پیام وزرای بهداشت، سلامت روان و اعتیاد به مناسبت روز جهانی زن و دختر در علم 2022

[ad_1] بیانیه امروز، در روز جهانی زنان و دختران در علم، ما کار مهم دانشمندان و محققان زن در سراسر کانادا را به رسمیت می شناسیم و جشن می گیریم. 11 فوریه 2022 امروز، در روز جهانی زنان و دختران در علم، ما کار مهم دانشمندان و محققان زن در سراسر کانادا را به رسمیت

کد خبر : 167498
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
پیام وزرای بهداشت، سلامت روان و اعتیاد به مناسبت روز جهانی زن و دختر در علم 2022

[ad_1]

بیانیه

11 فوریه 2022

امروز، در روز جهانی زنان و دختران در علم، ما کار مهم دانشمندان و محققان زن در سراسر کانادا را به رسمیت می شناسیم و جشن می گیریم.

از سال 2015، روز جهانی زنان و دختران در علم به ما یادآوری شکاف‌ها و موانع مهمی است که هنوز برای زنان و دختران در دسترسی و مشارکت در علم و تحقیق وجود دارد.

سازمان‌های پیشرو مبتنی بر علم در مجموعه بهداشت فدرال کانادا، Health Canada (HC) و آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) از کمک‌های ارزشمند تیم‌های مختلف دانشمندان و محققان، که کارشان تصمیم‌گیری‌ها، سیاست‌های مبتنی بر شواهد را ارائه می‌کند، بهره می‌برند. ، برنامه ها، خدمات و ابتکارات برای محافظت از سلامت و رفاه همه کانادایی ها.

تأثیر زنان در خدمات عمومی و کار آنها در مبارزه مداوم ما با کووید-19 مؤثر بوده است. زنان بیش از 50 درصد نیروی کار علمی را در HC و PHAC تشکیل می دهند. رهبری و تلاش‌های آن‌ها در واکنش به همه‌گیری، از جمله بسیج بی‌سابقه و بررسی سریع آزمایش‌های تشخیصی، واکسن‌ها و درمان‌ها، در ایمن نگه‌داشتن کانادایی‌ها و جوامعشان بسیار ارزشمند بوده است. دانشمندان زن در بسیاری از زمینه‌های دیگر علوم و تحقیقات بهداشتی، از جمله سلامت روان و خطرات سلامت ناشی از بیماری‌ها، خطرات زیست‌محیطی، مصرف مواد، مواد غذایی و محصولات مصرفی، کار مداوم را رهبری می‌کنند.

ابتکاراتی مانند کمپین دیجیتالی ChooseScience و طرح اقدام جامعه اول، طرحی برای پیشرفت زنان در علم فدرال ارائه کرده است. دولت ما همچنان متعهد است که علم را به عرصه ای عادلانه تر برای زنان و دختران با هر پیشینه ای تبدیل کند و آنها را برای ادامه مشاغل در علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی (STEM) توانمند سازد.

سلامت خوب و خط مشی سلامت به علم خوب بستگی دارد که از طریق رشته ها، افراد و دیدگاه های مختلف اطلاع رسانی می شود. باز کردن درها به روی STEM کیفیت علم و تحقیقات انجام شده در کشور ما را غنی می کند و به نفع همه کانادایی ها، صرف نظر از جنسیت است.

ما از شما دعوت می کنیم تا در مورد دستاوردهای زنان و دختران در علم، تأثیرات دنیای واقعی بر زندگی مردم در کانادا و سراسر جهان بیشتر بدانید.

ارجمند ژان ایو دوکلوس، PC، MP
کارولین بنت محترم، PC، MP

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.