چشم انداز قیمت یورو – EURUSD در تلاش برای حفظ پشتیبانی 1.1000 است

[ad_1] EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل پاول، رئیس فدرال‌رزرو، لفاظی‌های جنگ‌طلبانه را بالا می‌برد. EUR/USD به سمت پایین تر حرکت می کند. آخرین اظهارنظرهای جنگ طلبانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، نشان می دهد که فدرال رزرو آماده است تا در صورت نیاز برای مقابله با تورم داغ ایالات متحده، نرخ های بهره

کد خبر : 182092
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
چشم انداز قیمت یورو – EURUSD در تلاش برای حفظ پشتیبانی 1.1000 است

[ad_1]

EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • پاول، رئیس فدرال‌رزرو، لفاظی‌های جنگ‌طلبانه را بالا می‌برد.
  • EUR/USD به سمت پایین تر حرکت می کند.

آخرین اظهارنظرهای جنگ طلبانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، نشان می دهد که فدرال رزرو آماده است تا در صورت نیاز برای مقابله با تورم داغ ایالات متحده، نرخ های بهره را در قالب 50 نقطه پایه افزایش دهد. رئیس پاول دیروز اظهار داشت که اگر فدرال رزرو فکر کند که افزایش (با 50 واحد پایه) در یک جلسه یا جلسه مناسب است، ما این کار را انجام خواهیم داد. اکنون با بازدهی اندکی کمتر از 2.19 درصد، بالاترین سطح در سه سال اخیر است.

چشم انداز دلار آمریکا – رقصیدن با موسیقی متن جدید فدرال رزرو

نمودار قیمت روزانه بازده دو ساله خزانه داری ایالات متحده – 22 مارس 2022

چشم انداز قیمت یورو - EURUSD در تلاش برای حفظ پشتیبانی 1.1000 است

نمودار و داده ها از طریق @Investing.com

با افزایش قیمت انرژی که تورم را افزایش داده و رشد را تحت فشار قرار داده است، ارز واحد همچنان تحت فشار است. لوئیس دی گیندوس، معاون بانک مرکزی اروپا، در آخرین سخنرانی خود گفت که اگرچه انتظار می‌رود تورم برای مدت طولانی‌تری بالا بماند، او رکود تورمی را حتی در نامطلوب‌ترین سناریوی سال جاری نمی‌بیند، اما همچنان رشد بیشتری را پیش‌بینی می‌کنیم. از 2 درصد. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، امروز در ساعت 13:15 به وقت گرینویچ سخنرانی می کند و نظرات او باید به دقت دنبال شود.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

EUR/USD در دو طرف 1.1000 معامله می شود و هر حرکت بالاتری کاهش می یابد. بعید به نظر می رسد که قیمت بالای 1.1138 پنجشنبه گذشته در کوتاه مدت تحت فشار قرار گیرد، در حالی که پایین ترین سطح اخیر به طور قانع کننده ای شکسته شده است. دوره بلندمدت اوج های پایین تر و پایین ترها دست نخورده باقی می ماند و این جفت در حال آزمایش است میانگین متحرک ساده 20 روزه. اگر این اندیکاتور تبدیل به مقاومت شود، این احتمال وجود دارد که خرس ها به سمت 1.0900 و پایین ترین سطح دو سال اخیر در 1.0879 فشار بیاورند.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD – 22 مارس 2022

چشم انداز قیمت یورو - EURUSD در تلاش برای حفظ پشتیبانی 1.1000 است

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 61.55 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.60 به 1 است. تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 5.98 درصد و نسبت به هفته گذشته 2.22 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 3.44 درصد و نسبت به هفته گذشته 6.06 درصد کاهش داشته است. این زوج اکنون در حال آزمایش میانگین متحرک ساده 20 روزه هستند

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های EUR/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد تورش تجاری متضاد EUR/USD-نزولی قوی تر.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.