندار فعلی در اواخر سال جاری است و اعلام رسمی در اواخر این ماه منتشر خواهد شد. دوره دوره کورودا در آوریل به پایان می رسد.

از آنجایی که بازارها این حرکت را به‌عنوان گسترش بالقوه موضع فوق‌العاده انطباق‌آمیز BOJ می‌دانستند، این گزارش کاهش یافت. این ارز 0.5 درصد نسبت به دلار سقوط کرد و نزدیک به 132 معامله شد، همچنین تحت فشار قوی تر از حد انتظار ایالات متحده قرار گرفت.

پس از اینکه بانک مرکزی به طور غیرمنتظره اقدامات کنترل منحنی بازدهی خود را به طور غیرمنتظره ای گسترش داد، انتظارات بانک مرکزی به طور بالقوه برای کاهش سیاست فوق العاده سست خود به شدت مورد توجه قرار گرفت. این موضوع باعث شد که افزایش تورم بانک را مجبور به اعمال سیاست های سخت تر در سال جاری کند.

ژاپنی ها در حال حاضر به بالاترین سطح در بیش از 40 سال گذشته یعنی 4٪ – دو برابر هدف سالانه 2٪ BOJ هستند. انتظار می‌رود این روند، همراه با کاهش شدید رشد در بخش تولید کشور، رشد اقتصادی را در ماه‌های آینده کاهش دهد.

اما BOJ استدلال کرده است که سیاست پولی باید برای محافظت از اقتصاد در برابر بدتر شدن شرایط جهانی و همچنین اثرات ماندگار همه‌گیری COVID-19 سازگار بماند. به این منظور، بانک اقدامات کنترلی منحنی بازده خود را در ژانویه بدون تغییر نگه داشت.

بانک مرکزی متعهد شده بود که در سال 2012 تسهیلات پولی گسترده ای را برای مقابله با شرایط افسارگسیخته کاهش تورم اتخاذ کند و نرخ های بهره را برای نزدیک به یک دهه در پایین ترین حد خود حفظ کرده است.

اما سایر نامزدها برای نقش اصلی BOJ مخالفت با سست نگه داشتن سیاست پولی برای مدت طولانی است. هیروهید یاماگوچی و هیروشی ناکاسو، بانک‌های مرکزی حرفه‌ای، که هر دو کاندیدای این پست هستند، هر دو به عنوان شاهین تلقی می‌شوند و بارها از تصمیم این بانک برای سست نگه داشتن سیاست انتقاد کرده‌اند.

روز دوشنبه 0.2% افزایش یافت و نزدیک به آزمایش حد بالای 0.5% بود.

شاخص سهام با جهش 0.9 درصدی باعث کاهش در بازارهای آسیایی بزرگتر با چشم انداز شرایط پولی مساعد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.