پیام وزیر بهداشت روان و اعتیاد – ماه تاریخ سیاه 2022

[ad_1] بیانیه هر ماه فوریه، کانادا ماه تاریخ سیاه پوستان را جشن می گیرد و دستاوردها و مبارزات گذشته و چالش های جاری سیاه پوستان کانادایی و جوامع آنها را به رسمیت می شناسد. فوریه و همیشه: امروز و هر روز تاریخ سیاه را جشن می گیریم 2 فوریه 2022 هر ماه فوریه، کانادا ماه

کد خبر : 164397
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
پیام وزیر بهداشت روان و اعتیاد – ماه تاریخ سیاه 2022

[ad_1]

بیانیه

فوریه و همیشه: امروز و هر روز تاریخ سیاه را جشن می گیریم

2 فوریه 2022

هر ماه فوریه، کانادا ماه تاریخ سیاه پوستان را جشن می گیرد و دستاوردها و مبارزات گذشته و چالش های جاری سیاه پوستان کانادایی و جوامع آنها را به رسمیت می شناسد.

با توجه به اینکه تنوع فرهنگی کانادا بزرگترین نقطه قوت کشورمان است، ما مدیون سیاه پوستان کانادایی هستیم که به ساختن کشور ما کمک کردند و کانادا را به جامعه دلسوز، مرفه و چند فرهنگی امروزی تبدیل کردند. سیاه‌پوستان کانادایی از دریانوردان اولیه گرفته تا هنرمندان، وکلا و سیاستمداران، کشور ما را به مکانی بهتر برای زندگی برای همه تبدیل کرده‌اند.

با وجود مشارکت عمیق و پایدار، جوامع سیاه پوست کانادا همچنان با تبعیض، تعصب و نابرابری به طور روزانه سر و کار دارند. نژادپرستی سیستمیک یک واقعیت زیسته است که در طول همه گیری متوقف نشد. بسیاری از جوامع سیاهپوست به طور نامتناسبی همچنان نابرابری ها و نابرابری ها را در سلامت، آموزش و نتایج اقتصادی تجربه می کنند که توسط COVID-19 تشدید می شود.

درصد زیادی از کارگران ضروری کانادا، از جمله در صنعت مراقبت های بهداشتی، زنان سیاهپوست یا نژادپرستانه و افراد LGBTQ2S هستند. بسیاری از این کارگران به ویژه در برابر کار نامطمئن و افزایش ناامنی سلامتی آسیب پذیر بوده اند.

تجربیات دشوار و منفی پیامدهای جدی برای سلامت روان دارند، بنابراین تعجب آور نیست که بسیاری از سیاه پوستان کانادا اکنون افزایش بیماری های روانی مانند اضطراب، افسردگی و تنهایی را گزارش می کنند.

دولت ما چالش‌های مهم و منحصربه‌فرد پیش روی سیاه‌پوستان کانادا را می‌شناسد و اقداماتی را برای رسیدگی به برخی از این چالش‌ها از طریق آژانس سلامت عمومی کانادا انجام می‌دهد. ترویج برابری سلامت: سلامت روان برای سیاه پوستان کانادایی صندوق. با همکاری سازمان‌های مبتنی بر جامعه، محققان و سایرین در جوامع سیاه پوست، از توسعه برنامه‌ها و مداخلات فرهنگی متمرکز که به سلامت روان و عوامل تعیین‌کننده آن می‌پردازند، حمایت می‌کنیم. ما این کار را در طول این بحران ادامه خواهیم داد، و در حالی که بهتر می‌شویم و هیچ‌کس را پشت سر نمی‌گذاریم.

شکی نیست که COVID-19 همچنان یک تهدید جدی برای سلامت ما است، با این حال، نژادپرستی سیستمیک خطری دائمی برای جامعه ما است که باید آن را ریشه کن کنیم. در این ماه، من همه کانادایی‌ها را تشویق می‌کنم تا در برابر تعصب، تبعیض و نژادپرستی گام بردارند، صحبت کنند و بایستند.

همانطور که ما در مورد ماه تاریخ سیاه پوستان در سال 2022 فکر می کنیم، اجازه دهید کار سخت رهبران و فعالان جوامع سیاه پوست کانادا را که شجاعانه برای عدالت و تغییر مبارزه کرده اند، قدردانی کنیم. ما از حمایت، قدرت و انعطاف پذیری آنها الهام می گیریم. ما با هم می توانیم کانادایی عادلانه تر و فراگیرتر برای همه ایجاد کنیم.

کارولین بنت محترم، PC، MP

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.