کاهش دلار در میان سردرگمی در موضع بانک انگلستان توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز نوشته جفری اسمیت Investing.com — در بحبوحه سردرگمی در مورد تمایل بانک انگلستان برای ادامه حمایت از بازار اوراق قرضه بریتانیا که به عنوان یک نقطه فشار کلیدی در بخش مالی جهانی ظاهر شده است، دلار در معاملات اولیه روز چهارشنبه در اروپا تضعیف شد. تا ساعت 03:30 ET (07:30 به وقت

کد خبر : 266771
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۴۴
کاهش دلار در میان سردرگمی در موضع بانک انگلستان توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

نوشته جفری اسمیت

Investing.com — در بحبوحه سردرگمی در مورد تمایل بانک انگلستان برای ادامه حمایت از بازار اوراق قرضه بریتانیا که به عنوان یک نقطه فشار کلیدی در بخش مالی جهانی ظاهر شده است، دلار در معاملات اولیه روز چهارشنبه در اروپا تضعیف شد.

تا ساعت 03:30 ET (07:30 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز پیشرفته اقتصادی دنبال می کند، 0.1 درصد کاهش یافت و به 113.15 رسید. خرید اوراق قرضه قطعی از مهلت مقرر خود در روز جمعه گذشته است.

اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان روز سه‌شنبه – با صراحت غیرمعمول – گفته بود که صندوق‌های بازنشستگی سه روز فرصت دارند تا وضعیت فعلی خود را مرتب کنند، که باعث کاهش شدید پوند شد. با این حال، پس از گزارش فایننشال تایمز مبنی بر اینکه مقامات بانک به طور خصوصی به بانکداران شهر اطلاع داده اند که ممکن است در نهایت، بیشتر ضررهای خود را جبران کرد.

سردرگمی در 1.1021 دلار باقی ماند که نیم درصد نسبت به اواخر روز سه شنبه در ایالات متحده افزایش داشت، اما با توجه به اینکه بازار در لبه چاقو قرار دارد زیرا منتظر شفافیت بیشتر است.

داده‌هایی که نشان می‌دهد اقتصاد بریتانیا به سختی به خلق و خوی کمک کرد، با پیشرفت‌ها، خدمات و همه بدتر از حد انتظار در طول ماه.

«آنچه در بریتانیا در زمان واقعی می‌بینیم، دهه‌ها بیش از حد مالی‌سازی اقتصاد است که تا حدی با اسلحه به سمت جلو باز می‌شود؛ و/یا محرکی برای یک سقوط بیش از حد بازار چند دهه‌ای در حرکت سریع است. مایکل هر، استراتژیست کلان جهانی رابوبانک در یادداشتی به مشتریان گفت: یا هر دو. او هشدار داد که “اگر نمای خود را گسترده تر کنید، چیزهای بیشتری برای راه اندازی وجود دارد.”

سیمون فرنچ، اقتصاددان ارشد پانمور گوردون، در توییتی نوشت که اظهارات بیلی در اصل چیزی جز تکرار بیانیه مطبوعاتی بانک در یک روز قبل نبود. این امر تغییری را از خرید قطعی Gilts به عملیات وام دهی ایجاد کرد که تأثیر قابل کنترل تری بر عرضه پول و در نتیجه بر تورم دارد.

در جاهای دیگر، پس از اینکه رئیس بانک مرکزی فرانسه، فرانسوا ویلروی دو گالهو، به نظر می‌رسد جایی برای شک و تردید در مورد همگام شدن با سرعت ایالات متحده باقی می‌ماند، با 0.1% افزایش به 0.9712 دلار رسید.

ویلروی گفت که هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا بانک مرکزی اروپا باید در 27 اکتبر، یک هفته قبل از نشست بعدی فدرال رزرو، نرخ بهره را 50 یا 75 واحد پایه افزایش دهد. ویلروی همچنین گفت که نرخ بازپرداخت بانک باید تا قبل از پایان سال در سطح خنثی خود – یا “کمی کمتر از 2٪” باشد، که به بانک مرکزی اروپا اجازه می دهد ترازنامه خود را کوچک کند.

همچنین یک شبه پس از اینکه بانک کره طبق انتظار بانک مرکزی خود را 50 واحد پایه افزایش داد و به 3.0 درصد رساند، تقویت شد و نسبت به افزایش بیشتر در آینده هشدار داد. این صراحتاً ضعف وون را به عنوان عاملی در افزایش تورم بالاتر از هدف آن مشخص کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.