پیام به کارکنان در مورد سلامت روان

[ad_1] از طرف رئیس هیئت خزانه داری ، ژان ایو دوکلوس درست یک سال پیش ، کارهای روزانه ما برعکس شد. از یک روز تا روز دیگر ، بسیاری کار دورکاری را آغاز کردند در حالی که دیگران به خدمت به کانادایی ها در خط مقدم ادامه دادند. ما با ناشناخته روبرو بودیم. اما شما

کد خبر : 92598
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
پیام به کارکنان در مورد سلامت روان

[ad_1]

از طرف رئیس هیئت خزانه داری ، ژان ایو دوکلوس

درست یک سال پیش ، کارهای روزانه ما برعکس شد. از یک روز تا روز دیگر ، بسیاری کار دورکاری را آغاز کردند در حالی که دیگران به خدمت به کانادایی ها در خط مقدم ادامه دادند. ما با ناشناخته روبرو بودیم. اما شما به عنوان کارمندان دولتی در مواجهه با بسیاری از چالش ها و موانع مربوط به همه گیری دریغ نکردید. شما این کالا را تحویل دادید تا کانادایی ها بتوانند برنامه ها و خدمات مورد نیاز خود را برای عبور از این بیماری همه گیر دریافت کنند.

با ورود همه گیر COVID-19 به دومین سال خود ، بسیاری از ما تأثیرات آن را بر سلامت جسمی و روحی خود مشاهده کرده ایم. من می خواهم از این فرصت استفاده کنم و بگویم که ما متوجه آسیب هایی هستیم که این واقعیت بر سلامت روانی شما و دوستان و خانواده شما وارد کرده است.

نتایج اخیر منتشر شده از نظرسنجی کارکنان خدمات عمومی 2020 (PSES) نشان دهنده این واقعیت است. آنها به استرس بیشتر در بین کارکنان دولتی به دلیل خسارت احساسی و افزایش حجم کار ناشی از همه گیری اشاره می کنند. در عین حال ، من تشویق می شوم که نتایج نشان می دهد رهبری حمایتی ، ارتباطات خوب و انعطاف پذیری بیشتر به حفظ سلامت کلی کارکنان کمک کرده است. یافتن تعادل بین کار و زندگی دشوار است زیرا ما در هنگام کار سخت برای محافظت از عزیزان و کانادایی ها در برابر آثار این همه گیری با چالش های کار در خانه روبرو هستیم.

من می خواهم بر اهمیت رهبران خدمات عمومی برای ایجاد یک محیط امن و خوشامد برای کارکنانشان تاکید کنم تا با اطمینان در مورد سلامت روانی خود صحبت کنند و از کمک مورد نیاز خود برخوردار شوند. همچنین می خواهم به همه یادآوری کنم که برنامه های کمک کارکنان بخش همیشه برای پشتیبانی وجود دارد.

در طول یک سال گذشته ، ما با چالش های قابل توجهی ، هم به صورت جمعی و هم به صورت فردی ، روبرو بوده ایم. برای مقابله با این چالش ها ، ما خوشبختانه توانسته ایم به خدمات عمومی متکی باشیم که سطح حرفه ای آنها به عنوان یکی از بالاترین در جهان شناخته شده است. در طول یک سال گذشته ، این خدمات به شهروندان ما زمانی که بیشترین نیاز را داشتند ، ارائه می دهد. اعضای خدمات عمومی می توانند به کارهایی که انجام داده اند افتخار کنند. همانطور که ما منتظر روزهای بهتر در آینده و تبدیل صفحه مهم در این بیماری همه گیر هستیم ، می خواهم به شما اطمینان دهم که ما تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از اینکه کارکنان دولت از تمام حمایت های بهداشت روانی مورد نیاز خود ادامه می دهیم ، ادامه می دهیم.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.