پیش از گزارش مهم NFP توسط Investing.com، EUR/USD به بالاترین میزان در بیش از 5 ماه گذشته صعود کرد.

© O Financista. Investing.com – آخرین روز هفته می تواند تعیین کننده باشد، که صعود قوی آن در چند روز گذشته جمعه این هفته در آزمون مهمی قرار خواهد گرفت. در واقع، پس از اینکه جفت ارز شب گذشته به بالاترین سطح از 29 ژوئن به 1.0539 رسید، سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر آمار اشتغال ایالات

کد خبر : 288610
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
پیش از گزارش مهم NFP توسط Investing.com، EUR/USD به بالاترین میزان در بیش از 5 ماه گذشته صعود کرد.



© O Financista.

Investing.com – آخرین روز هفته می تواند تعیین کننده باشد، که صعود قوی آن در چند روز گذشته جمعه این هفته در آزمون مهمی قرار خواهد گرفت. در واقع، پس از اینکه جفت ارز شب گذشته به بالاترین سطح از 29 ژوئن به 1.0539 رسید، سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر آمار اشتغال ایالات متحده در ماه نوامبر هستند.

به یاد بیاورید که افزایش یورو-دلار در این هفته عمدتاً با سخنرانی جروم پاول رئیس فدرال رزرو توضیح داده می شود که چشم انداز افزایش آهسته تر نرخ بهره فدرال رزرو در نشست بعدی FOMC را تأیید می کند.

و در حالی که پیش از سخنرانی پاول، بازار تا حد زیادی پیش بینی افزایش 50 واحدی نرخ بهره (از 75 واحد پایه در چهار جلسه قبلی) را داشت، این که فدرال رزرو در حال آماده شدن برای “حرکت” است، همچنان تقویت شد، که بر این موضوع تاثیر گذاشت. سود EUR/USD

اظهارات کریستین لاگارد دیشب مانع از این افزایش نشد، زیرا رئیس بانک مرکزی اروپا گفت که سیاست پولی به دلیل عدم قطعیت پیچیده است و بانک های مرکزی باید به کار خود برای بازگرداندن به هدف ادامه دهند.

گزارش NFP می تواند امروز برای EUR/USD کلیدی باشد

برای امروز، سرنوشت EUR/USD تا حد زیادی به ایجاد شغل در ایالات متحده در ماه نوامبر بستگی دارد. پیش‌بینی اجماع نشان می‌دهد که ایجاد شغل از 261 هزار نفر در ماه قبل به 200 هزار کاهش می‌یابد، با ثابت ماندن در 3.7 درصد، و انتظار می‌رود میانگین درآمد ساعتی از 4.7 درصد در ماه قبل به 4.6 درصد به صورت سالانه افزایش یابد.

در مورد واکنش احتمالی یورو-دلار به این ارقام، اخبار بد در اصل باید انتظارات مربوط به کاهش نرخ افزایش نرخ فدرال رزرو را تقویت کند که برای دلار منفی و برای یورو/دلار آمریکا مثبت خواهد بود.

برعکس، یک گزارش NFP قوی‌تر از حد انتظار می‌تواند دلار را تقویت کند، اگرچه بعید است که این برای به چالش کشیدن دورنمای چرخش فدرال رزرو در دسامبر کافی باشد.

EUR/USD اکنون بیش از نیمی از کاهش سال 2022 را پشت سر گذاشته است

از منظر فنی، EUR/USD اکنون به بالای میانگین متحرک 200 روزه (1.0366) رسیده است که جفت ارز از اولین آزمایش در اواسط نوامبر برای حفظ آن تلاش کرده است.

علاوه بر این، یورو-دلار اکنون بیش از 50 درصد از روند نزولی سال 2022 که بین 10 فوریه تا 28 سپتامبر مشاهده شده بود، عقب نشینی کرده است.

در نهایت، اگر روند صعودی ادامه پیدا کند، ناحیه 1.06-1.0640 که چندین تغییر صعودی و نزولی در آوریل، می و ژوئن داشته است، مانع بعدی خواهد بود که باید در نظر گرفته شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.