کاهش نرخ دلار به دلیل کاهش تورم، خطر رکود اقتصادی آسیا FX را کاهش می دهد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — دلار آمریکا در روز پنجشنبه نزدیک به پایین‌ترین حد دو ماه اخیر معامله شد، زیرا داده‌های تورمی ضعیف‌تر از حد انتظار و ترس از رکود باعث شد که بازارها قیمت‌گذاری کنند و فدرال رزرو چرخه افزایش نرخ خود را متوقف کند. اما ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه

کد خبر : 345087
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
کاهش نرخ دلار به دلیل کاهش تورم، خطر رکود اقتصادی آسیا FX را کاهش می دهد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — دلار آمریکا در روز پنجشنبه نزدیک به پایین‌ترین حد دو ماه اخیر معامله شد، زیرا داده‌های تورمی ضعیف‌تر از حد انتظار و ترس از رکود باعث شد که بازارها قیمت‌گذاری کنند و فدرال رزرو چرخه افزایش نرخ خود را متوقف کند.

اما ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه شاهد رشد محدودی بودند، زیرا ترس از کند شدن رشد اقتصادی، بازارها را نسبت به بیشتر ارزهای ریسک محور محتاط نگه داشت.

و پس از سقوط به پایین ترین سطح دو ماهه در معاملات یک شبه، در تجارت آسیا حرکت کمی داشت. داده ها نشان داد که تورم ایالات متحده (CPI) در ماه مارس بیش از حد انتظار کاهش یافته است، اگرچه تورم همچنان سرسختانه بالا باقی مانده است.

بر اساس سناریویی که برای دارایی‌های حساس به نرخ و دارایی‌های پرریسک نویدبخش است، این داده‌ها باعث افزایش شرط‌بندی‌ها شد که فدرال رزرو یک بار دیگر نرخ‌ها را قبل از اعلام توقف در ماه ژوئن افزایش دهد.

مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو نیز احتمال افزایش کمتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو را مطرح کرد، با توجه به اینکه بانک مرکزی طی سال گذشته نرخ بهره را به شدت از سطح نزدیک به صفر افزایش داد.

اما خوش‌بینی نسبت به کندی افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی کاهش یافت، که نشان داد سیاستگذاران نسبت به رکود خفیف در اواخر سال جاری محتاط هستند.

پس از افزایش اندک در معاملات یک شبه، 0.1% کاهش یافت، در حالی که ثابت بود، با حمایت اندکی از داده هایی که نشان می دهد یک بازگشت غیرمنتظره در ماه مارس نشان می دهد. این قرائت می‌تواند روندهای بهتری را برای بخش تولید عظیم چین نشان دهد، به خصوص اگر تقاضای فراساحلی بیشتر بهبود یابد.

با توجه به اینکه در بین کشورهایی بودند که از جهش قیمت دلار تا سال 2022 بیشترین ضربه را خوردند، این ارزها به ترتیب 0.6 و 0.7 درصد افزایش یافتند.

همچنین 0.3 درصد افزایش یافت، به‌عنوان قرائت قابل‌توجهی قوی‌تر از حد انتظار در مورد شرط‌بندی‌های جدید که بانک مرکزی هنوز چرخه افزایش نرخ خود را انجام نداده است.

قیمت ثابت بود زیرا داده‌ها نشان می‌داد که در ماه مارس، محلی بیش از حد انتظار کاهش یافته است. این قرائت به تصمیم اخیر برای توقف افزایش نرخ بهره در آینده اعتبار بیشتری بخشید، زیرا این تصمیم برای ایجاد تعادل بین مهار تورم و تسهیل رشد اقتصادی حرکت می کند.

هند و همچنین در ماه فوریه بیش از حد انتظار رشد کرد، داده های اخیر نشان داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.