پیش از تصمیم بانک مرکزی اروپا در مورد نرخ بهره در هفته آینده، EUR/USD نزدیک به بسته شدن روز پنجشنبه در 1.0875 پیچید.

[ad_1] EUR/USD هفته را با زیان 1.56% به پایان می رساند. ژئوپلیتیک، صورتجلسه FOMC، و سخنرانی فدرال رزرو، یورو را تحت فشار نگه داشت. پیش‌بینی قیمت یورو/دلار آمریکا: این جفت به سمت نزولی است، اما یک دوجی مگس اژدها نشان می‌دهد که این جفت ممکن است در کوتاه‌مدت تثبیت شود. EUR/USD همچنان تحت فشار است

کد خبر : 191057
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
پیش از تصمیم بانک مرکزی اروپا در مورد نرخ بهره در هفته آینده، EUR/USD نزدیک به بسته شدن روز پنجشنبه در 1.0875 پیچید.

[ad_1]

  • EUR/USD هفته را با زیان 1.56% به پایان می رساند.
  • ژئوپلیتیک، صورتجلسه FOMC، و سخنرانی فدرال رزرو، یورو را تحت فشار نگه داشت.
  • پیش‌بینی قیمت یورو/دلار آمریکا: این جفت به سمت نزولی است، اما یک دوجی مگس اژدها نشان می‌دهد که این جفت ممکن است در کوتاه‌مدت تثبیت شود.

EUR/USD همچنان تحت فشار است و قصد دارد هفته را در شرایط نامطلوب بازار به پایان برساند. در حالی که معامله گران برای آخر هفته آماده می شوند، EUR/USD در 1.0876 معامله می شود.

ژئوپلیتیک و فدرال‌رزرو جنگ‌طلب احساسات را مختلط نگه می‌دارند

روحیه سرمایه گذاران در جلسه آمریکای شمالی متفاوت بود. سهام ایالات متحده در حالی که تمرکز بازیگران بازار به ژئوپلیتیک و سخنرانان فدرال رزرو معطوف شد، نوسان داشت. با این حال، در هفته آینده، توجه به شاخص قیمت مصرف کننده ماه مارس خواهد بود که می تواند انتظارات فدرال رزرو از تورم را روشن کند.

هفته آینده، بانک مرکزی اروپا (ECB) تصمیم خود را درباره نرخ بهره خواهد گرفت. در اواخر جلسه اواسط آمریکای شمالی، منابع بلومبرگ گزارش دادند که بانک مرکزی اروپا در صورتی که بازده اوراق قرضه جهش کند، در حال ساخت یک ابزار بحران است، اما هنوز در مرحله طراحی است. جدای از صحبت های بانک مرکزی، اتحادیه اروپا یک قسط بعدی از تحریم ها را علیه الیگارش های روسیه و اعضای خانواده رئیس جمهور پوتین اعلام کرد.

روز جمعه، بازدهی خزانه داری آمریکا جلسه را با افزایش در امتداد منحنی بازده به پایان رساند که نشان دهنده موضع تهاجمی فدرال رزرو است. اسکناس معیار 10 ساله ایالات متحده پنج واحد افزایش یافت، در 2.701% قرار گرفت و همانطور که توسط شاخص دلار ایالات متحده نشان داده شده است، 0.09% افزایش یافت و در حال حاضر در 99.834% قرار دارد.

صورتجلسه فدرال رزرو در ماه مارس نشان داد که اکثر سیاستگذاران به دنبال افزایش 50 واحدی در ثانیه هستند، اگر برای مناقشه اوکراین نباشد. در عوض، فدرال رزرو 25 bps افزایش یافت. در همان جلسه، بانک مرکزی ایالات متحده زمینه را برای کاهش ترازنامه 9 تریلیون دلاری خود به میزان 95 میلیارد دلار در ماه، 60 دلار در خزانه داری ایالات متحده و 35 میلیارد دلار در اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن (MBS) فراهم کرد.

از آنجایی که جلسه جمعه آمریکای شمالی در شرف پایان است، معاملات آتی بازار پول با احتمال 88 درصد افزایش 0.50 درصدی نرخ به نرخ وجوه فدرال (FFR) در جلسه 4 مه قیمت گذاری شده است.

پیش بینی قیمت EUR/USD: چشم انداز فنی

سوگیری EUR/USD به سمت پایین باقی می ماند و زمانی که آن را تقویت می کند در 4 آوریل، EUR/USD خط روند صعودی صعودی را شکست گوه، که در را به سمت 1.0700 باز کرد، اما ابتدا باید بر موانعی در مسیر خود غلبه کند. با این وجود، قیمت روز جمعه یک شمعدان به نام «دجی مگس اژدها» را تشکیل می‌دهد، به این معنی که خرس‌ها از قایق پریدند زیرا گاوها این جفت را از پایین‌ترین سطح هفتگی به منطقه 1.0875 رساندند.

همانطور که گفته شد، اولین حمایت EUR/USD 1.0848 خواهد بود. شکستن دومی، پایین‌ترین سطح YTD 2022 را در 1.0806 نشان می‌دهد، به دنبال آن پایین‌ترین نوسان آوریل 2020 در حدود 1.0727 و سپس علامت 1.0700 فوق‌الذکر قرار می‌گیرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.