کاهش دلار در بانکداری، نگرانی های رشد؛ افزایش یورو پس از ECB توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا کاهش یافت، زیرا معامله گران نگران بودند که ادامه آشفتگی در سیستم بانکی ایالات متحده می تواند منجر به کاهش زودتر از حد انتظار نرخ بهره توسط فدرال رزرو شود. در ساعت 03:10 ET (07:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش

کد خبر : 355375
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کاهش دلار در بانکداری، نگرانی های رشد؛  افزایش یورو پس از ECB توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا کاهش یافت، زیرا معامله گران نگران بودند که ادامه آشفتگی در سیستم بانکی ایالات متحده می تواند منجر به کاهش زودتر از حد انتظار نرخ بهره توسط فدرال رزرو شود.

در ساعت 03:10 ET (07:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.2 درصد کاهش در 101.23 معامله شد که در جلسه قبل بیش از 0.6 درصد کاهش داشت.

نرخ بهره را در روز چهارشنبه افزایش داد، اما با حذف عبارت “پیش بینی” افزایش بیشتر نرخ از بیانیه همراه خود اشاره کرد که این اوج چرخه انقباض تهاجمی یک ساله آن خواهد بود.

فدرال رزرو بر اهمیت داده های آتی در تصمیم گیری های آتی خود تأکید کرد و بنابراین گزارش مشاغل رسمی که بعداً در جلسه ارائه می شود به دقت مورد مطالعه قرار خواهد گرفت.

با این حال، سلامت سیستم بانکی کشور نیز عاملی است که معامله‌گران در کاهش نرخ‌های تهاجمی‌تر از سوی فدرال رزرو در نیمه دوم سال قیمت‌گذاری می‌کنند.

سهام از PacWest Bancorp (NASDAQ:) روز پنجشنبه پس از اینکه وام دهنده منطقه ای اعلام کرد در حال بررسی گزینه های استراتژیک از جمله فروش است، سقوط کرد، در حالی که بانک کانادایی Toronto Dominion (TSX:) تصاحب 13.4 میلیارد دلاری First Horizon (NYSE:) را در نشانه دیگری از استرس لغو کرد. در داخل بخش

این تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که تنظیم‌کننده‌ها بانک First Republic و JPMorgan Chase (NYSE:) را برای خرید سپرده‌ها و بیشتر دارایی‌های آن به توافق رساندند.

یک روز پس از افزایش 25 واحد پایه نرخ بهره، با 0.3% افزایش به 1.1038 رسید.

با این حال، در ماه مارس به میزان قابل توجهی بیش از حد انتظار کاهش یافت و 10.7 درصد نسبت به ماه قبل کاهش یافت که بزرگترین کاهش ماهانه از سال 2020 در اوج همه گیری کووید-19 بود.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «یورو/دلار نزدیک به بالاترین سطح سال باقی می‌ماند زیرا توقف فدرال رزرو و بحران بانکی در حال جوشیدن، مزیت بازدهی کوتاه‌مدت دلار را نسبت به یورو کاهش داد».

با 0.5% افزایش در 1.2630 معامله شد و به بالاترین سطح یک سال اخیر رسید، در حالی که باقی مانده در نبرد تنومند با تورم بود.

تورم سرفصل قیمت مصرف کننده در سال گذشته به 10.1 درصد رسید که پنج برابر دستور BOE و بسیار بالاتر از نرخ 6.9 درصد در سال و 5 درصد در سال جاری است.

BOE اولین بانکی بود که در دسامبر 2021 کاهش یافت و انتظار می رود هفته آینده نرخ ها را یک چهارم واحد افزایش دهد و به 4.5 درصد برساند.

در معاملات تعطیلات تعطیلات 0.1% کاهش یافت و به 134.08 رسید، در حالی که 0.7% افزایش یافت و به 0.6743 رسید.

پس از اینکه نرم‌تر از حد انتظار نگرانی‌های بیشتری در مورد بازگشت اقتصادی چین پس از کووید به وجود آورد، 0.1 درصد افزایش یافت و به 6.9115 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.