پیش بینی فنی دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD، USD/JPY

[ad_1] پیش بینی فنی دلار آمریکا: صعودی دلار آمریکا به تازگی یک هفته بزرگ بسته شد. و مطمئن باشید که اخیراً تعداد کمی از آنها برای گرین بک وجود داشته است. از آنجایی که فدرال‌رزرو شروع به تغییر موضع به سمت شاهین‌تر کرده است، شرکای همتای خود ادامه نداده‌اند و این امر دلار آمریکا را

کد خبر : 197650
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
پیش بینی فنی دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD، USD/JPY

[ad_1]

پیش بینی فنی دلار آمریکا: صعودی

دلار آمریکا به تازگی یک هفته بزرگ بسته شد. و مطمئن باشید که اخیراً تعداد کمی از آنها برای گرین بک وجود داشته است. از آنجایی که فدرال‌رزرو شروع به تغییر موضع به سمت شاهین‌تر کرده است، شرکای همتای خود ادامه نداده‌اند و این امر دلار آمریکا را در معرض تداوم قدرت قرار داده است که اکنون نزدیک به یک سال است که ادامه دارد. با این حال، اخیراً این موضوع به چرخه دیگری تبدیل شده است زیرا FOMC در حال صحبت از احتمال افزایش نرخ های متعدد در سال جاری است.

هنگامی که در ماه مارس از بانک در اولین افزایش 25 واحدی در این چرخه شنیدیم، آنها احتمال پنج یا شش افزایش دیگر در سال جاری را برجسته کردند. بازارها، تا زمان نگارش این مقاله، به دنبال 9 مورد دیگر هستند که نسبت به هر اتفاق دیگری که اخیراً در خارج از FOMC رخ داده است، فاصله زیادی دارد. اما، با توجه به جایی که تورم در آن قرار دارد، به نظر می‌رسد که فدرال رزرو باید به سمت برخی حرکت‌های افراطی حرکت کند تا ثبات قیمت را دوباره کنترل کند.

تاثیر این امر به وضوح برای دلار آمریکا مثبت، برای سهام منفی و برای اوراق قرضه منفی بوده است. و در این مرحله دلیل کمی وجود دارد که فکر کنیم همه چیز تمام شده یا چیزی نزدیک به تغییر است، و به همین دلیل است که پیش بینی سه ماهه دلار آمریکا در این سه ماهه دوباره در صعودی نگه داشته شد. و این پیش‌بینی هفتگی که به‌طور مشابه هفته گذشته باقی می‌ماند، یک عامل فنی بسیار قوی را نشان می‌دهد که به پتانسیل افزایش بیشتر اشاره دارد.

دلار آمریکا در نهایت عقب نشینی کرد

سه شنبه بعد از ظهر در این مورد نوشته بودم، درست قبل از شروع عقب نشینی. و منطق این انتظار تا حد زیادی فقط یکی از موقعیت‌یابی فنی بود. دلار آمریکا به نقطه مقاومت بلندمدت رسیده بود و در همان زمان، جفت‌های اصلی USD/JPY و EUR/USD و حتی پوند/دلار آمریکا با نقاط مرتبط بلندمدت خود سروکار داشتند.

آن عقب نشینی دلار آمریکا سریع بود و همانطور که معلوم شد، کوتاه مدت بود زیرا کمتر از دو روز طول کشید تا گاوها دوباره به قیمت پیشنهادی جهش کردند و DXY را به بالای 100 رساندند.

نوار هفتگی در دلار آمریکا بسیار صعودی است، با دم پایینی که منعکس کننده عقب نشینی است که قیمت کاملاً بالاتری داشت. قیمت ها از حدود 101.42 تا a به منطقه مقاومت احتمالی نزدیک می شوند اصلاح فیبوناچی در 101.80. این همان منطقه ای است که دو سال پیش زمانی که کووید قیمت گذاری می شد شروع به کار کرد.

نمودار قیمت هفتگی دلار آمریکا

پیش بینی فنی دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD، USD/JPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

یورو/دلار آمریکا

بر اساس این انتظار برای عقب نشینی دلار در هفته گذشته، تنظیم در EUR/USD بود، که شاهد آن بود که این جفت به یک نقطه حمایتی اصلی که فروشندگان هنوز تمایلی برای آزمایش آن نشان نداده اند، پایین آمدند. این منجر به عقب نشینی جزئی شد زیرا قیمت ها به سطح 1.0931 که من به آن نگاه می کردم کاهش یافتند، و زمانی که فروشندگان معامله شده با آن قیمت به سرعت وارد معادله شدند و قیمت ها دوباره با رقم 1.0800 درگیر شدند.

هفته آینده پایان آوریل است و اگر شاهد باشیم قیمت ها زیر این بلندمدت باقی می مانند خط روند، این اولین بسته شدن ماهانه زیر این خط روند در این جفت خواهد بود. و این می تواند به حفظ درب در سمت کوتاه جفت کمک کند. حمایت عمیق‌تر در اطراف پایین‌ترین سطح کووید، در حدود 1.0630 و فراتر از آن در حدود 1.0593 وجود دارد.

نمودار قیمت ماهانه EUR/USD

پیش بینی فنی دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD، USD/JPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو دلار در Tradingview

GBP/USD شکست

از جفت های اصلی هفته گذشته، شکست پوند/دلار آمریکا بود که قوی ترین بود.

من در وبینار سه شنبه به این پس زمینه نگاه کرده بودم همانطور که یک مورد در دو طرف تنظیم وجود داشت، با یک احتمال گوه افتادن یا یک مثلث نزولیبسته به نحوه ترسیم آن. اما، من همچنین در آن وبینار نحوه پیگیری توسعه هرکدام را برجسته کردم، و با گذشت هفته مشخص شد که مثلث نزولی در جریان است زیرا قیمت ها خم می شوند اما در 1.3000 شکسته نمی شوند. سطح روانی. شکست در نهایت در صبح جمعه اتفاق افتاد زیرا این جفت به پایین ترین سطح سالانه سقوط کرد.

با توجه به حرکت 200 پیپ در روز جمعه، تعقیب این یکی می تواند دشوارتر باشد، اما منطقاً باید در نقطه ای از پوشش کوتاه مقداری عقب نشینی وجود داشته باشد و این می تواند دوباره در را برای مقاومت پایین تر به بالا باز کند.

نقطه 1.3000 یک نقطه آشکار برای ردیابی مقاومت تبدیل شده به حمایت است، اما ممکن است نقطه دیگری در حدود 1.2950 وجود داشته باشد. اگر خرس‌ها تهاجمی باقی بمانند، ممکن است حتی اجازه آزمایش مجدد ناحیه 1.3000 را ندهند و سطح 1.2950 می‌تواند در آن سناریو مرتبط باشد.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

پیش بینی فنی دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD، USD/JPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

AUD/USD Bears بازگشتند

حتی ارزهای کالایی نیز قادر به مقاومت در برابر افزایش قیمت دلار نبودند. AUD/USD جفتی بود که من از اوایل فوریه در سمت طولانی آن را دنبال می کردم، و حتی زمانی که دلار آمریکا در حال شکستن بود، قدرت استرالیا حفظ شد و AUD/USD به جهش ادامه داد. این در چند هفته گذشته تغییر کرده است، اما هفته گذشته، به ویژه پنجشنبه و جمعه، یک تغییر گسترده به این الگو بود.

من شروع به بررسی یک تغییر نزولی در این جفت در مقاله چهارشنبه در رابطه با دلار آمریکا کردم.

و اکنون به نظر می‌رسد که خرس‌ها به دلار استرالیا/دلار آمریکا بازگشته‌اند، اما تعقیب و گریز می‌تواند چالش برانگیز باشد. نگاه اینجا به حمایت برای حفظ سطح روانی 0.7250 است، که می تواند به عقب نشینی به 0.7314 یا حتی 0.7367 اجازه دهد، که سپس می تواند در را برای استراتژی های کوتاه مدت نزولی دوباره باز کند.

تصویر بزرگتر به AUD/USD، رقم بزرگ 0.7000 است که مانند یک فانوس دریایی برجسته است. این قیمت خم شد اما در فوریه شکست نخورد و ممکن است آزمایش بعدی چندان دوستانه رفتار نشود.

نمودار قیمت روزانه AUD/USD

پیش بینی فنی دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD، USD/JPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; AUDUSD در Tradingview

USD/JPY

USD/JPY این هفته با افزایش 13 روز معاملاتی متوالی، رکوردی را ثبت کرد. این زنجیره سرانجام روز چهارشنبه با عقب نشینی دلار به پایان رسید و USD/JPY سطح روانی 127.50 را آزمایش کرد. و صادقانه بگویم، با توجه به بزرگی حرکت اولیه، این عقب‌نشینی می‌تواند عمیق‌تر باشد.

کار کردن با این امر می تواند دشوار باشد زیرا احتمالاً در برابر عناوین و نکاتی که BoJ ممکن است در مقطعی وارد عمل شود، آسیب پذیر خواهد بود. و من فکر می کنم به همین دلیل است که ما یک نقطه مکث درست قبل از سطح روانی 130.00 دیده ایم. همانطور که در اوایل هفته نوشتم قبلاً برخی از نارضایتی ها در آن جبهه وجود داشت و در حالی که هنوز هیچ چیزی رسمی نشده است، اما اگر آن رقم بزرگ را زیر پا بگذاریم، احتمالاً آن نقطه دور نیست.

من در این جفت صعودی باقی می‌مانم، اما با توجه به اینکه حرکت چقدر طولانی است، در مورد استراتژی‌های شکست در اینجا محتاط می‌مانم. در عوض، پتانسیل حمایت در اطراف خط روند صعودی در جفت یا، شاید کمی عمیق تر، در اطراف نقطه ای مانند 126.55 یا، شاید حتی به عمق 125 یا 125.86 باقی می ماند، اگر عقب نشینی واقعاً منظم شود.

نمودار قیمت چهار ساعته USD/JPY

پیش بینی فنی دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD، USD/JPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.