لبه های دلار پایین تر. معامله گران به دنبال Pivot در جلسه فدرال رزرو توسط Investing.com هستند

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز سه‌شنبه تضعیف شد، زیرا معامله‌گران این احتمال را که فدرال رزرو در پایان آخرین نشست سیاست‌گذاری خود در روز چهارشنبه نشان می‌دهد مسیر کمتر تهاجمی برای کاهش نرخ بهره را نشان می‌دهد، کاهش یافت. در ساعت 03:55 ET (07:55

کد خبر : 275107
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
لبه های دلار پایین تر.  معامله گران به دنبال Pivot در جلسه فدرال رزرو توسط Investing.com هستند

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز سه‌شنبه تضعیف شد، زیرا معامله‌گران این احتمال را که فدرال رزرو در پایان آخرین نشست سیاست‌گذاری خود در روز چهارشنبه نشان می‌دهد مسیر کمتر تهاجمی برای کاهش نرخ بهره را نشان می‌دهد، کاهش یافت.

در ساعت 03:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.4% کاهش یافت و در 110.993 معامله شد و از بالاترین رقم دو دهه 114.78 در پایان سپتامبر عقب نشینی کرد.

به طور گسترده انتظار می رود پس از پایان آخرین نشست تعیین سیاست خود در روز چهارشنبه، 75 واحد افزایش دیگر نرخ بهره را ارائه دهد که چهارمین افزایش متوالی از این قبیل است.

با این حال، با افزایش انتظارات مبنی بر اینکه نشانه‌هایی از ضعف اقتصادی، سیاست‌گذاران فدرال رزرو را متقاعد می‌کند تا با افزایش کمتر نرخ بهره، احتمالاً 50 واحد پایه، موافقت کنند، اندازه افزایش ماه دسامبر قابل بحث است.

هفته گذشته به طور غیرمنتظره ای سرعت افزایش نرخ خود را کاهش داد و نرخ وام یک شبه خود را 50 واحد پایه افزایش داد، به جای حرکت سه چهارم مورد انتظار، در حالی که نرخ بهره اوایل روز سه شنبه تنها 25 واحد پایه افزایش یافت، حتی در حالی که تورم خود را افزایش داد. چشم انداز تولید ناخالص داخلی خود را پیش بینی و کاهش داد.

با افزایش 0.3 درصدی به 0.6420 رسید، در میان نگرانی هایی که بانک مرکزی نسبت به تورم رشد نمی کند، پس از آن که داده های اخیر نشان داد که رشد بیش از 7.3 درصدی در سه ماهه سوم به بالاترین میزان در 32 سال گذشته رسیده است.

پس از افزایش 75 واحدی در هفته گذشته، پس از آن که داده های روز دوشنبه نشان داد در اکتبر به 10.7 درصد رسیده بود که یک رکورد جدید بود، با 0.3 درصد افزایش به 0.9916، با فشار بر ادامه افزایش نرخ بهره ادامه یافت.

با این حال، «با رشد جهانی تحت فشار نرخ‌های کاهش‌تر و اقتصاد بد چین، ما فکر می‌کنیم که منطقه یورو و یورو به مبارزه ادامه خواهند داد. تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند که به همین دلیل است که بالاترین نرخ پنج شنبه گذشته 1.0089 در یورو/دلار آمریکا می تواند قابل توجه باشد.

“بازگشت نزدیک به منطقه 0.9900/9910 در این هفته از دیدگاه ترجیحی ما در مورد تست مجدد EUR/USD در پایین ترین سطح نزدیک به 0.95 حمایت می کند.”

پیش از نشست روز پنجشنبه، که انتظار می‌رود افزایش دیگری در نرخ‌های بهره با افزایش نرخ تورم در 2018 باشد، 0.3% افزایش یافت و به 1.1507 رسید.

پس از تایید مقامات ژاپنی مبنی بر اینکه این کشور رکورد 42.8 میلیارد دلاری را برای مداخله ارزی در این ماه برای تقویت ین هزینه کرده است، 0.5 درصد کاهش یافت و به 147.97 رسید.

شونیچی سوزوکی، وزیر دارایی، روز سه‌شنبه، مجدداً گفت که مقامات از نزدیک حرکات بازار را زیر نظر دارند و “حرکات ارزی بیش از حد ناشی از معاملات سفته‌بازانه” را تحمل نخواهند کرد.

0.2% کاهش یافت و به 7.2889 رسید و از بالاترین سطح نزدیک به 15 سال گذشته عقب نشینی کرد که با کمک بهبود کلی در احساس ریسک، حتی در شرایطی که بانک مرکزی برای اولین بار از زمان بحران مالی جهانی در سال 2008 نرخ رسمی راهنمایی را بالای 7.2 تعیین کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.