موج ناامیدی در نوجوانان آمریکایی و افزایش گرایش به مواد مخدر

[ad_1] نتایج یک تحقیق تازه از سوی کارشناسان «مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا» (CDC) نشان می‌دهد نوجوانان در این کشور برای فرار از نگرانی‌های موجود و به دلیل نیاز به آرامش، دست به دامن مواد مخدر می‌شوند. به گزارش هوشمند نیوز، یافته‌های جدید به دنبال گزارش‌هایی از افزایش اضطراب و افسردگی در میان

کد خبر : 464828
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
موج ناامیدی در نوجوانان آمریکایی و افزایش گرایش به مواد مخدر

[ad_1]

نتایج یک تحقیق تازه از سوی کارشناسان «مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا» (CDC) نشان می‌دهد نوجوانان در این کشور برای فرار از نگرانی‌های موجود و به دلیل نیاز به آرامش، دست به دامن مواد مخدر می‌شوند.

به گزارش هوشمند نیوز، یافته‌های جدید به دنبال گزارش‌هایی از افزایش اضطراب و افسردگی در میان نوجوانان و جوانان این کشور از جمله سطوح بی‌سابقه ناامیدی به دست آمده است.

کارشناسان مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا می‌گویند این شرایط اغلب با گرایش بیشتر به مصرف مواد در دوران نوجوانی مرتبط است و به نظر می‌رسد نوجوانان آمریکایی از این طریق به دنبال راهی برای کاهش استرس و اضطراب‌شان هستند.

این گزارش بر اساس داده‌های بدست آمده از تحقیقی که روی بیش از ۱۵ هزار و ۹۰۰ نوجوان ۱۳ تا ۱۸ ساله صورت گرفت، تنظیم و ارائه شده است.

بنابر گزارش شبکه خبری ان‌بی‌سی‌نیوز، این نوجوانان در یک ارزیابی فردی به سوالات آنلاین درباره انگیزه های خود برای گرایش به مواد مخدر و الکل بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۲ پاسخ دادند.

پیش‌تر نیز نشریه تخصصی «مدیکال اکسپرس» داده‌هایی را منتشر کرده بود مبنی بر اینکه بیش از یک نفر از هر شش آمریکایی بزرگسال و نوجوان در سال گذشته میلادی (۲۰۲۲) به اختلال سوءمصرف مواد مبتلا بوده‌اند.

«هاویر بسرا»، وزیر بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده آمریکا در این باره گفت: اپیدمی اوردوز دلخراش است اما قابل پیشگیری نیز هست.

اختلال مصرف مواد در آمریکا افزایش چشمگیری داشته است به طوری که در سال ۲۰۲۲ در مقایسه با سال ۲۰۲۱، حدود ۲.۵ میلیون نفر بیشتر آن را تجربه کردند. افکار خودکشی نیز در بین بزرگسالان و نوجوانان افزایش یافته است.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.