لبه های دلار پایین تر. مداخله احتمالی، وزن محوری احتمالی فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – در حالی که معامله گران به ضعف بیشتر اقتصادی ایالات متحده و همچنین مداخله احتمالی در آسیا واکنش نشان دادند، دلار آمریکا در اوایل معاملات روز چهارشنبه اروپا کاهش یافت و نزدیک به پایین ترین حد سه هفته اخیر معامله شد. در ساعت 02:55 ET (06:55 به

کد خبر : 272746
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۳:۳۵
لبه های دلار پایین تر.  مداخله احتمالی، وزن محوری احتمالی فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – در حالی که معامله گران به ضعف بیشتر اقتصادی ایالات متحده و همچنین مداخله احتمالی در آسیا واکنش نشان دادند، دلار آمریکا در اوایل معاملات روز چهارشنبه اروپا کاهش یافت و نزدیک به پایین ترین حد سه هفته اخیر معامله شد.

در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.2 درصد کاهش یافت و به 110.638 رسید، درست بالاتر از پایین ترین سطح جلسه 110.612، ضعیف ترین از 5 اکتبر.

جدیدترین داده های اقتصادی ایالات متحده که روز سه شنبه منتشر شد، نشان داد که ایالات متحده در ماه آگوست به دلیل افزایش نرخ های وام مسکن باعث کاهش تقاضا شده است.

پس از روز دوشنبه که نشان داد فعالیت‌های تجاری ایالات متحده برای چهارمین ماه متوالی کاهش یافته است، نشانه‌ها نشان می‌دهند که افزایش تهاجمی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در حال حاضر تأثیر مخربی بر بزرگترین اقتصاد جهان داشته است.

به طور گسترده انتظار می رود که این افزایش 75 واحد پایه دیگر را در چهارشنبه آینده مجاز کند، اما این دیدگاه در حال افزایش است که هر گونه افزایش بیشتر از بزرگی کمتری برخوردار خواهد بود.

در مقابل، انتظار می رود که روز جمعه تنظیمات سیاست سست خود را بدون تغییر نگه دارد، موضعی که به شدت به ین ضربه زد.

پس از عبور از 150 که منجر به مداخله مشکوک BoJ در روزهای جمعه و دوشنبه شد، عمدتاً بدون تغییر در 147.94 معامله شد.

تحلیلگران ING در یادداشتی گفتند: «با این حال، هیچ یک از عوامل فوق ممکن است دلار را برای مدت طولانی تحت کنترل خود نگه دارد. در مورد اول، BoJ برای تعیین سیاست‌های پولی این جمعه تشکیل جلسه می‌دهد و مگر اینکه شاهد تغییری در چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای (نرخ سیاست منفی و تسهیل کمی مداوم) نباشیم، به نظر می‌رسد به این زودی‌ها انتظار افزایش ارزش دلار/ین را نداشته باشیم. از طرف فدرال رزرو، تقویم داده های این هفته ایالات متحده باید یک فدرال رزرو جنگ طلب را حفظ کند.

با این حال، به نظر می‌رسد که مقامات چینی نیز به باشگاه مداخله‌ای ملحق شده‌اند، زیرا رویترز گزارش داد که تعدادی از بانک‌های دولتی چین در اواخر معاملات روز سه‌شنبه دلار آمریکا را برای حمایت از تضعیف یوان فروختند، زیرا 0.5 درصد کاهش یافت و به 7.2690 رسید.

نگرانی‌ها در مورد جو سیاسی چین باعث شد که یوان در این هفته به شدت کاهش یابد و پکن بر تعهد خود به حفظ سیاست سختگیرانه خود در برابر کووید صفر تاکید کرد، در حالی که داده‌های تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم این کشور ضعیف بود.

در جاهای دیگر، با توجه به احتیاط مالی درک شده وی، همچنان از انتصاب ریشی سوناک به عنوان رهبر بعدی بریتانیا، جایگزین لیز تراس، سود می برد و به 1.1486 رسید.

ING اضافه کرد: «پس از آزمایش شکست خورده با Trussonomics، چالش پیش روی تیم جدید سخت‌تر از آنچه در اوایل تابستان وجود داشت خواهد بود و احتمالاً دلیلی است که سرمایه‌گذاران بین‌المللی نمی‌خواهند GBP/USD را بالاتر از سطح 1.15 دنبال کنند.»

0.2% افزایش یافت و به 0.9979 رسید، نزدیک به بالاترین سطح شش هفته ای، که با افزایش به 82 در اکتبر کمک کرد و بالاتر از ضریب 79 ماه قبل بود.

این سیاست روز پنجشنبه تصمیم می گیرد و انتظار می رود نرخ ها را 75 واحد پایه افزایش دهد.

0.6% افزایش یافت و به 0.6432 رسید که در قوی‌ترین سطح خود از 7 اکتبر بوده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.