پس از افزایش مطالبات بیکاری در ایالات متحده، EUR/USD به سمت 1.0660 صعود کرد

[ad_1] یورو بالاتر از رقم 1.0600 باقی می ماند و به پایان سال بالاتر از رقم چشم می زند. ادعاهای اولیه بیکاری ایالات متحده از میزان هفته قبل فراتر رفت که نشان می دهد بازار کار در حال کاهش است. EUR/USD: ثابت، اما اگر 1.0700 پاک شود، می تواند به بالاترین MTD جدید برسد. در

کد خبر : 299645
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
پس از افزایش مطالبات بیکاری در ایالات متحده، EUR/USD به سمت 1.0660 صعود کرد

[ad_1]

  • یورو بالاتر از رقم 1.0600 باقی می ماند و به پایان سال بالاتر از رقم چشم می زند.
  • ادعاهای اولیه بیکاری ایالات متحده از میزان هفته قبل فراتر رفت که نشان می دهد بازار کار در حال کاهش است.
  • EUR/USD: ثابت، اما اگر 1.0700 پاک شود، می تواند به بالاترین MTD جدید برسد. در غیر این صورت، تثبیت در حدود 1.0600 روی کارت است

یورو (EUR) به سود خود در برابر دلار آمریکا (USD) حفظ شد زیرا احساسات در آستانه آخرین روز معاملاتی سال 2022 بهبود یافت. داده های ایالات متحده (ایالات متحده) جهش جزئی در مطالبات بیکاری را نشان داد و یورو/دلار آمریکا را تقویت کرد. در حالی که محدودیت‌های کاهش‌دهنده کووید-19 چین، سرمایه‌گذاران را عصبی می‌کند. در زمان نوشتن این مقاله، EUR/USD در 1.0660 معامله می شود.

افزایش مطالبات بیکاری آمریکا بر دلار آمریکا تاثیر گذاشته است

داده های اقتصادی ایالات متحده که توسط وزارت کار (DoL) فاش شده است، مطالبات اولیه بیکاری را برای هفته منتهی به 24 دسامبر نشان می دهد که مطابق با انتظارات به 225 هزار افزایش یافت و 9 هزار نفر بالاتر از رکورد هفته قبل بود. در همین حال، مطالبات مستمر در هفته منتهی به 17 دسامبر به 1.7 میلیون افزایش یافت که بالاترین میزان از اوایل فوریه بود.

گذشته از این، از آنجایی که مقامات سیاست تحمل صفر خود را کاهش دادند، جهش موارد کووید-19 در چین بر سیستم مراقبت های بهداشتی این کشور غلبه کرده است. همچنین، پروازهایی از چین که در ایتالیا فرود آمدند، واکنش کشورهای غربی را برانگیخت و برخی آزمایش‌ها را مجدداً برای افرادی که از چین پرواز می‌کردند اعمال کردند.

در جاهای دیگر، تهاجم روسیه به اوکراین تشدید شد و شبکه‌های خبری از گلوله باران در کیف و سایر شهرها خبر دادند.

در همین حال، سند اقتصادی منطقه یورو نشان داد که میزان خرده‌فروشی اسپانیا، بیش از 0.4 درصد در ماه قبل، 3.8 درصد جهش کرد، در حالی که عرضه پول M3 اتحادیه اروپا برای نوامبر به 4.8 درصد سالانه کاهش یافت، در مقابل برآوردهای 5 درصدی.

تقویم اقتصادی منطقه یورو، قرائت تورم اسپانیا را پیش از هفته نشان خواهد داد، در حالی که بانک مرکزی ایالات متحده PMI شیکاگو را برای دسامبر منتشر خواهد کرد.

تجزیه و تحلیل قیمت EUR/USD: چشم انداز فنی

شرایط نابسامان معاملات در یورو/دلار آمریکا، همانطور که معمولاً اتفاق می‌افتد، در ده روز آخر سال ادامه داشت. با این حال، نوسان‌گرهایی مانند شاخص قدرت نسبی (RSI) پیشنهاد می‌کنند که ارز مشترک می‌تواند سال را با نرخ بالاتر آغاز کند در حالی که نرخ تغییر (RoC) ثابت است. اگر EUR/USD از 1.0674 بالاترین نرخ 28 دسامبر را پاک کند، می تواند راه را برای تست 1.0700 هموار کند. پس از تسویه، مقاومت بعدی بالاترین سطح MTD 1.0736 خواهد بود. به عنوان یک سناریوی جایگزین، حمایت اول EUR/SUD 1.0600 خواهد بود، به دنبال آن پایین ترین سطح هفته گذشته 1.0573 و میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA) در 1.0564 خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.