پروژه تحقیقاتی جدید در SickKids برای مطالعه تغذیه کودکان در طول همه گیری COVID-19

[ad_1] 10 مارس 2022 – تورنتو، انتاریو – مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا شواهد نشان می دهد که تغذیه خوب و تغذیه سالم باعث رشد کودکان و حمایت از عملکرد آنها در مدرسه می شود. ما همچنین می دانیم که همه گیری کووید-19 روال زندگی کودکان و خانواده ها را مختل کرده و بر انتخاب وعده

کد خبر : 177040
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
پروژه تحقیقاتی جدید در SickKids برای مطالعه تغذیه کودکان در طول همه گیری COVID-19

[ad_1]

10 مارس 2022 – تورنتو، انتاریو – مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا

شواهد نشان می دهد که تغذیه خوب و تغذیه سالم باعث رشد کودکان و حمایت از عملکرد آنها در مدرسه می شود. ما همچنین می دانیم که همه گیری کووید-19 روال زندگی کودکان و خانواده ها را مختل کرده و بر انتخاب وعده های غذایی و الگوهای غذایی آنها تأثیر گذاشته است. این امر چگونه بر رشد کودکان تأثیر خواهد گذاشت و آنها در مدرسه چقدر خوب عمل می کنند؟ و برای کاهش این تاثیرات چه باید کرد؟

امروز، در چارچوب ماه تغذیه، محترم ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت و دبیر پارلمانی وی، آدام ون کووردن، بودجه نزدیک به یک میلیون دلاری را برای یک پروژه تحقیقاتی جدید اعلام کردند. این پروژه تأثیرات همه گیر COVID-19 را بر عادات غذایی کودکان و ارتباط بین تغذیه آنها و رشد جسمی و ذهنی و عملکرد آموزشی آنها بررسی می کند.

این پروژه توسط دکتر کاترین بیرکن، متخصص اطفال و دانشمند ارشد در برنامه علوم ارزیابی سلامت کودک در بیمارستان کودکان بیمار (SickKids) در تورنتو رهبری خواهد شد. دکتر بیرکن و تیمش با بچه های TARGet درگیر خواهند شد! برای درک اینکه چگونه همه‌گیری COVID-19 بر رفتارهای غذایی، رژیم غذایی و محیط غذایی کودکان 0 تا 12 ساله در منطقه تورنتو بزرگ تأثیر گذاشته است، مطالعه کنید. این مطالعه همچنین بررسی خواهد کرد که چگونه این تغییرات به طور بالقوه بر رشد حرکتی، شناختی، زبانی، عاطفی و رفتاری، آمادگی مدرسه و پیشرفت تحصیلی تأثیر گذاشته است. تیم تحقیقاتی همچنین یک مداخله مجازی متمرکز بر تغذیه را برای کودکان دو تا پنج ساله آزمایش خواهد کرد تا والدین را با مهارت‌ها و منابع مورد نیاز برای ترویج رفتارهای غذایی سالم که می‌تواند به بهبود نتایج تغذیه، رشد و تحصیل در کودکان کمک کند، مجهز کند.

این بودجه توسط مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا (CIHR) به عنوان بخشی از سرمایه گذاری های مداوم آن در تحقیقات برای حمایت از واکنش کانادا به همه گیری COVID-19 ارائه می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.