وزیر دوکلوس همکاری با دولت ایالات متحده در زمینه واکنش به بیماری همه گیر و اولویت های بهداشتی مشترک را پیش می برد

[ad_1] 14 آوریل 2022 | اتاوا، ON | بهداشت کانادا/آژانس بهداشت عمومی کانادا امروز، جناب ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، سفر موفقیت آمیز خود را به واشنگتن دی سی به پایان رساند. و اولویت های بهداشت جهانی، از جمله اهمیت برابری در پاسخ به COVID-19. سفر دو روزه وزیر شامل دیدارهای سازنده با وزیر بهداشت

کد خبر : 193476
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۰۸
وزیر دوکلوس همکاری با دولت ایالات متحده در زمینه واکنش به بیماری همه گیر و اولویت های بهداشتی مشترک را پیش می برد

[ad_1]

14 آوریل 2022 | اتاوا، ON | بهداشت کانادا/آژانس بهداشت عمومی کانادا

امروز، جناب ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، سفر موفقیت آمیز خود را به واشنگتن دی سی به پایان رساند. و اولویت های بهداشت جهانی، از جمله اهمیت برابری در پاسخ به COVID-19.

سفر دو روزه وزیر شامل دیدارهای سازنده با وزیر بهداشت و خدمات انسانی خاویر بسرا، مدیر سازمان بهداشت پان آمریکا، دکتر کاریسا اتین و مقامات ارشد بانک جهانی بود. وزیر همچنین در یک میزگرد با کارشناسان و دانشمندان بهداشت عمومی ایالات متحده که به میزبانی مرکز سیاست جهانی بهداشت در مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی برگزار شد، شرکت کرد تا درس‌های آموخته‌شده از همه‌گیری کووید-19 و آمادگی برای همه‌گیری آینده در داخل کشور را مورد بحث و بررسی قرار دهد. و سطح جهانی

در این دیدارها، وزیر دوکلوس همچنین در مورد اهمیت برابری واکسن صحبت کرد. وی با تاکید بر اینکه واکسن‌ها راه خروج از این بیماری همه‌گیر هستند، اما نه بدون دسترسی همه کشورها به آن‌ها، آخرین اعلامیه کانادا مبنی بر 220 میلیون دلار کمک مالی اضافی به COVAX برای اطمینان از خرید، تحویل و توزیع واکسن‌های کووید-19 برای درآمد کمتر را مورد تاکید قرار داد. کشورها.

برای تقویت نقش رهبری کانادا در زمینه های کلیدی بهداشت جهانی، از جمله ارتباط بین سلامت و حقوق، وزیر دوکلوس با مرکز حقوق باروری دیدار کرد. این نشست شامل بحث هایی در مورد سلامت زنان و جنسیت و افراد دارای تنوع جنسی بود که نشان دهنده تعهد کانادا به ارتقای حقوق سلامت جنسی و باروری برای همه بود.

در نهایت، بحث‌ها در طول سفر وی همچنین شامل تاکید بر اهمیت همکاری بین دو کشور و همکاری در نشست‌های G7، G20 و مجمع جهانی بهداشت برای بهبود سلامت جهانی و تامین امنیت زنجیره‌های تامین پزشکی حیاتی برای کانادایی‌ها، آمریکایی‌ها و همه افراد اطراف بود. جهان.

به طور کلی، این بازدید همکاری با ایالات متحده را در اولویت های مشترک بهداشتی تقویت کرده و تعهد و رهبری کانادا را در مورد سلامت جهانی و برابری سلامت نشان می دهد. سفر وزیر گامی ملموس به سوی ارائه نقشه راه برای مشارکت مجدد ایالات متحده و کانادا بود که توسط نخست وزیر ترودو و رئیس جمهور بایدن در فوریه 2021 ایجاد شد و در نوامبر 2021 تقویت شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.