پس از ISM ضعیف، داده های صادرات قوی آلمان، دلار به پایین ترین حد دو ماه اخیر رسید. توقف RBA توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته جفری اسمیت Investing.com — دلار در اوایل روز سه‌شنبه در حال آزمایش پایین‌ترین سطح دو ماهه خود در برابر شرکای اصلی خود بود، اما پس از داده‌های ضعیف بخش تولید در روز دوشنبه که امیدها به چرخش زودهنگام فدرال رزرو را تشویق کرد، همچنان تحت فشار بود. تا ساعت 03:00 ET

کد خبر : 342470
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
پس از ISM ضعیف، داده های صادرات قوی آلمان، دلار به پایین ترین حد دو ماه اخیر رسید.  توقف RBA توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته جفری اسمیت

Investing.com — دلار در اوایل روز سه‌شنبه در حال آزمایش پایین‌ترین سطح دو ماهه خود در برابر شرکای اصلی خود بود، اما پس از داده‌های ضعیف بخش تولید در روز دوشنبه که امیدها به چرخش زودهنگام فدرال رزرو را تشویق کرد، همچنان تحت فشار بود.

تا ساعت 03:00 ET (07:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز اقتصادی توسعه یافته دنبال می کند، کمتر از 0.1 درصد از بسته شدن روز دوشنبه در 101.755 کاهش یافت.

انتظارات کاهش رشد در روز دوشنبه به دلیل افزایش شدید قیمت نفت پس از کاهش غیرمنتظره 1.1 میلیون بشکه ای اوپک از سهمیه تولید خود تقویت شده بود. این کاهش پس از آن افزایش یافت که مؤسسه مدیریت عرضه به پایین ترین حد چرخه ای جدید سقوط کرد، که منعکس کننده یک کندی گسترده بود.

لیزا کوک، رئیس فدرال رزرو پس از این ارقام گفته بود که با توجه به اینکه بازار کار ایالات متحده همچنان قوی است، همچنان انتظار دارد که نرخ بهره کمی بیشتر شود. با این حال، بازار معاملات آتی نرخ بهره کوتاه‌مدت نشان‌دهنده این است که انتظار می‌رود مورد بعدی آخرین باشد.

در مقابل، داده های منطقه یورو در روز سه شنبه نسبتاً خوشبین بود. که معمولاً منبع با نفوذ خارجی تقاضا برای یورو است، بیشترین افزایش ماهانه خود را از ژوئن در فوریه به ثبت رساند و به شواهدی اضافه کرد که بزرگترین اقتصاد منطقه یورو ممکن است از رکود در سه ماهه اول سال جلوگیری کند. انتظار می‌رود که در ماه فوریه، در ساعت 05:00 ET، به کاهش شدید خود ادامه دهند، زیرا اوج انرژی در سال گذشته کاهش یافته است.

Claus Vistesen، تحلیلگر Pantheon Macroeconomics می گوید: داستان کلیدی کاهش شدید واردات نسبت به اوج در اواسط سال گذشته است، زیرا قیمت انرژی افزایش یافت.

روز دوشنبه، روبرت هولزمن، رئیس بانک مرکزی اتریش، گفته بود که هنوز فضا را برای افزایش نیم واحدی دیگر در این کشور می بیند. هولزمن مسلماً تندروترین اعضای شورای حاکم ECB است، و اظهارات او نسبت به بقیه اعضای هیئت تصمیم‌گیر دور از ذهن است.

در ساعت 04:15 ET، قیمت 0.2 درصد افزایش یافت و به 1.0920 دلار رسید. همچنین 0.2 درصد افزایش یافت و به 1.2437 دلار رسید که بالاترین میزان از اواخر ژانویه بود.

در جاهای دیگر، پس از توقف چرخه انقباض سیاست‌های خود، 0.4 درصد کاهش یافت و به 0.6757 دلار رسید، حتی اگر تورم بهبود نیافت، در را برای افزایش بیشتر نرخ بهره باز گذاشت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.