کاهش شدید دلار؛ Hawkish ECB یورو را با Investing.com افزایش داد

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا به شدت کاهش یافت، پس از اظهارات تندروانه بانک مرکزی اروپا که معامله گران را بر آن داشت تا انتظارات جهانی برای افزایش نرخ بهره را ارزیابی کنند. در ساعت 03:15 ET (07:15 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که

کد خبر : 253068
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
کاهش شدید دلار؛  Hawkish ECB یورو را با Investing.com افزایش داد

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا به شدت کاهش یافت، پس از اظهارات تندروانه بانک مرکزی اروپا که معامله گران را بر آن داشت تا انتظارات جهانی برای افزایش نرخ بهره را ارزیابی کنند.

در ساعت 03:15 ET (07:15 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 1.1 درصد کاهش به 108.585 معامله شد و پس از صعود به 110.79 به بالاترین حد در 20 سال اخیر، 0.6 درصد سقوط کرد. اوایل هفته

رئیس فدرال رزرو روز پنجشنبه تکرار کرد که بانک مرکزی “به شدت متعهد” به کنترل است، موضعی که تا حد زیادی این باور بازار را تقویت کرد که بانک مرکزی ایالات متحده در نشست بعدی خود تا کمتر از دو هفته دیگر 75 واحد افزایش خواهد داشت.

با این حال، نظرات او تا حد زیادی مورد انتظار بود، و این موضع بسیار جنگ طلبانه بانک مرکزی اروپا بود که صفحه را تغییر داد.

این شاخص کلید خود را با 75 واحد پایه بی سابقه در روز پنجشنبه افزایش داد و وعده افزایش های بیشتر را داد، حتی در شرایطی که بلوک احتمالاً به سمت رکود زمستانی پیش می رود.

موضع جنگ طلبانه پس از افزایش طولانی دلار باعث شد تا یک دوره سودآوری شدید پس از افزایش طولانی مدت دلار، با برخی از معامله گران تلاش کنند تا مواضع خود را اصلاح کنند، زیرا مشخص شد که سایر بانک های مرکزی به جز فدرال رزرو اکنون به شدت برای مهار تورم افزایش می یابند.

1% افزایش یافت و به 1.0091 رسید و پس از رسیدن به پایین ترین سطح 20 ساله 0.9863 در اوایل هفته، محکم به سمت برابری صعود کرد.

تجار همچنین بر نشست سران اتحادیه اروپا در اواخر روز جمعه تمرکز می کنند، زیرا این بلوک 27 عضوی گرد هم می آیند تا درباره واکنش خود به بحران انرژی منطقه ای بحث کنند.

الکساندر دی کرو، نخست وزیر بلژیک روز پنجشنبه هشدار داد که اروپا به دلیل بحران انرژی با “صنعت زدایی و خطر شدید ناآرامی های اجتماعی اساسی” مواجه است.

1% افزایش یافت و به 1.1616 رسید و به سمت بهترین جهش های روزانه در یک ماه پیش رفت و از افت متوسطی که پس از مرگ ملکه الیزابت دوم رخ داد بهبود یافت.

با کمک رئیس بانک مرکزی ژاپن مبنی بر اینکه پس از دیدار با نخست وزیر فومیو کیشیدا در روز جمعه، حرکت سریع ین نامطلوب است، 1.2 درصد کاهش یافت و به 142.31 رسید.

حساس به ریسک 1.4 افزایش یافت و به 0.6845 رسید، در حالی که 0.5 درصد کاهش یافت و به 6.9264 رسید، پس از آن که اطلاعات روز جمعه نشان داد چین در ماه اوت کوچک شده است، که به طور بالقوه مسیر را برای تطبیق سیاست های پولی بیشتر توسط مقامات چینی باز می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.