پاسخ دولت هند به سوالات مربوط به قانونی سازی رمزنگاری، جلوگیری از تقلب – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] دولت هند به سؤالات پارلمان درباره قانونی شدن ارزهای دیجیتال و اقداماتی که برای جلوگیری از کلاهبرداری مرتبط با رمزارز انجام داده است، پاسخ داده است. دارایی های رمزنگاری در حال حاضر در هند کنترل نشده است. وزیر امور خارجه وزارت دارایی به پارلمان گفت: کلاهبرداری‌های مربوط به کریپتو بر اساس قوانین موجود علیه

کد خبر : 343474
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
پاسخ دولت هند به سوالات مربوط به قانونی سازی رمزنگاری، جلوگیری از تقلب – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

دولت هند به سؤالات پارلمان درباره قانونی شدن ارزهای دیجیتال و اقداماتی که برای جلوگیری از کلاهبرداری مرتبط با رمزارز انجام داده است، پاسخ داده است. دارایی های رمزنگاری در حال حاضر در هند کنترل نشده است. وزیر امور خارجه وزارت دارایی به پارلمان گفت: کلاهبرداری‌های مربوط به کریپتو بر اساس قوانین موجود علیه کلاهبرداری و جرایم سایبری رسیدگی می‌شود.

وزارت دارایی هند در مورد قانونی سازی کریپتو

دولت هند روز دوشنبه در لوک سبها، مجلس سفلی هند، به دو مجموعه سوال مرتبط با رمزنگاری پاسخ داد.

مجموعه اول از وزیر دارایی می پرسد «آیا دولت در حال برنامه ریزی برای قانونی کردن ارزهای دیجیتال در کشور است یا خیر» و «تأثیری که ارز دیجیتال بر مردم عادی و به ویژه جوانان خواهد داشت».

شری پانکاج چاودری، وزیر دولت در وزارت دارایی، پاسخ قبلی خود به پارلمان را تکرار کرد. دارایی های رمزنگاری در حال حاضر در هند کنترل نشده است. دارایی‌های کریپتو طبق تعریف بدون مرز هستند و برای جلوگیری از آربیتراژ نظارتی نیاز به همکاری بین‌المللی دارند.»

هر قانونی برای تنظیم یا ممنوعیت فقط با همکاری بین المللی قابل توجه در ارزیابی خطرات و منافع و تکامل طبقه بندی و استانداردهای مشترک می تواند مؤثر باشد.

وزیر همچنین اظهار داشت که بانک مرکزی هند، بانک مرکزی هند (RBI)، «به کاربران، دارندگان و معامله‌گران ارزهای مجازی (VC) هشدار داده است که معامله در VC‌ها با مشتریان بالقوه اقتصادی، مالی، عملیاتی، حقوقی و قانونی مرتبط است. خطرات مربوط به حفاظت و امنیت.»

در حالی که دولت هند هنوز روی صورت‌حساب ارزهای رمزنگاری‌شده کار می‌کند، درآمد کریپتو قبلاً 30 درصد در هند مشمول مالیات است و یک درصد مالیات کسر شده در مبدا (TDS) از تراکنش‌های کریپتو اخذ می‌شود. ماه گذشته، دولت تراکنش های رمزنگاری را تحت قانون جلوگیری از پولشویی، 2002 (PMLA) وارد کرد.

پیشگیری از تقلب رمزنگاری

از وزیر دارایی در Lok Sabha پرسیده شد که آیا کلاهبرداری های مربوط به رمزارزها در چند سال اخیر افزایش یافته است، دولت چه اقداماتی برای جلوگیری از چنین کلاهبرداری هایی انجام داده است و آیا تمام صرافی های رمزنگاری فعال در کشور با مقررات مالی بین المللی مطابقت دارند یا خیر.

دارایی های رمزنگاری در حال حاضر در هند کنترل نشده است. با کلاهبرداری های مربوط به کریپتو تحت قوانین موجود علیه کلاهبرداری و جرایم سایبری برخورد می شود. وی همچنین توضیح داد که وزارت امور داخله هند درگاهی را برای گزارش کلاهبرداری های مرتبط با رمزنگاری به بخش امنیت سایبری و اطلاعات راه اندازی کرده است.

«اداره اجرا [ED] وی در ادامه گفت: در حال بررسی چندین پرونده تحت مفاد قانون جلوگیری از پولشویی، 2002 (PMLA) و قانون مدیریت ارز، 1999 (FEMA) مربوط به دارایی های رمزنگاری شده است.

طبق تاریخ، عواید حاصل از جرم بالغ بر 100 میلیون ریال است. 953.70 کرور [$116.40 million] ضمیمه/توقیف/توقیف، 5 نفر دستگیر و 6 شکایت تعقیب (PC) از جمله 1 PC تکمیلی در دادگاه ویژه، PMLA در این موارد ثبت شده است.

علاوه بر این، بر اساس قانون مدیریت ارز، 1999 (FEMA) دارایی هایی به مبلغ روپیه. 289.28 کرور طبق بخش 37A FEMA و 1 Show Cause Notice به صرافی دارایی های رمزنگاری Zanmai Labs Private Limited معروف به وزیرکس و مدیران آن تحت FEMA برای تراکنش های مربوط به دارایی های رمزنگاری به ارزش روپیه توقیف شده است. 2790.74 کرور نیز صادر شده است.

آیا فکر می کنید دولت هند به زودی رمزارزها را تنظیم خواهد کرد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.