لبه های دلار پیش از حقوق و دستمزد کاهش می یابد. ین تحت فشار توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه کاهش یافت، اما در آستانه انتشار گزارش ماهانه مشاغل ایالات متحده که می تواند به افزایش شدید بیشتر نرخ بهره اشاره کند، نزدیک به بالاترین رقم دو دهه اخیر باقی ماند. در ساعت 03:10 ET (07:10 به وقت

کد خبر : 249999
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
لبه های دلار پیش از حقوق و دستمزد کاهش می یابد.  ین تحت فشار توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه کاهش یافت، اما در آستانه انتشار گزارش ماهانه مشاغل ایالات متحده که می تواند به افزایش شدید بیشتر نرخ بهره اشاره کند، نزدیک به بالاترین رقم دو دهه اخیر باقی ماند.

در ساعت 03:10 ET (07:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، پس از صعود به 109.602 یک شبه، بالاترین سطح در 20 سال گذشته، با 0.2 درصد کاهش به 109.438 معامله شد.

انتشار ماه اوت در ایالات متحده در ساعت 08:30 ET (12:30 GMT) قرار دارد و انتظار می رود نشان دهد که 300,000 شغل در ماه گذشته اضافه شده است، در حالی که مشاهده می شود که 3.5٪ باقی مانده است.

در حالی که این نشان دهنده کاهش رشد شغلی از 528000 نفر در جولای است، اما همچنان بیستمین ماه متوالی رشد مشاغل را نشان می دهد و احتمالاً از ادامه افزایش نرخ های تهاجمی از سوی فدرال رزرو به نفع دلار حمایت می کند.

بازارهای آتی به احتمال 75 درصد قیمت گذاری کرده اند که در جلسه سیاست گذاری ماه سپتامبر، 75 واحد پایه افزایش خواهد یافت.

تحلیلگران در ING می گویند: «با توجه به تجربه ماه گذشته و سخنرانی بسیار جنگ طلبانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در جمعه گذشته، ما شک داریم که حتی یک گزارش شغلی نسبتاً ملایم تر در ماه اوت … برای کاهش قیمت این فدرال رزرو یا دلار کافی باشد. در یادداشتی

این انتظار برای افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو به شدت در این جفت منعکس شده است، زیرا معامله گران به طور فزاینده ای شاهد افزایش شکاف نرخ بهره هستند.

USD/JPY تا حد زیادی ثابت در 140.19 معامله شد و برای اولین بار از سال 1998 به بالای منطقه کلیدی 140 حرکت کرد و به طور فزاینده ای بر مقامات ژاپنی برای حمایت از ارز تحت محاصره خود فشار آورد.

در جاهای دیگر، پس از سقوط به زیر برابری در روز پنجشنبه، 0.3% افزایش یافت و به 0.9977 رسید، زیرا یک نظرسنجی نشان داد که در سراسر منطقه یورو در ماه گذشته با افزایش هزینه های انرژی دوباره کاهش یافت.

یورو پیش از نشست هفته آینده حمایت هایی را دریافت کرده است، زیرا انتظار می رود این بانک هفته آینده پس از صعود به رکورد جدید در ماه آگوست، 75 واحد پایه افزایش یابد.

0.2% افزایش یافت و به 1.1561 رسید، درست بالاتر از پایین ترین سطح چند ساله جدید پس از سقوط یک شبه به زیر 1.15، زیرا اقتصاد بریتانیا به سمت یک رکود طولانی مدت پیش می رود در حالی که دولت با ترازنامه رو به وخامت دست و پنجه نرم می کند.

ING گفت: “به نظر می رسد که یک حق بیمه ریسک مالی به پوند انگلیس وارد شود. کابل تست مجدد پایین ترین سطح سقوط فلاش در مارس 2020 یعنی پایین ترین سطح 1.1415، مسیر کمترین مقاومت را نشان می دهد.”

با 0.1 درصد کاهش به 6.9022 رسید و یوان به دنبال اقدامات جدید قرنطینه COVID-19 در چنگدو تحت فشار باقی ماند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.