محققان بهداشت در سراسر کانادا پروژه هایی را برای کاهش اثرات همه گیر COVID-19 بر کودکان، جوانان و خانواده ها راه اندازی می کنند.

[ad_1] 9 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا همه گیر COVID-19 زندگی خانواده ها در کانادا را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. کودکان تحت تأثیر تغییرات زیادی در روال‌ها، محیط‌ها و فعالیت‌های خود قرار گرفته‌اند، از جمله مدرسه آنلاین، ناامنی غذایی، افزایش فقر، از دست دادن واکسیناسیون‌های روتین و

کد خبر : 140312
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
محققان بهداشت در سراسر کانادا پروژه هایی را برای کاهش اثرات همه گیر COVID-19 بر کودکان، جوانان و خانواده ها راه اندازی می کنند.

[ad_1]

9 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا

همه گیر COVID-19 زندگی خانواده ها در کانادا را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. کودکان تحت تأثیر تغییرات زیادی در روال‌ها، محیط‌ها و فعالیت‌های خود قرار گرفته‌اند، از جمله مدرسه آنلاین، ناامنی غذایی، افزایش فقر، از دست دادن واکسیناسیون‌های روتین و قرار ملاقات‌های مراقبت‌های بهداشتی، دسترسی کمتر به حمایت‌های بهداشت روانی، و عدم دسترسی به بزرگسالان و مراقبان مورد اعتماد. مانند معلمان و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها. والدین و خانواده ها تحت تأثیر تغییر شغل از راه دور، از دست دادن شغل، مراقبت از اعضای خانواده، قرنطینه و محدودیت در فعالیت های ورزشی و اجتماعی قرار گرفته اند. برای حمایت کامل از بهبودی خانواده‌ها، به اطلاعات بیشتری در مورد تأثیر همه‌گیری بر آنها نیاز داریم و باید برنامه‌هایی را شناسایی کنیم که در حمایت از نیازهای کودکان، جوانان و والدین مؤثر بوده‌اند.

امروز، محترم ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، اعلام کرد که دولت کانادا 13.7 میلیون دلار در 89 پروژه جدید تحقیقاتی COVID-19 در سراسر کشور سرمایه گذاری می کند. این شامل 70 پروژه است که بر درک تأثیر همه گیر COVID-19 بر کودکان، جوانان و خانواده ها متمرکز شده است. همچنین شامل 19 پروژه با تمرکز بر ارتقای اعتماد به واکسن و تشویق واکسیناسیون، به ویژه در میان گروه هایی با نرخ واکسیناسیون پایین است. این پروژه‌ها با هم شواهدی را برای کمک به دولت‌ها، جوامع و ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای ادامه مدیریت همه‌گیری فراهم می‌کنند.

دولت کانادا بودجه تحقیقاتی را از طریق مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا (CIHR) تأمین می کند. مرکز تحقیقات سلامت مایکل اسمیت بریتیش کلمبیا و بنیاد تحقیقات بهداشتی نیوبرانزویک بودجه‌ای را برای حمایت از چندین پروژه در مورد تأثیر همه‌گیری بر کودکان، جوانان و خانواده‌ها فراهم می‌کنند.

این سرمایه‌گذاری جدید بر اساس نزدیک به 300 میلیون دلاری است که CIHR از مارس 2020 در تحقیقات COVID-19 سرمایه‌گذاری کرده است. این تحقیق همه چیز را از تشخیص و درمان‌های بالقوه گرفته تا پاسخ‌های بهداشت عمومی و استراتژی‌های ارتباطی را در بر می‌گیرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.