پاسخ ها: .. در ستون نظرات محصول “GPT Advisor” از اعضای MQL5.com – Analytics & Forecasts – 22 ژوئن 2023

[ad_1] برای پاسخ به سوالات در ستون نظرات در مورد محصول “GPT Advisor” [https://www.mql5.com/en/market/product/98953]; امروز، 114 بار دانلود شده است; سپس به عنوان پاسخ از طرف همکارانی که این محصول مثبت را دانلود و علاقه مند کرده اند، با احترام به موارد زیر پاسخ می دهیم. فرصتی طلایی برای شما برای دانلود این محصول “نسخه

کد خبر : 364722
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
پاسخ ها: .. در ستون نظرات محصول “GPT Advisor” از اعضای MQL5.com – Analytics & Forecasts – 22 ژوئن 2023

[ad_1]

برای پاسخ به سوالات در ستون نظرات در مورد محصول “GPT Advisor” [https://www.mql5.com/en/market/product/98953]; امروز، 114 بار دانلود شده است; سپس به عنوان پاسخ از طرف همکارانی که این محصول مثبت را دانلود و علاقه مند کرده اند، با احترام به موارد زیر پاسخ می دهیم.


فرصتی طلایی برای شما برای دانلود این محصول “نسخه بتا” در حالی که هنوز رایگان است. امکانات ADVISOR زیادی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. اجرای تسهیلات “TradeGPT MT4” فقط زمانی کار می کند که داده های تحلیلی را از محصول شاخص “Chart_GPT” دریافت کنید. اگر داده ای وجود نداشته باشد، به طور خودکار خاموش می شود، اما هنوز فرصتی برای فعال شدن مکرر وجود دارد. [The newest version will add Pivot Resistance123 Support123].


در اصل، در MQL5.com، همه فروشندگان فقط مجاز به آپلود یک فایل کامپایلر برای هر محصول هستند، چه یک اندیکاتور یا یک متخصص. بنابراین، کد الگوریتمی محصول آپلود شده برای گنجاندن چندین اطلاعات پیچیده می شود. همکاری بین اندیکاتورها و کارشناسان برای فرآیند تحلیل و اجرای معاملات ضروری است.

این محصول خاص همچنان به محصول اصلی خود در فهرست Indicator برای نتایج بهینه مرتبط است. اگرچه این محصول از قبل شامل نشانگرهای داخلی ساده است، اما ما تلاش خواهیم کرد تا اعتبار سنجی را در فهرست “experts” در mql5.com انجام دهیم تا یک فایل کامپایلر متخصص واحد، شامل مجموعه کامل نشانگرهای سیگنال داخلی همراه با آن از “Chart GPT” داشته باشیم. شاید بتوانید دانلود نسخه نمایشی و اجرای آن روی نمودار را برای مدت زمان مشخصی آزمایش کنید.

در مرحله تحقیق، “Chart GPT” در حال حاضر خود را برای جمع آوری تجزیه و تحلیل از چندین جفت ارز در تمام بازه های زمانی، با هدف همگام سازی و ارائه بهترین فرآیند تصمیم گیری توسعه می دهد. این ادغام نه تنها تجزیه و تحلیل بصری را ارائه می دهد، بلکه به عنوان یک عامل تعیین کننده برای اجرای معاملات گسترده ربات در محصول “GPT Advisor” عمل می کند. این نسخه بتا، توابع موجود همچنان به کانال تلگرام “t.me/Get_Telegram_ID” پیوند داده می شوند. در آینده ربات های تجاری اجرا خواهند شد. امیدواریم مفید واقع شود.. ممنون..

این نسخه بتا، توابع موجود همچنان به تلگرام مرتبط هستند کانال “t.me/Get_Telegram_ID” برای هر یک از صفحه نمایش های شما، اما فراموش نکنید که در منوی Options/Expert Advisors قرار دهید [ctrl+O]”AllowWebRequest for listed URL” را علامت بزنید و “https:/ /api.telegram.org” را اضافه کنید. [Explanation in video].


توجه داشته باشید: اما برای کسانی که از این نسخه انتظار بیشتری دارید. ما عمداً آن را در زمان واقعی از سرور خود پخش می کنیم تا بتوان از آن به طور بهینه برای تمام جامعه کریپتو و انجمن فارکس استفاده کرد. ما لینک را در بخش عکس ها قرار داده ایم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.