پایین اما نه به عنوان داده های شغلی ممکن است امیدهای محوری فدرال رزرو توسط Investing.com را خنثی کند

[ad_1] © رویترز نوشته یاسین ابراهیم Investing.com — دلار روز سه‌شنبه دچار کبودی شد، اما نوسان پایین‌تر آن ممکن است در روزهای آینده به طور ناگهانی پایان یابد، زیرا داده‌های شغلی ماهانه در ایالات متحده در روز جمعه این پتانسیل را دارد که امیدهای اخیر برای چرخش فدرال رزرو را از بین ببرد. دلار آمریکا

کد خبر : 263365
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۵۵
پایین اما نه به عنوان داده های شغلی ممکن است امیدهای محوری فدرال رزرو توسط Investing.com را خنثی کند

[ad_1]


© رویترز

نوشته یاسین ابراهیم

Investing.com — دلار روز سه‌شنبه دچار کبودی شد، اما نوسان پایین‌تر آن ممکن است در روزهای آینده به طور ناگهانی پایان یابد، زیرا داده‌های شغلی ماهانه در ایالات متحده در روز جمعه این پتانسیل را دارد که امیدهای اخیر برای چرخش فدرال رزرو را از بین ببرد.

دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از شش ارز اصلی ارزیابی می کند، با 1.3 درصد کاهش به 110.220 رسید.

ING گفت: روزهای سیاه دلار، که تقریباً 4 درصد از اوج خود در سپتامبر کاهش یافته است، «نباید پایی داشته باشد»، و گزارش روز جمعه را به عنوان «محرکی بالقوه برای قیمت‌گذاری مجدد شاهین جدید و مثبت» ارزیابی کرد. رویداد برای دلار.”

انتظار می رود داده های روز جمعه نشان دهد که اقتصاد ایالات متحده در ماه گذشته حدود 250,000 شغل ایجاد کرده است که کمتر از 315,000 شغل در ماه اوت است و میانگین درآمد ساعتی پیش بینی می شود که در حدود 0.3٪ و 3.8٪ ثابت بماند.

از آنجایی که بازار کار در تنگنا قرار دارد و افزایش دستمزدها را تهدید می‌کند، فدرال رزرو روشن کرده است که کند کردن اقتصاد و رشد شغل محور برنامه‌هایش برای کاهش تورم هستند.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو بر روی یک رویکرد نیاز به سرعت برای ورود به قلمرو محدودکننده اصرار ورزیده است و مکرراً از شرط بندی بر روی محور فدرال رزرو عقب نشینی کرده است.

اما موج اخیر داده‌های اقتصادی جهانی ملایم‌تر، امیدها به چرخش فدرال‌رزرو را احیا کرده است، بازدهی خزانه‌داری را پایین آورده و به دلار فشار می‌آورد.

پاول در ماه سپتامبر بازارها را متلاطم کرد، زیرا او تلاش کرد تا باور بازار به چرخش فدرال رزرو در سال 2023 را از بین ببرد. آکسفورد اکونومیکس در یادداشتی می گوید، اما تلاش های او با نزدیک شدن به پایان سال مشکوک تر به نظر می رسد.

با این حال، حتی اگر فدرال رزرو سیگنالی را نشان دهد که ممکن است متوقف شود، نرخ صندوق فدرال رزرو، بین 3 تا 3.25 درصد، هنوز تا رسیدن به اوج مورد انتظار، یا نرخ پایانی، در حدود 4.5 درصد، فضای زیادی دارد و مهمات کافی برای فدرال رزرو باقی می ماند. دلار برای جلوگیری از رکود خود

ING در یادداشتی می‌گوید: «داستان داخلی ایالات متحده نسبتاً محکم باقی می‌ماند و حتی اگر بازارها اخیراً نرخ پایانه مورد انتظار را به زیر 4.50 درصد بازبینی کرده باشند، چشم‌انداز سخت‌تر فدرال رزرو را زنده می‌کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.