لبه های دلار پایین تر. تصمیم فدرال رزرو نوسانات را توسط Investing.com محدود می کند

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه با احتیاط معامله گران پیش از پایان جلسه مهم فدرال رزرو کاهش یافت. در ساعت 04:00 ET (08:00 GMT)، که دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.1% کاهش یافت و در 111.225

کد خبر : 275741
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۰۰
لبه های دلار پایین تر.  تصمیم فدرال رزرو نوسانات را توسط Investing.com محدود می کند

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه با احتیاط معامله گران پیش از پایان جلسه مهم فدرال رزرو کاهش یافت.

در ساعت 04:00 ET (08:00 GMT)، که دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.1% کاهش یافت و در 111.225 معامله شد، نه چندان دور از بالاترین سطح سه شنبه 111.78، قوی ترین سطح از 25 اکتبر.

به طور گسترده انتظار می رود که این افزایش 75 واحدی دیگر در اواخر روز چهارشنبه ارائه کند که چهارمین افزایش متوالی از این قبیل است. اما بازار بر سر اندازه افزایش ماه دسامبر تقسیم شده است، به ویژه پس از پیشنهادات اخیر مقامات فدرال رزرو مبنی بر کاهش احتمالی سرعت کاهش.

با این اوصاف، بانک مرکزی به راحتی می‌تواند به مسیر انقباضی خود برای کاهش نرخ‌ها پایبند باشد، زیرا در نتیجه بازار کار همچنان فشرده است و هیچ نشانه‌ای از کاهش نرخ وجود ندارد.

تحلیلگران ABN Amro می‌گویند: «مورد اصلی ما این است که فدرال رزرو در نشست دسامبر با سرعت 50 واحدی افزایش یابد، پس از آن، ما انتظار داریم که وقفه‌ای در انقباض داشته باشیم.»

با این حال، ما شک داریم که فدرال رزرو عجله داشته باشد تا در نشست آینده این موضوع را اعلام کند. اگر فدرال رزرو تصمیم بگیرد که در ماه دسامبر افزایش کمتری نرخ بهره را اعلام کند، احتمالاً با این زبان همراه خواهد شد که نشان می‌دهد ممکن است نرخ‌ها بالاتر از آنچه قبلاً تصور می‌شد بروند.

بر اساس نظرسنجی رویترز از استراتژیست های ارزی که نشان می دهد عقب نشینی آن موقتی است، دلار همچنان قدرت کافی برای بازپس گیری یا عبور از اوج های اخیر خود و از سرگیری افزایش بی امان خود را دارد.

0.1% افزایش یافت و به 0.9879 رسید، نزدیک به پایین ترین سطح یک هفته گذشته در 0.9853، پیش از انتشار اطلاعات نهایی برای منطقه یورو در اواخر هفته، که باید نشان دهد که منطقه به سمت رکود پیش می رود.

پیش از جلسه سیاست روز پنجشنبه، با 0.1 درصد افزایش به 1.1499 رسید، در حالی که بازارها انتظار افزایش نرخ بهره 75 واحدی در ثانیه را داشتند و در ماه سپتامبر دو رقمی شدند.

پس از تایید مقامات ژاپنی مبنی بر اینکه این کشور رکورد 42.8 میلیارد دلاری را برای مداخله ارزی در این ماه برای تقویت ین هزینه کرده است، با 0.7 درصد کاهش به 147.26 رسید.

هاروهیکو کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن نیز به ین کمک کرد و گفت که در صورت تسهیل در این کشور، تشدید سیاست‌های فوق‌العاده این بانک ممکن است.

0.3 درصد افزایش یافت و به 0.6414 رسید، در حالی که به 7.2756 کاهش یافت، با کمک یوان گزارش های تأیید نشده مبنی بر اینکه مقامات چینی در حال بررسی کاهش سیاست سختگیرانه این کشور برای مقابله با ویروس کرونا هستند که بر فعالیت های اقتصادی در سال جاری تأثیر گذاشته است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.