نفت خام WTI با تشدید نگرانی های تقاضا با طوفان فزاینده ای روبرو می شود

[ad_1] WTI در دوره آموزشی برای ضررهای هفتگی پشت سر هم. محدودیت های مداوم ویروس چین نگرانی های تقاضا را افزایش می دهد. ایالات متحده جیدولت Dآتا اسچگونه یک Lآرج کردن بایجاد سیبی ادب منموجودی ها. پیشنهاد شده توسط زین وودا پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید چشم انداز بنیادی WTI نفت خام

کد خبر : 253207
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۵۴
نفت خام WTI با تشدید نگرانی های تقاضا با طوفان فزاینده ای روبرو می شود

[ad_1]

  • WTI در دوره آموزشی برای ضررهای هفتگی پشت سر هم.
  • محدودیت های مداوم ویروس چین نگرانی های تقاضا را افزایش می دهد.
  • ایالات متحده جیدولت Dآتا اسچگونه یک Lآرج کردن بایجاد سیبی ادب منموجودی ها.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز بنیادی WTI

نفت خام به رشد خود در تجارت اروپا با توجه به کاهش ارزش دلار ادامه داد، اما همچنان برای دومین ضرر هفتگی متوالی در مسیر است. ما شاهد افزایش نگرانی‌های تقاضا، افزایش ذخایر و همچنین تشدید فشار بانک‌های مرکزی در کل بوده‌ایم. روز پنجشنبه، داده های دولت ایالات متحده حاکی از افزایش است موجودی های نفت خام که بیش از حد انتظار 8.8 میلیون بشکه افزایش یافت. برای مسائل مرکب، معیاری از تقاضای بنزین به زیر سطح فصلی 2020 سقوط کرد. علیرغم ضعف فعلی قیمت، مقامات ایالات متحده به دنبال راه هایی برای کنترل نفت هستند و مقامات نگران افزایش قیمت ها در اواخر سال جاری هستند، اما همچنان احتمال آزادسازی بیشتر از ذخایر استراتژیک نفت خام وجود دارد.

چین با نزدیک شدن به یک جلسه مهم حزب کمونیست، دفاع از کووید را افزایش داده است، سفرها را بیشتر محدود کرده و بر ترس از کاهش سرعت افزوده است. این به دلیل کاهش سرعت واردات و صادرات از چین در اوایل هفته است. چشم انداز رشد چین در سال جاری با آخرین به روز رسانی ها که انتظار می رود پیش بینی رشد را حتی بیشتر کاهش دهد، تحت فشار قرار گرفته بود. این تحولات با پیش‌بینی کاهش رشد برای اروپا و ایالات متحده از نظر رشد، نگرانی‌ها را در مورد تقاضا افزایش داده است.

از سوی دیگر، کاهش قیمت نفت خام در هفته جاری چالشی برای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) است که اوایل هفته از کاهش ۱۰۰ هزار بشکه‌ای در روز خبر داد. اگرچه این کاهش هیچ کمکی به کاهش قیمت در این هفته نکرد، زیرا چیزی جز معکوس شدن افزایش ماه گذشته نبود. در حالی که احساسات منفی باقی می ماند، کاهش بیشتر می تواند از حرکت رو به جلو قیمت ها حمایت کند زیرا اوپک پلاس قصد دارد قیمت نفت خام را در حدود ۱۰۰ دلار نگه دارد.

پنجشنبه، فدرال رزرو رئیس جروم پاول گفت که بانک مرکزی ایالات متحده مصمم است فشارهای قیمتی را مهار کند، در حالی که بانک مرکزی اروپا حتی در شرایطی که منطقه در بحبوحه تشدید بحران انرژی در معرض رکود اقتصادی قرار دارد، نرخ بهره را افزایش داد. تمام توجه امروز به نشست وزرای انرژی در بروکسل معطوف خواهد شد، زیرا آنها به دنبال اقداماتی برای کاهش آسیب های ناشی از بن بست با مسکو هستند.

نمودار روزانه نفت خام WTI – 9 سپتامبر 2022

منبع: TradingView

از منظر فنی، عدم دفاع از پایین‌ترین قیمت ماه آگوست در حدود 85.73 دلار منجر به کاهش بیشتر قیمت‌ها شده است، با چاپ پایین هفتگی حدود 81.25 دلار. از روز پنجشنبه با آزمایش مجدد خط روند نزولی، جهش تهاجمی بالاتری داشته ایم. با این حال، ما زیر آن باقی می‌مانیم 100 و 200-SMA و با توجه به کاهش شدید دو هفته گذشته، می‌توانیم شاهد عقب نشینی برای آزمایش مجدد MA’s باشیم. ادامه صعود به سمت صعود ممکن است در نوسان قبلی در حدود 86.21 دلار مقاومت پیدا کند و با شکست بالاتر و بالقوه مقاومت در قیمت را پیدا کند. سطح فیبر 61.8٪. بسته شدن شمع روزانه بالاتر از آخرین قیمت نوسانی در 85.73 دلار، کلیدی برای مشاهده ادامه حرکت بالاتر خواهد بود، که همچنین یک حرکت را تشکیل می دهد. شکل گیری شمعدان مورنینگ استار سه پین که می تواند منجر به صعود بیشتر در هفته جدید شود.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای نمودار تحلیل تکنیکال

پیشنهاد شده توسط زین وودا

منابع برای معامله گران

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. شاخص های ردیابی احساسات معامله گر، پیش بینی معاملات سه ماهه، تحلیلی و وبینارهای آموزشی روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.