مراقبت های بهداشت عمومی قوی – Canada.ca

[ad_1] پس زمینه از زمان شروع همه‌گیری، دولت فدرال بیش از 69 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده است که بودجه بیشتری در سال‌های آینده اختصاص خواهد یافت تا یک واکنش هماهنگ فدرال، استانی و منطقه‌ای برای مبارزه با COVID-19 و حفاظت از سلامت و ایمنی را رهبری کند. از کانادایی ها 7 آوریل 2022 از زمان

کد خبر : 189798
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۲۰
مراقبت های بهداشت عمومی قوی – Canada.ca

[ad_1]

پس زمینه

7 آوریل 2022

از زمان شروع همه‌گیری، دولت فدرال بیش از 69 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده است که بودجه بیشتری در سال‌های آینده اختصاص خواهد یافت تا یک واکنش هماهنگ فدرال، استانی و منطقه‌ای برای مبارزه با COVID-19 و حفاظت از سلامت و ایمنی را رهبری کند. از کانادایی ها

این بودجه شامل 1.2 میلیارد دلار به استان ها و مناطق از طریق توافقنامه راه اندازی مجدد ایمن برای تقویت ظرفیت مراقبت های بهداشتی، حمایت از افرادی که مشکلات سلامت روان و مصرف مواد را تجربه می کنند، و ارائه بیش از 600 میلیون دلار برای مراقبت های بهداشتی روانی نوآورانه برای کانادایی ها است. همچنین شامل 6.5 میلیارد دلار هزینه انتقال سلامت کانادا برای استان ها و مناطق برای حمایت از پاسخ های همه گیر آنها می شود.

از آنجایی که دولت فدرال به همکاری با استان‌ها و مناطق برای سرمایه‌گذاری در مراقبت‌های بهداشتی ادامه می‌دهد، بودجه 2022 گام‌های فوری برای کاهش تعداد معوقه در جراحی‌ها و روش‌ها برداشته می‌شود، تا دسترسی کانادایی‌ها به مراقبت‌های بهداشت روانی مورد نیازشان را آسان‌تر کند، و به تقویت ما ادامه دهد. سیستم مراقبت های بهداشتی

کاهش تعداد معوقه جراحی ها و روش ها

از آنجایی که بیمارستان‌ها تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به افزایش موارد COVID-19 انجام دادند، بهداشت کانادا تخمین می‌زند که نزدیک به 700000 روش پزشکی لغو یا به تعویق افتاده است.

در 25 مارس 2022، دولت فدرال قصد خود را برای ارائه 2 میلیارد دلار اضافی به استان ها و مناطق از طریق پرداخت هزینه انتقال سلامت کانادا (CHT) برای رسیدگی به این عقب ماندگی ها اعلام کرد. این بر اساس 4 میلیارد دلار حمایت ارائه شده در سال 2020-2021 خواهد بود، زیرا استان ها و مناطق برای از بین بردن عقب ماندگی در جراحی ها و روش ها و ارائه مراقبت های بهداشتی که کانادایی ها شایسته آن هستند، تلاش می کنند.


مراقبت از دندان برای کانادایی ها

مراجعه به دندانپزشک برای سلامتی ما مهم است، اما می تواند گران باشد. یک سوم کانادایی ها بیمه دندانپزشکی ندارند و در سال 2018، بیش از یک نفر از هر پنج کانادایی گزارش دادند که به دلیل هزینه از مراقبت های دندانی اجتناب می کنند.





افزایش بخشودگی وام برای پزشکان و پرستاران در جوامع روستایی و دورافتاده

تا حدی به دلیل کمبود پزشک و پرستار، بسیاری از جوامع روستایی – مانند جوامع نوا اسکوشیا و نیوفاندلند و لابرادور – هنوز از مراقبت‌های بهداشتی اولیه مورد نیاز برخوردار نیستند.





تحقیق در مورد اثرات بلندمدت COVID-19

دانشمندان و محققان در درک خود از نحوه درمان و پیشگیری از COVID-19 راه طولانی را پیموده‌اند، اما هنوز باید تأثیرات بلندمدت آن را بر بسیاری از کانادایی‌ها و سیستم مراقبت‌های بهداشتی ما بهتر درک کنیم.




بهبود تحقیقات زوال عقل و سلامت مغز در کانادا

تخمین زده می شود که از هر چهار سالمند کانادایی بالای 85 سال، یک نفر مبتلا به زوال عقل است. تأثیرات آن هم بر کسانی که مبتلا به زوال عقل هستند و هم بر کسانی که از آنها مراقبت می کنند می تواند مخرب باشد.






حمایت از رفاه ذهنی با پورتال Wellness Together Canada

از آوریل 2020، بیش از دو میلیون نفر در سراسر کانادا از طریق پورتال Wellness Together Canada به اطلاعات و پشتیبانی رایگان دسترسی پیدا کرده اند. کودکان و جوانان تقریباً 50 درصد کاربران را تشکیل می دهند و 42 درصد از کاربران پیام کوتاه خود را LGBTQ2 معرفی کرده اند.




رسیدگی به بحران مواد افیونی

افزایش مصرف بیش از حد مواد مخدر و مرگ و میر ناشی از آن از آغاز همه گیری، جوامع را در سراسر کانادا ویران کرده است. به طور غم انگیز، بسیاری از حوزه های قضایی رکورد تعداد مرگ و میر ناشی از مواد افیونی را در سال 2021 گزارش کردند.



این بر اساس 116 میلیون دلار ارائه شده در بودجه 2021 و 66 میلیون دلار در سال 2020 است. بیانیه اقتصادی پاییز برای برنامه مصرف مواد و اعتیاد.


[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.