لوگو Ant Man 3 به لطف یک تصویر از پشت صحنه رونمایی شد

[ad_1] اکانت توییتری Ant-Man News ساعاتی قبل تصویری را در پشت صحنه به اشتراک گذاشته که از لوگو Ant Man 3 رونمایی می‌کند. مرد مورچه‌ای نام مشهوری در میان علاقه‌مندان به سینما به شمار نمی‌رفت اما مارول تصمیم گرفت اقتباس سینمایی او را ساخته و روی پرده نقره‌ای ببرد. این اثر تحت عنوان Ant-Man شناخته

کد خبر : 120823
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
لوگو Ant Man 3 به لطف یک تصویر از پشت صحنه رونمایی شد

[ad_1]

اکانت توییتری Ant-Man News ساعاتی قبل تصویری را در پشت صحنه به اشتراک گذاشته که از لوگو Ant Man 3 رونمایی می‌کند.

مرد مورچه‌ای نام مشهوری در میان علاقه‌مندان به سینما به شمار نمی‌رفت اما مارول تصمیم گرفت اقتباس سینمایی او را ساخته و روی پرده نقره‌ای ببرد. این اثر تحت عنوان Ant-Man شناخته شده و علی‌رغم دریافت بازخوردهای مثبت، فروش چندان بالایی را در مقایسه با برادران بزرگتر خود ثبت نکرد. با این حال، فروشش به قدری بود که سرمایه‌گذاران به ساخت قسمت دوم چراغ سبز نشان دهند. Ant-Man and the Wasp سه سال بعد به سالن‌های نمایش آمد و توانست حدودا ۱۰۰ میلیون دلار بیشتر از قسمت اول بفروشد. حالا هم قسمت سوم در دست ساخت قرار دارد. این اثر Ant-Man and the Wasp: Quantumania نامگذاری شده است.

پیتون رید (Peyton Reed) که کارگردانی Ant-Man و Ant-Man and the Wasp را در پرونده هنری خود دارد، برای ساخت Ant-Man and the Wasp: Quantumania بازگشته است. پال راد (Paul Rudd)، اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly)، مایکل داگلاس (Michael Douglas) و میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) بار دیگر نقش‌های اصلی را بر عهده دارند. در این بین، تنها بازیگر نقش کیسی لنگ دچار تغییر شده است. اما فورمن (Emma Fuhrmann) کیسی را در Avengers: Endgame به تصویر کشیده بود اما این وظیفه حالا روی دوش‌های کترین نیوتون (Kathryn Newton) قرار گرفته است. در صورتی که نیوتون را نمی‌شناسید، باید بگوییم نقش اصلی زن Pokémon Detective Pikachu را ایفا کرد.

اکانت توییتری Ant-Man News به تازگی تصویری از پشت صحنه را با فالوئرهای خود به اشتراک گذاشت که لوگو Ant Man 3 را نشان می‌دهد. لوگو دو نکته را شامل می‌شود: نکته اول اینکه کلمه Quantumania به گونه‌ای نوشته شده اگر فردی عنوان فیلم را نداند و آن را ببیند، احتمال زیاد متوجه نخواهد شد چه چیزی نوشته شده است؛ نکته دوم شکل دایره‌ای و متصل بهم حروف‌ها است که احتمالا باید به پای حلقه‌های زمانی نوشت. به خصوص اینکه کانگ فاتح به عنوان یک شخصیت منفی در داستان حضور دارد. در ادامه می‌توانید تصویر لوگو را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.